14 ~ {nový měsíc}

816 31 2
                                    

Dneska je den kdy mají dvojčata narozeniny.

Bella narozeniny nesnáší za to Daisy je miluje. Je to den kdy si může dělat aspoň jednou co chce a přijde jí to jako vyjímečný den. Ani dárky jí nevadí ikdyž nemá ráda když jí někdo něco kupuje.

Daisy ráno probudil Charlie. "Všechmo nejlepší Daisy" řekl s úsměvem a podával jí dárek. "Děkuju" vykouzlila ten nejhezčí úsměv a otevřela dárek. Byly to nádherná šaty. Šatů moc nenosí, ale nevadí jí.

"Děkuju" objala ho. "Za nic. Máma tobě a Belle poslala jeden dohromady. Je to foťák, teď ho má Bella" dodal ještě. "Dobře" řekla Daisy ale moc se jí nelíbil foťák. Nerada se fotí.

Jakmile byla už oblečená tak sešla dolů, kde už byla Bella. "Všechno nejlepší!" řekla s úsměvem. "Tobě taky" popřála nazpět Bella z povzdechem. Nechtěla jí kazit narozeniny.

Stihla si vzít jen svačinu a už troubil Hasper. "Uvidíme se ve škole" zamávala Belle a vydala se za Jasper. Nastoupila do auta a hned byla uvězněná v objetí. "Všechno nejlepší zlato" políbil jí.

"Děkuju! Lepšího kluka nenajdu" políbila ho nazpět. Jasper se jen zasmál a vyjeli ke škole.

Jakmile vystoupili tak se jako vždy na ně strhla veškerá pozornost. Daisy si na to už zvykla ikdyž jí to je pořád dost nepříjemný.

Jakmile se přiblížili ke škole tak so Daisy všimla kluků z rezervace jak tam stojí. Rychle políbila Jaspera na tvář a bežela za nima.

"Všechno nejlepší!" vykřikli naraz a uvěznili jí v objetí. "Jsem tam ráda, že jste si vzpomněli" usmála se a měla co dělat aby se nerozbrečela. "Copak můžeme zapomenou na naší nejlepší kamaradku?" zeptal se s úsměvem Paul. "A nejhezčí!" zasmála se a všichni s ní.

"Ráda bych si dál povídala, ale za chvilku zvoní a já musím do školy" povzdechla si smutně Daisy. Periferním viděním si taky všimla, že kousek od nich stojí Jasper a pozoruje její každý krok.

"Dárek už máš doma" mrkl na ní Sam. "Jste blázni" zasmála se a každýho objala. "Brzy přijedu" poslala jim vzdušnou pusu a odcházela za Jasperem.

"Nemrač se tolik" objala ho. "Smrdíš jak pes" nakrčil nechutně Jasper nos. "Já vím, promiň" řekla provinile Daisy. Jasper jí vzl za bradu a políbil jí. "To navadí. Musíme jit" políbil jí naposledy do vlasů a v ruku v ruce šli na hodinu.

Po pár hodinách na chodbě potkali Alice s Davem. "Všechno nejlepší!" obejmula jí. "Tady máš dárek. Vem si ho dneska večer" mrkla na í Alice. "Dobře" zasmála se Daisy. Věděla, že dnes Cullenovi pro ně pořádají oslavu.

"Všechno nejlepší!" popřál i Dave. "Děkuju Dave. Uvidíme se na oslavě" usmála se na obě a s Jasperem pokračovali v cestě. "Přijedeš pro mě?" zeptala se po cestě. "Jak si má pání přeje" zažertoval Jasper. "Miluju tě, viš to?" zeptala se s vážným obličejem Daisy. "Já tebe víc" vydechl Jasper a políbil jí. Ani jeden si nedokázali představit život bez toho druhýho.

S Jasperem už zastavovali u domů Cullenových. Bella s Edwardem přijeli krátce před nimi a zak se čeka jen na ně.

"Tak honem!" popoháněla ho Daisy když šel pomalu. "Jsi netrpělivá" zasmál se, ale skutečně zrychlil. Přišli tak zrovna, když Alice fotila Bellu s Edwardem.

"Taky mi ukažte lásku" usmála se na ně s foťákem v rice Alice. Ona se usmáli a Jasper si jí přitáhl k sobě.

Když dofotila tak Daisy a Belle podala zabalený dárky. "To je od Emmette a ty Daisy ho máš od Emmetta a Rosalie dohromady" dodala k tomu Alice.

Daisy ho hned rozrhla a ve vnitř našla krásněj křetízel, kde na konci byl malý motýlek.

