"Ce maini reci ai!"
Mereu imi reprosai ca am mainile reci si mi le incalzeai cu propriile tale maini..
Mereu imi reprosai ca am buzele reci si mi le incalzeai cu propria ta rasuflare.
Mereu am avut o privire inghetata.. Pana te-am cunoscut.
Ai fost focul ce ma incalzea zi de zi. Flacara care ma facea sa ard si sa ma simt vie.
Inca tin minte.. Buna dimineata,iubito! Imi sarutai buzele,apoi incepeai sa zambesti zicand printre dinti Buze reci..pot sa le incalzesc?
Nu am inteles niciodata de ce ma mai intrebai. Aveai buze de foc.. Asa fierbinti.. Asa imbietoare.. Era bine.
Nu,mint. Era a dracu de bine! Era perfect
Erai aproape perfect..cu un singur defect.
M-ai mintit,stiu deja. Ai vrut sa ma protejezi..dar tot m-ai mintit..
Am avut multe momente frumoase..dar dintre toate amintirile,ultimul nostru sarut mi-a ramas blocat in minte.
Mai tii minte? M-am trezit la 2 dimineata,iar tu nu erai langa mine.. Te-am gasit pe balcon,lacrimand si funand o tigara. Marlboro.. Niciodata nu mi-au placu tigarile alea,dar tu le adorai..
Ti-ai sters repede lacrimile si mi-ai zambit cald si bland,ca de fiecare data. Nu poti dormi? Cum as fi putut? Stiam.. Da iubitule,stiam ce imi ascunzi,dar nu am vrut sa accept.. Nu am putut accepta. Nici acum nu pot.
M-am asezat langa tine si mi-am pus capul pe umarul tau,iar tu ai inceput sa te joci in parul meu. Expirai greoi fumul gros.. Dupa ce ti-ai terminat tigara,te-ai ridicat brusc si ai plecat de langa mine. Am vrut sa vin dupa tine,dar te-ai intors imediat cu un plic. Promite-mi ca il vei deschide in 3 zile,de aniversarea noastra. Promite-mi.
Atunci cand te-am intrebat de ce mi-l dai mai devreme mi-ai raspuns cu Nu vreau sa fie prea tarziu.
Nu am inteles.. Atunci nu intelesesem.
Te-ai aplecat asupra mea si m-ai sarutat apasat. Un zambet trist ti-a aparut pe chip in timp ce mi-ai soptit Nu mai ai nevoie de mine. Buzele tale sunt fierbinti acum.
Nu dragule.. Buzele mele erau la fel,dar ale tale.. Buzele tale erau reci ca vantul de iarna.
Te-am privit mai bine si ti-am observat buzele vinetii,ochii injectati si privirea pierduta.
Te-am imbratisat si atunci am realizat..
Am inceput sa plang,dar nu am vrut sa ma vezi.. Mereu mi-ai zis sa fiu puternica,asa ca am fost.. Pentru tine mi-am oprit lacrimile si te-am sarutat incet,incercand sa iti incalzesc buzele..
Nu stiu cum..dar a doua zi m-am trezit in bratele tale,amandoi fiind in patul nostru. Dar tu...tu nu ai mai deschis ochii..
Ce maini reci ai!ti-am soptit apropiindu-ma de tine. Pot sa le incalzesc?
Nu mi-ai raspuns.. Nu aveai cum. Ti-am sarutat buzele pentru ultima oara si raceala buzelor tale mi-a inghetat sufletul.
Acum...Acum sunt pe balconul nostru..
E aniversarea noastra,iubitule.
Recitesc scrisoarea ta,dar nu plang. Ti-am promis ca voi fi puternica..
In schimb..fumez din pachetul tau. Marlboro..
Mereu am urat tigarile astea,dar tu le adorai..
CITEȘTI
Din dragoste pentru moarte
RomanceViata mai are sens atunci cand tot ce iubesti dispare? Icy credea ca totul s-a sfarsit atunci cand iubitul ei s-a stins..Dar ce te faci cand dragostea trece peste bariera viata-moarte?