Ahoj já jsem yn, je mi 17 let jsem jedináček a moji mojí rodiče jsou rozvedení. Toto je můj deník.
1. prosince 2021 9:00 ráno (čtvrtek)
Je to tady dnes se stěhujeme do nového města já teď bydlím v Praze a budu se stěhovat do Brna takže až na druhou stranu republiky.
To znamená že budu chodit na novou školu. Budu přestupovat na střední školu ekonomickou do druhého ročníku. Němůžu se dočkat na nové spolužáky.Po 2-3 hodinách jízdy do Brna.
Právě jsme dojeli do Brna.
Budeme bydlet ve městě v malém bytě na české.
Naštěstí bydlím pouze s tátou. A budu proto mít vlastní pokoj.
Nemůžu se dočkat až si svůj pokoj vydekoruju.
Do školy půjdu až příští týden protože musíme připravit náš byt.
Teď půjdeme na oběd pravděpodobně budeme mít asijskou kuchyni.2. prosince 2021 10:00 (pátek
Včera večer jsem si začala vybalovat
a přivrtala jsem si poličky na zeď vedle postele.
Zbývá už jen vybalit zbytek krabic a umístit věci na své místo.
Právě jsem dodělala svůj pokoj a jdu nakupovat potřeby do školy.
Budu si kupovat nový batoh a učebnice.
Koupila jsem si černý batoh s nápisem vans a spoustu sešitů a ucebnic.Teď jsem přijela domů a podepisuju si sešity.
Dnes budu vařit.
Pravděpodobně budu vařit špagety protože moc vařit neumím moje máma tátu opustila když mi byli 3 roky a od té doby jsem ji viděla 2x.Už je večer takže se půjdu najíst a asi se budu dívat na filmy.
Oki tak tohle konec 1.kapitoly doufám že se líbí.
ČTEŠ
on nebo on
Teen FictionTohle je o holce jménem yn která se stěhuje do nového Města. A tam se o ní začnou zajímat dva kluci. Yn si ale neumí vybrat. Takže užívejte story. (Upozornění 18+)