"Děkuju Emmette a Rose! Je nádherný!" vykřikla nadšeně Daisy a objala je. "Jsem ráda, že se ti líbí" usmála se Rosalie a pomohla jí ho zapnout.

Bella zatřepala se svým dárkem, ale byl prázdný a tak se tázavě podívala na Emmettea. "Už sem ti to dal do auta" zasmál se. "Škoda to dalvat do takovýho krámu" dodal se smíchem ještě.

"Hele! Neurážej moje auta!" řekl naoko naštvaně Bella. "Promiň Bello, ale je hrozný" přidala se i Daisy.

"Otevři můj a Carlisle" přiběhla Alice k Belle. Daisy dostala od věčiny už předem. Zatímco Alice předávala Belle dárek tak Daisy přešla k Jasperovi a chytla ho za ruku.

Bohužel se Bella řízla o papír a krev spadla na koberec. "Řízla jsem se o papír" vysvětlila trochu s obavama Bella. Daisy víc stiskla Jasperovu ruku a snažila se s ním trochu vzdálit. Viděla jak se napnul.

Ale Dave to bohužel nadokázal ovládnout a chtěl se vrhnout na Bellu, ale Edward ho odstrčil na piano, který se pod ním rozbilo a Bellu odhodil na vázu a ještě víc se pořezala.

"Jasper pojď odtuď" řekl Daisy a táhla ztuhlýho Jaspera pryč. Jakmile byli venku tak se Jasper trochu uklidnil. "Jsi v pořádku?" prohlížela si ho starostlivě Daisy. "Jo" řekl naštvaně a pustil Daisy ruku. "Děje se něco?" zeptala se smutně Daisy. "Ne, jen jsem se málem neudržel" odpověděl smutně. Byl na sebe naštvaný. Mohl ublížit i Daisy. "Odvezu tě domů" řekl a vedl jí k autu.

"Není to tvoje vina" řekl mu když vyjeli. Jasper se na ní jen usmál. "Zvládneme to spolu ano?" zetala se ještě Daisy. "Jo" usmál se na ní Jasper. Tu holku miloval co nejvíc mohl.

Jakmile zastavili u domu tak ještě chvilku seděli v autě. "Že mě neopustíš?" zeptala se slzama v očích Daisy. "Nikdy" zašeptal Jasper a políbil jí. Jasper už teď věděl, že lže, ale nechtěl jí ublížit.

"Dobrou" "Dobrou" popřáli si a Daisy vystoupila z auta. Doma ještě nebyl ani Charlie a tak se vadala do pokoje. Byla unavená a tak hned usnula.

Další dny se Cullenovi neobjevili ve škole a Daisy z toho byla dost smutná. Stejně tak i Bella, ale ta to nedávala najevo. Zkoušela Jasperovi volat a psát, ale neodepisoval. Měla o něj takovej strach i z toho, že jí opustil.

Jednoho dne Daisy přijela po škole a uviděla Jaspera stát u jejího baráku. Byla tak naštvaná a smutná. Když k němu došla tak jen naproti němu stála se smutným výrazem zatímco Jasper s kamenným.

"Projdeme se" řekl jí a vydal se do lesa. Daisy nezbylo nic jinýho než ho následovat.

Po chvilce se v lese zastavili. a Jasper se k ní otočil čelem. "Musíme odjed z Forks" řekl po chvilce váhání. "Kam pojedem?" zeptala se Daisy. Nechtěla být bez něj. Jestli pojede on, pojede i ona.

"Asi si to nepochopila" uchechtl se Jasper. "Já a moje rodina odjíždíme. Bez tebe" dal velký důraz na poslední dvě slova. "C-Cože?" vyhrkli jí slzy do očí. "Řekl jsi přece, že mě neopustíš" řekla Daisy a slzy jí smáčely tvář.

"Nebyla to pravdu" řekl Jasper s kamennou tváří, ale uvnitř ho ničil pohled na Daisy. Nechtěl jí ublížit, ale myslel si, že je to tak lepší.

"Ne! Tomu nevěřím" nechtěla tomu věřit. "Byla to jen hra. Potřeboval jsem se rozptýlit a ty jsi tady zrovna byla" řekl jí a uvnitř krvácel. "Cože?" zadrhl se jí hlas. "Ty si mě nikdy nemiloval?" zeptala se mezi vzlyky.

"Ne. Byla jsi jen má hračka" znovu a znovu jí ubližoval. "Řekni, že to není pravda!" vykřikla a měla pocit, že se každou chvíli zhroutí. "Jsi naivní" pohladil jí po tváři. "Sbohem" řekl a hned na to zmizel.

Jasper and Daisy Cullenovi  /Twilight saga/Kde žijí příběhy. Začni objevovat