Niciodată nu-i prea târziu!#1

11 2 0
                                    

Știu multe persoane care zic la început de clasa a VIII-a, a XII-a "Nu am timp să învăț, nu știu nimic."

Esti sigur?

Hai să îti dau un sfat de viață.

Dacă un elev care a luat 5 la simulările din a VII-a și a luat 9 la examen in a VIII-a atunci și tu poți?

Și acum voi veți întreba:"Cine ar face așa ceva?"

Eu! Eu aș face așa ceva.

Eram în clasa a VII-a. Aflasem cu două săptămâni înainte că vom da simulări. Am mers la simulări, deși nu am învățat nimic.

La română am luat 5.60. Hai să spunem doar că profa de română nu ne-a făcut nimic. Nu am de gând să divulg vreo secundă din acea oră. Ce s-a întâmplat în acea oră, rămâne în acea oră.

La matematica am luat 5.15. Profa a zis să fiu mai atentă. Am scapat foarte ușor!!!

Aproximativ prin martie 2019 m-am apucat de medicații la matematică la 2 săptămâni după ce am dat simularea, iar profa a fost foarte sinceră: "Este de 5, dar incă mai are timp".

;)

;)

;)

La matematică a fost chiat foarte greu să recuperez tot.

Am lucrat  mult, mult, mult.

În fiecare săptămână aveam minim o simulare la română și 10 exerciții la matematică.

A meritat stresul?

Da.

După un an de chin am reușit să iau note bune în E.N.

Am luat 9.25 la matematică și 9.50 la română.

Și aici se opreșc...

....detaliile plictisitoare

Voi nu vreți detalii plictisitoare!

Voi vreți dramă.

Hai să trecem la dramă.

Eram la început de clasa a VIII-a, era noiembrie și auzisem că pornește un nou virus din China.

Anul 2020 este un an pe care nu o să-l uit niciodară din cauza problemelor aduse de acest an...

Eram a VIII-a!

Și un virus ne-a lăsat să stam din martie până la Examen să învățăm. Pup, xoxo!

A venit și ziua cea mare.

Proba la Română

Muhaha.. Intru frumos, ne așază câte 10 în coloană și ne baga în săli. Dar, înainte de asta, a urmat cel mai frumos moment posibil:

"Să pice mesajul!"

"Să pice titlul!"

"Să pice orice ce nu știm!"

Nimeni nu le învățase. Toți speram să nu pice.

A PICAT EPICUL!!!

WE DID IT.

Am ajuns acasă. Era o zi foarte frumoasă, la fel ca epicul.

Am făcut un test de stres.

Este chiar poza din 15 iun

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Este chiar poza din 15 iun. 2020.
Punctul alb arată gradul de stres.

Am văzut baremul.

Aparent făcusem bine.

Până pe seară mă calmasem.

Apoi a urmat o zi forte FOARTE lungă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Apoi a urmat o zi forte FOARTE lungă.

Apoi miercuri. MATEMATICĂ.

M-am trezit la 5 dimineața și nu am mai putut să dorm.

Vorbeam cu restul colegilor trezi.

Am mers la școală.

Iar ne-a așezat pe coloane.

Iar s-a auzit:

"Să pice cilindrul"

"Să pice conul!"

"Să pice sfera."

Eu eram foarte bucuroasă pentru că știam că nu pot să pice că era materie de semestrul II, iar noi nu am avut materie de semestrul II.

Te pup, virus nenorocit!

"Să pice basmul!"

Am... băiatul acela a greșit materia, dar a nimerit subiectul.

A picat basmul în a doua sesiune a E.N. pentru cei care erau în carantină la domiciliu în prima sesiune.

A fost cu noroc, dar nu pentru el.

Am intrat în sală.

Aveam o problemă.

De la emoții uitasem să-mi scriu numele. Nu doar că uitasem să-mi scriu numele, uitasem literele alfabetului!

Doamna care ne supraveghea a zis ca misto: "Dacă uitați să vă scrieți numele îl aveți pe buletin", dar eu am luat-o pe bune.

Copiam literă cu literă din buletin. Nu știam ce copiez, dar copiam în speranța că e bine.

Știi Replica: "HAZ DE NECAZ"?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum