Siste dag i Bergen (kap.1)

82 3 5
                                    

Vekkeklokken ringt og kl 10 i morningen. Eg rullt ut av sengen og gikk bort til kleskapet mitt. Tok på kler og sminket meg. Gikk ned i stuen der satt den irrteren tvilling broren min og gamet COD(han har sikket gjort det hele natten) Eg gikk bare rett forbi han og inn på kjøkkene for å finn meg frokost. vi hadde melk og banan. Eg fant rundstykker i skuffen og tok banan på de og et glass med melk. Eg gikk inn til den irrtene broren min som forsatt spilte COD... Mamma ropte  nå er det nokke spill for en stund. Eg tok fjerkontrollen og tok på Gossip girl på Netflix. 

Foresten eg heter Cassidy Hale, men alle kaller Casy ,17 år og flytter til London om noen timer. Har en tvilling bror som heter Tommy Hale , han sammen med to jente samtidig men de vet ikke det,17 år og så har vi Mamma Petterson hale og Pappa Hale , mamma heter Triana  og pappa heter Claus. De jobber begge to som maler..  Men tilbake det fucka livet mitt hehe 

Eg var ferdig å spise så gikk opp å fikset håret mitt og fant frem alt eg skulle ha med til byn for møte Silje, Matt og Candy. Vi kall oss the Supermattcandys, har ingen annels hvor det kom fra men vi kall oss det og det gjør hele skolen vår..  Eg tok på meg den brune hatte ,den lange kåpen min og botsene min.. og løp ut av huset før mamma fikk sagt har du huske sjal,lue og våtter.. (hun er veldig overbeskytene) 

Eg satt bussen å hørte på One direction.. helt en ramdom person satt seg ved siden av meg og begynte spørr om eg var Casyhairbeauty på youtube. Eg tok ut den ene pluggen og svart ja mens eg hummlet med øyene.. Har hørt du skal flytt til London i dag. eg svarte ja og gikk av bussen vi var kommet frem på Festplassen der Silje og matt sto hold hender.. Noe som eg aldri hatte  sett før wutt?? hav har skjedd etter har vært vekk i to dager fra de? omg men eg gikk bort til de og sa whats up blondiner.. (silje har blont hår mens matt er blond i hode) De svart ikke mye men vi har gode nyttheter vi har begynte å date sa de i kor ... eg bare så rart på de og begynte se etter Candy ( Meg og hun har bff siden vi var 2 år, vi kalt oss dobbel cc i 8 klasse helt vi møte matt og silje ) Eg så den farge klatte min over gaten (hun har pastel rosa hår derfor kaller jeg henne farge klatt)  Halle sa hun til oss og så rart på Matt og Silje. Eg sa Ellu bae, ja vet det er veldig rart sant.. 

Etter stund av se rart på Silje og Matt, gikk vi bort på starbucks. Når vi kom frem bestilte meg og candy sammen. vi hadde to carmel cream og sa at navent var dobbel C.. Matt så rart på oss han skjønt ikke ingenting hvorfor vi sa dobbl C. ( han gikk ikke klassen vår på ungdomskule han gikk i A mens meg, Candy og Silje gikk i B klassen men Silje og Matt har kjent værandre siden barneskolen) Jeg sa bare vi kalt oss det før vi ble kjent med dere okay .. 

Etter noen timer med The supermattcandys i byn gikk jeg hjem og gjore med klar til å fly til London , alle tingen min var allred sendt ned der. Så då var bare meg igjen og noen få små ting.... 

A Youtuber stylistWhere stories live. Discover now