Uplynulo několik dní a dnes se konal ples. Daisy už od rana leží s Jasperem u ní v posteli a jen si povídají. Daisy se zranění vyléčili opravdu rychle a tak teď má jen ortézu.
"Chceš jít na ples?" zeptal se Jasper. "Ne. Pojedu do rezervace. Kluci o mě měli strach" řekla opatrně Daisy. Už je to dlouho co tam nebyla. Odpovědí jí bylo jen Jasperovo zavrčení.
"Buď v klidu lásko" políbila ho. "Miluu jen tebe a budu tam jen chvilku" dodala ještě. "Tak fajn, ale jestli se ti něco stane tak je zabiju" řekl varovně. Daisy se jen uchechtla a víc se chovala do jeho náruče.
"Bella na něj jde" řekla s úsměvem. Je ráda, že je s Edwardem tak štastná. "Já vím. Edward je celej den nervózní" zasmál se Jasper. "Jsou roztomilý" zhodnotila je Daisy. "My víc" zamumlal jí do vlasů.
Ještě chvilku tam leželi než se Daisy s povzdechen neochotně zvedla aby se mohla jít obléct zatímco Jasper pořád ležel.
Vzala si na sebe černý upnutý džíny, bilý rolák a na to černý kabát bez rukávu. "Co na to říkáš?" zeptala se s úsměvem když se už oblečená vrátila do pokoje.
"Jsi nádherná jako vždy" poslal jí vzdušnej polibek. Daisy se jen zakřenila a šla se lehce namalovat.
"Až přijedeš domů z rezervace tak mi napíšeš jasný?!" zeptal se důrazně Jasper. "Jo" zasmála se Daisy."Já vím, že se ti odtuď nechce, ale musím jít" řekla mu a dávala si věci do kabelky. "Dobře" povzdechl si neochotně Jasper a zvedl se. "Uvidíme se" políbil jí a vyskočil oknem ven.
Daisy se naposledy zkontrolovala než šla dolů. "Ahoj tati. Pojedu do rezervace" pozdravila Charlieho. Bella byla nejspíš u sebe. "Dobře. Buď opatrná" řekl jí starostlivě. Od tý doby co byli s Bellou v nemocnici je víc starostlivej.
Daisy nastoupila do svého auta a vyjela směr rezervace. Jela opravdu rychle a tak tam do 5 minut byla. Zaparkovala před domem Emily a vydala se do domu.
Jakmile vešla tak uviděla všechny kluky co jsou ve smečce jak se ládují jídlem a Emily je s úsměvem pozoruje.
"To mě nikdo nepřivítá?" řekla dotčeně a dala si ruku na místo srdce. "Daisy!" vykřikli všichni a hned na to se ocitla v obroským objetí.
"Měli jsme takovej strach" "Jo. Sam tě chtěl jí hledat" "Jsi v pořádku?" překřikovali se všichni najednou. "Klid" utišila je Daisy se smíchem.
"Jsem v pořádku jen jsem měla zlomenou ruku" zamávala ortézpu. "Nemusíte mít strach miláčkové" posledni slovo skoro zašišlala. Všichni se tomu zasmáli.
"Co je u vás novýho?" zeptala se se zájmem. "Nic moc. Hlídáme území jestli se tady neobjeví Viktorie nebo Lorent, ale jinak je klid" vzal si slovo Sam."A co nový členi?" zeptala se znovu. Upřímně si myslí, že příští školní rok se k nim připojí Jacob. "Furt nic, ale myslím, že to bude brzo" řekl prozměnu Paul.
"Jsem moc ráda, že jsem zas s váma" vydechla s úsměvem Daisy a šla obejmout Emily která se přes kluky nedostala. "Chyběla si nám" řekla Emily když se odtáhly.
"Musíš chodit časteji" rozcuchal jí vlasy Sam. "Nech toho! Budu chodit častěji. Slibuju" políbila ho na tvář. Nakonec musela políbit všechny kluky protože chtěli taky.
Asi 3 hodiny seděli u Emily a společně si povídali o všech novinkách a dělali blbosti. Dasiy se tam vždycky cítila jako doma.
"Už musím jít" povzdechla si jakmile byla už tma a její táta jí už nejmím 3x volal a Jasper jí poslal milion zpráv. Ani na jedno neodpověděla. "Ještě nechoď!" protestoval Jared. "Už musím. Táta se jinak zblázní" zasmála se. "Ale přijedeš brzo!" ukázal na ní varovně prst Sam. "Slibuju" objala všechny postupně.
"Doufám, že to tady zvládneš" řekl ještě Emily. Poslala vzdušnou pusu klukům a nasedla do auta.
Jela zase rychle a tak doma byla zase za 5 minut. Na tváři furt měla úsměv od ucha k uchu a cítila se celkově štastná. Takhle se cítí jen s klukama z rezervace a s Jasperem.
Rychle ještě napsala Jasperovi, že teď dorazila domů a že mu napíše zítra protože je unavená a jde spát a vystoupila z auta. Jakmile odemkla hlavní dveře tak se u ní objevil se starostlivým výrazem Charlie.
"Proč si nezvedala telefon?" zeptal se trochu zamračeně. "Promiň, nemohla jsem zrovna" omluvně se usmála. "Pujdu spát. Dobrou" políbila ho na tvář a šla do pokoje než jí dá přednášku.
Rychle se osprchovala a zlezla do postele. Během chvilky usnula. Byla vážně unavená.
JE TU KONEC DÍLU STMÍVANÍ
Doufám, že se vám to zatím líbilo.
ČTEŠ
Jasper and Daisy Cullenovi /Twilight saga/
FanfictionDaisy Swanová se stěhuje se svou sestrou Bellou ke svému otci do Forks, kde pozná lásku svýho života. /nevím co k tomu napsat. Twilight saga snad znáte a je to podle filmu, jen jsem přidala postavu/