15

743 28 4
                                    

Jakmile Jasper zmizel tak se Daisy rozeběhla hlouběji do lesa.

"Jaspere!" křičela na celej hlas a doufala, že se tam objeví. Po 10 minutách řvaní se zhroutila na kolena a propadla pláči. Tak moc to bolelo a ona nevěděla co s tím.

Když už toho bylo moc tak zařvala na celej les. Schoulila se do klubíčka a jen brečela. Nikdy horší bolest nezažila.

Byla jí zima. Byla cela promrzlá a ubrečená a nemohla přestat.

"Daisy!" slyšela jak někdo vykřikl a bežel k ní. Zvedl jí do náruče, ale ona furt jen a jen brečela.

"Co se stalo?" pohladil jí po vlasech a ona podle hlasu poznala Sama. "On mě opustil" řekl mezi vzlyky a zabořila mu hlavu do hrudi a brečela.

"Bude to dobrý. Máš nás a my tě nikdy neopustíme, slyšíš?" uklidňoval jí. Byl zoufalý. Nevěděl co má dělat a ničil ho pohled na to jak se trápí.

"Mám tě moc ráda" řekl tiše a díky tepla, co sálal z jeho těla pomalu usínala vyčerpáním. "Já tebe taky" políbil jí do vlasů a spěchal s ní pryč z lesa.

Jakmile vyšel z lesa tak uviděl Charlieho jak si neví rady a Bellu. Stejně tak i plno lidí co se jí pokoušelo najít.

"Šerife" upozornil na sebe. Jakmile se Charlie otočil a všiml si Daisy tak k němu vyběhl. "Je v pořádku. Usnula vyčerpáním" uklidnil ho Sam.

"Moc děkuju! Dej jí prosím do postele" řekl úlevně Charlie a šel rozpustit lidi. Bella byla taky celá špatná z Edwarda a zároveň se bála o Daisy. Věděla, že Daisy to ponese hůř.

Další dny byla Daisy jen ve svým pokoji nebo ve škole. Nechtěla s nikým mluvit. Jen se smečkou, ale za nima nechodila. Celý dny jen probrečela a ve škole byla jak tělo bez duše a při obědě s Bellou seděli u samy u stolu kde seděli Cullenovi. Obě dvě měli noční můry a tak spaly spolu v jedný posteli.

Daisy radši pak už ani nespala, protože uklidňovala radši Bellu a nechtěla vidět noční můry a tak se k ní přidali i tmavý kruhy pod očima. Taky byla pohublá, protože skoro nejedla

Takhle přešlo několik měsícu a ani jedna se nelepšila. Daisy na tom byla ještě hůř než Bella a pro Charlieho to bylo dost náročný.

Daisy už kolikrát chtěla jet za smečkou, ale bála se, že jí nechtějí vidět.

Když přijeli obě domů tak za nimi už ven přišel Charlie.

"Tak jo. Už to stačí" začal s povzdechem. "Jedete do Jacksonvillu" řekl rozhodně. "Co?! Ne!" řekl odmítavě Daisy. "Já nechci z Forks" přidala se i Bella.

"Holky" povzdechl si Charlie. "Oni se už nevrátí" dodal opatrně. Daisy se hned nahrnuly slzy do očí ale snažila se to rozmrkat. "My víme" řekl Bella po chvilce zaváhání.

"Já nikam nejedu. Zůstavám ve Forks a teď jedu do rezervace" řekla mírně naštvaná Daisy a hned zas nastoupila a jela do rezervace.

Zaparkovala u Emily a vydala se dovnitř. Trochu se jí motala hlava, protože celej den nic nejedla. Stála ve dveří a nikdo si jí zatím nevšiml.

Byli tam všichni a zase se ládovali jídlem. Nevěděla jestli udělala dobře, že sem jela.

Nakonec se zhluboka nadechla a nejistě zaklepala aby upoutala pozornost.

Jakmile si jí všimli tak všichni ztichli. Jaredovi vyklouzla vidlička z ruky a Paul se Samem měli otevřenou pusu zatímco Emily se nadšeně usmívala.

"Nevadí, že jsem přišla?" zeptala se nesměle Daisy. "Jsme rádi, že tě konečně vidíme!" vykřikl s úsměvem Sam a hned jí uvěznil v objetí.

Hned se k němu přidal i Jared s Paulem. "Moc si nám chyběla" řekl Paul s úsměvem. "Mrzí mě, že jsem tady dlouho nebyla" řekl provinile.

"To nic!" mrkl na ní Sam. Daisy se ještě objala s Emily. "Si jak kost a kůže! Musíš se pořádně najíst" řekl s starostlivě Sam. "Jsem v pořádku Same" řekl a trochu zavrávorala, protože si jí udělalo černo před očima.

"Vážně?" všichni se na ní starostlivě dívalo. Daisy se dělalo víc mžitek před očima. "Asi omdlím" špitla tešně předtím než doopravdy omdlela. Naštěstí jí Sam chytil.

"Co se stalo?" vyšiloval Sam a všichni tak nějak začali vyšilovat. "Asi to je z nedostatku jídla. Polož jí na Gauč a podej mi džus" řekla Emily. Popravdě měla o ní strach.

Sam tak udělal a Emily jí pomalu lila do krku džus. Naštěstí se skoro hned Daisy probrala.

"Co se stalo?" zeptala se nechápavě a posadila se. "Omdlela si" řekl starostlivě Jared. "Jsi v pořádku?" zeptala se Emily. "Jo. Asi se fakt musím najíst" povzdechla si Daisy.

"Pojď si sednout. Jídla je tu dost" usmála se na ní Emily a kluci jí pomohli ke stolu. Jako první si vzala hranolky. Takhle se tam ládovali až do večera.

"Musím už jet, ale jsem moc ráda, že jsem vás zase viděla. Určitě brzy přijedu" každýho objala a šla ke svýmu autu.

Nastoupila a odjela domů. Doma nebyl ani Charlie ani Bella. S klukama se cítila už o něco líp, ale jakmile je zase sama tak zas podlehla pláči.

V posteli brečela dokuď neusnula.

Jasper and Daisy Cullenovi  /Twilight saga/Kde žijí příběhy. Začni objevovat