1.bölüm

11K 122 65
                                    

Not: Yukarıdaki kız Deniz
Bugün günlerden pazar yarın okulun ilk günü hiç gitmek istemiyordum çünkü yeni bir başlangıc olcaktı yeni okul yeni arkadşlar yeni ortamlar çok merak ediyordum nasıl kişilikler vardı . Gece yatma zamanı geldiğinde giyeceğim şeyleri ayarlamışdım güzel ieyler giyinmeliydim ki beni beğensinler . Okul zamanı geldiğinde çok heyecanlıydım okuşa girdiğimde beni bir öğretmen karşıladı gideceğim sınıfı gösterdi sınıfa girdiğimde herkez bana bakmaya başladı çok utanmıştım . Zil çaldığında bi koz yanıma gelerek adımı sordu bende kızı sewmiştim cana yakındı jemen adımı söyledim "deniz, ya seninki "elif , tanıştığımıza memnun oldum " "bende " "yanıma gelmek ister misin birlikte oturabiliriz sonra bi ses gelmeye başladı öpücük sesleri arkamda bi kıZLA bir oğlan öpüşüyorlardı arkama döndüm ve "ayıp ama " dedim. İkisi bana baktı ve defol dedi kız oğlan kzı bıraktı be yanıma geldi çok yakışıklıydı adımı sordu deniz dedim benimkide bora. Kız arkadaşı yanıma geldi ve boraya hadi gel aşkım dedi bora onu tınlamadı kızın adı sanırım berfindi çok güzeldi . Bora biyerlere gidelim mi dedi okul bitmişti bende kabul ettim annemgil evde olmuyacaktı. Beni bir caffee ye götürdü bora sıgara içiyordu bana tavsiye etti kabul etmeyince ısrar etti bende denedim . Sonra biraz daha canım çekti bir tane daha çektim . Bora beni evime bıraktı . Yattığımda çok sevinçliydim çok yakışıklı bir erkele tanışmışdım. Öbür gün okula gittiğimde berfin yanıma geldi benimle arkadaş olmak istiyordu kabul ettim çünkü kız fameydi elif yanıma geldi kantine gidelim mi dedi berfinde bahçeye inelim diyordu ben elifi sattım ve berfinle bahçete indim bora yanımıza geldi beni öpmek istedi bişey yapmadım dudaklarımı ona teslim ettim be öpüştük berfin çok kızmıştı ağlayarak sınıfa çıktı ben de borayla arka bahçeye gittim ve orda ne olduğunu anlamadan sewişmişiz en son hatırladığım müdürün gelip bizi odasına götürmesi . Müdür bize çok bağırmıştı hatta bi ara disipline veriyodu ama ben bora yanımdayken hiç korkmamıştım müdür odasından çıkınca derse girecek yüzümüz yoktu onun için dışarıya çıkıp gezdik içki aldık sarhoş olduk ve.....,..... bora beni eve bırakmamıştı çünkü zaten boranın evindeydim orda yatmışım . Sabah kalktığımda başım fena zonkluyordu boradan da çok utanıyordum yüzüne nasıl bakardım . Bi an hamile olabileceğimi düşündüm nie olmasın 18 yaşındayım ama olamam neyse bpra uyandığımızda beni eve bıraka bileceğini söyledi bende kabul ettim . Eve gittiğimde annemgil çok kızdı . Bende tabiki dün gece olanları anlatmadım anşatsaydım annem beni evlattlık dışı ederdi. Ben ne ara bukaďar kötü bir kız oldum . Ben eski okulumu hatırladım da derslerimin başından kalkmayan ineğin tekiydim neyseki değiştim yoksa kimse bana bakmazdı . Bem okula gidince ögretmenlerin yüzüne nasıl bakacağım. Borayı aradım dün gece için özür diledim ve bir süre görüşmeyelim dedim tabii ki kırıldı ama biz çok kötü bişi yaptık.
Yarın Borasız bir gün olucaktı sanırım
Ama berfine tekrar dönmesini asla istemem çok kıskanırım geri barışırım. Ben elifi unutmuştum geçen sefrr onu SATMIŞTIM acaba beni affeder mi? Sabah olduğunda hemen hazırlanıp okula gittim elif bir kenara oturmuş bekliyordu çok utandım ve pişmandım kalbim çok fazla atıyordu yanına gittim merhaba dedim hemen bana sarıldı seni çok özledim dedi ben tabi çok şaşırttı

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kötü çocuk  baş belasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin