Şokla Jeongguk'un güzel yüzüne bakarken hafifçe geri çekildim ve yüzümü buruşturdum.
"Hayır."
"Neden ki?"
"Salak mısın sen? Kadınlarınızı becermeyeceğim."
Onu beklemeden yürümeye başladığımda arkamdan yetişip yanımda yürümeye başladı.
"Ama, Ütopya'nın geleceği -..."
"Ütopya'nın geleceği umurumda değil Jeongguk! Kendimi asla size kullandırtmam! Hele ki böyle bir şey için, asla!"
"Seni kullanmayacağız Taehyung, bak, ben kendimi açıklayamadım, kesin değil, sadece düşünce benimkisi."
"Aklında nasıl bir insan profili çizdin bilmiyorum ama ben kimseyle çıkar için seks yapmam, yapmadım da. Birilerine bir şey hissetmeden dokunamam, midem bulanır, vücudum kaldırmaz. Bunu bana söylemiş olman bile saçmalık, ülkenizi kadınlarınızı becererek uzun süre yaşatacağım, öyle mi? "
" Ya bu sadece tahmindi! Neden bu kadar yükseldin ki?! "
" Ben sizin deney fareniz değilim. Üzerimde bunları düşünmenizden bile men ederim sizi, benim haberim olmadan, sakın üzerimde bir şeyler planlamayın. "
°°°
Elimdeki formları doldururken sinirim yeni yeni yatışmaya başlamıştı.
Her şey çok saçma ilerliyordu şu an, öyle bir şeyi rahatça nasıl söyleyebilmişti bana?
Yanından ayrılıp laboratuvara girmiş, işimin başına geçmiştim. Kimsenin bana bir şey anlatmasını beklemeden çalışmaya koyuldum.
Profesör olduğumdan mevkim yüksekti, asistanım doldurmam gereken başka belgeler getirdiğinde bitirdiklerimi ona verip dirilttikleri farenin başına geçtim. Solunumunu makine destekliyordu, kalp atışları iyiydi ama henüz uyanmamıştı.
Biraz da onun belgeleriyle uğraşıp masama geri döndüm, Jeongguk'un söyledikleri aklıma takılmıştı. Gerçekten kimsenin çocuğu olmuyor muydu?
Deneklerden topladığım meni ve yumurta hücreleriyle mikroskopumun başına geçtim, odaklandım ve izlemeye başladım.
Yaşamıyor gibilerdi, cansız, hareketsiz duruyorlardı.
Buna çözüm bulmalıydım. Yumurta hücresinin etrafına bıraktığım sperm hücreleri hiçbir şekilde yumurtaya doğru yol almıyordu.
Geri çekilip biraz düşündüm ve asistanımı çağırdım.
"Siz, bu embriyoları nerede büyütüyorsunuz?"
"Aşağıda, dev kapsüllerimiz var, onların içinde."
"Peki hiç, embriyoyu anne karnına yerleştirmeyi denediniz mi?"
"Anne karnına mı?"
"Evet, kitaplarda, tüp bebekle ilgili bilgileri okumadınız mı?"
" O da nedir?"
"Harikasınız gerçekten, her şey aklınıza geldi, kocaman kapsüller yaptınız ama embriyoyu rahme yerleştirmek aklınıza gelmedi."
"Olur mu ki?"
"Benim dönemimde oluyordu."
"Bunu denemeliyiz o zaman! Eğer öyle bir şans olursa eski halimize dönebiliriz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Utopia×Taekook ✓
FanfictionTaehyung'un bedeni, deney için dondurulmuş ve tam bin yıl sonra da çözünmeye başlamıştı. By Amethyst ⚗️