Dream

150 16 2
                                    


Jelikož  jsem ze školy odešel něco kolem třetí až druhý hodiny přesně nevim kdy tak jsem se kolem půl čtvrté vzbudil. Nehorázně mě bolelo břicho, náhle mi cinkl mobil.

"kdo zase otravujeeee!" zakřičel jsem jelikož mi fakt nebylo dobře přišel jsem si jako holka která má nejhorší stupeň krámů. Rozklikl jsem mobil a hned se usmál od našeho posledního rozhovoru mi nenapsal byl to Dream. Můj úsměv se rychle zvětšoval byl jsem tak rád že mi napsal tak moc jsem ho teď potřeboval. Nevim co to je ale už nějakou dobu k němu něco hodně silného cítit, po našem rozhovoru ehm teda esemeskách posledních se mi to přestalo zdát. Jak , jak mohl vědět že jsem se přestěhoval něco přede mnou určitě tají a to mi teď nehorázně vadí vždycky jsme si říkali všechno kam to zmizelo. Dobře kdybych před ním netajil že se stěhuju ale... neni to moje vina nebo snad je?! Já fakt nevím, jsem zoufalej jakože hodně zoufalej.

Přestal jsem se obviňovat a radši rozklikl zprávu od Dreama

Wuuutttt ve zprávě stáli jenom tři tečky 

Hrozně jsem se naštval takže jsem mobil hodil někam do lehnul si do postele přitulil si k sobě polštář a rozbrečel se. Vím je to divný že kvůli tomu brečím ale já fakt nevím bolí mě celí břicho a ještě k tomu jsem smutný. 

" Všechno je divný !" zařval jsem chudáci sousedi řekl jsem si v hlavě ale co už nějak to přežijou jsou to milí lidi co jsem se tak dozvěděl snad to pochopí.

Asi hodinu a půl jsem tak tam ležel a dumal dumal na životem a co je po smrti nebojte nemám v plánu se zabít jen mě to vždycky zajímalo je pak jen dlouhodobá tma nebo další život já fakt nevím aspoň jsem přestal myslet na Dreama a na břicho bolest a smuten , ajaj je to zpět do prdeleeeee

Náhle mi někdo zavolal ach jak já tohle nesnáším neochotně jsem se zvednul do sedu s menším siknutím a velkou bolestí. Ten blonďák mě sere, hajzl jeden jestli ho ještě jednou uvidím dám mu pěstí nebo ho taky kopnu.

Tak jsem se tedy zvednul jak už jsem říkal a vzal mobil  byl to Dream neměl jsem chuť s někým mluvit tak jsem to jen nechal vibrovat a lehl si zpátky.

mobil po nějaké chvíli utichnul a já si povzdechl ale bylo to jiný povzdychnutí takoví to vítězný .     Ups radoval jsem se marně on to nevzdá začal mi psát až moc zpráv dalo by se to nazvat spamem a tak jsem usoudil jediné.... Block


"právě jste zablokoval uživatele Dream <3💞

Ale on to samozřejmě nevzdá achh Dreame kéž bys věděl že tě miluju ale teď fakt na tebe náladu nemám . Štve mě všechno opravdu si přijdu jako kdybych měl menstruaci.

začal mě spamovat přes ig vzdal jsem to jen ať si píše rozkliknul jsem ig najel na takovou tu ikonku chatu a vypnul si u něj zvuk jak ikonicky jsem nemohl odolat a napsal pouhý

"..."

S uslzenýma očima a bolestma v břiše jsem usnul..

because i love you idiot -DNF-Kde žijí příběhy. Začni objevovat