A bíróság

6 0 0
                                    

A bíróság jog erős döntésében, és határozott kijelentésében: a kalóz büntetése; Halál!

Bűnei többek között, tömeges ember ölés, és ember ölési kísérlet. Fegyver csempészés, és csempészet. Engedély nélküli nemzetközi vízi vonal használata, és kihajózási engedély nélküli hajózás. Továbbá, fosztogatás, bujtogatás, több puncs kísérlet, és felkeléses mozgalmak buzdítása.

Az elbukott bázis helyszínén kezdődik a kivégzés. Azonban Morgen kapitány elkezd egy beszédet. 

-Elpuhultatok! Én is a ti nemzetetekből való vagyok, és amióta nincs a polgármester, nincs semmije ennek az országnak. Régebben, rend, fegyelem, szórakozás, mulatság, és tanulás volt. Ma meg folyik szét minden!

Andrew engedi ki fénykardját, és lassan megölni készül a kapitányt.

-Ne hagyd, hogy meggyőzzön! Csak tedd meg, azután megbeszéljük! Ő veszélyes!- Szól Zoltán, de A polgármester utódja, hezitál rajta.

-Én is erős, és összetartó, szét nem robbantható nemzetet akarok kovácsolni!

-Ne hülyéskedjél már! Csak tedd meg! A bíróság döntött így!

A bázis közelében, a vízből, egy hajó jön elő a vízből, és elkezdik lőni a helyet, még Morgen kapitányt sem féltve, de ő így is eltud szökni, Van egy távolabbi kalóz hajó is, Coop és kettő hajó a távolabbihoz megy, míg a másik kettő elkezdi lőni a Zombi-kalóz hajót.

A 24 éves szűzWhere stories live. Discover now