𝘾𝙖𝙥 11. 𝙎𝙞 𝙚𝙪 𝙞𝙡 𝙞𝙪𝙗𝙚𝙨𝙘!

34 5 7
                                    

𝘖𝘳𝘢 23:30 , 𝘙𝘺𝘢𝘯 𝘵𝘰𝘤𝘮𝘢𝘪 𝘤𝘦 𝘱𝘢𝘳𝘤𝘩𝘦𝘢𝘻𝘢 𝘮𝘶𝘴𝘵𝘢𝘯𝘨𝘶 𝘭𝘢𝘯𝘨𝘢 𝘤𝘦𝘭𝘦𝘭𝘢𝘭𝘵𝘦 𝘮𝘢𝘴𝘪𝘯𝘪.

𝙍𝙮𝙖𝙣: 𝙗𝙖𝙗𝙮, 𝙩𝙚 𝙨𝙞𝙢𝙩𝙞 𝙗𝙞𝙣𝙚?
𝙀𝙫𝙚: 𝙙𝙖, 𝙙𝙤𝙖𝙧 𝙨𝙪𝙣𝙩 𝙤𝙗𝙤𝙨𝙞𝙩𝙖.

𝘚𝘱𝘶𝘯𝘦 𝘥𝘦𝘴𝘤𝘩𝘪𝘻𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘰𝘳𝘵𝘪𝘦𝘳𝘢 𝘴𝘪 𝘪𝘦𝘴𝘪𝘯𝘥 𝘢𝘮𝘯𝘥𝘰𝘪 ,𝘮-𝘢𝘪 𝘢𝘱𝘰𝘪 𝘪𝘯𝘵𝘳𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘯 𝘤𝘰𝘯𝘢𝘤.

𝙑: 𝙤 𝙨𝙪𝙥𝙚𝙧 ,𝙖-𝙩𝙞 𝙖𝙟𝙪𝙣𝙨 , 𝙥𝙚𝙧𝙛𝙚𝙘𝙩 𝙘𝙖 𝙖𝙫𝙚𝙩𝙞 𝙙𝙚 𝙨𝙖 𝙣𝙚 𝙙𝙖𝙩𝙞 𝙣𝙞𝙨𝙩𝙚 𝙚𝙭𝙥𝙡𝙞𝙘𝙖𝙩𝙞!

𝘚𝘱𝘶𝘯𝘦 𝘴𝘦𝘳𝘪𝘰𝘴.

𝙍𝙮𝙖𝙣: 🤨
𝙀𝙫𝙚: 𝙙𝙚𝙨𝙥𝙧𝙚 𝙘𝙚?
𝙇𝙞𝙨𝙖: 𝙙𝙚𝙨𝙥𝙧𝙚 𝙛𝙖𝙥𝙩𝙪𝙡 𝙘𝙖 𝙆𝙝𝙞𝙖𝙧𝙖 𝙞𝙞 𝙛𝙞𝙘𝙖 𝙫𝙤𝙖𝙨𝙩𝙧𝙖 𝙨𝙞 𝙣𝙪 𝙣𝙚-𝙖𝙩𝙞 𝙯𝙞𝙨 𝙣𝙞𝙢𝙞𝙘!
𝙍𝙮𝙖𝙣: 𝙘𝙪𝙢 𝙙𝙚?
𝙑: 𝙖𝙞 𝙙𝙞𝙩𝙖 𝙢𝙖𝙞 𝙩𝙖𝙗𝙡𝙤𝙪𝙡 𝙘𝙪 𝙚𝙖 𝙥𝙚 𝙨𝙚𝙢𝙞𝙣𝙚𝙪!
𝙍𝙨: 𝙘𝙝𝙞𝙖𝙧 𝙞𝙞 𝙛𝙞𝙘𝙖 𝙫𝙤𝙖𝙨𝙩𝙧𝙖?
𝙀𝙫𝙚: 𝙙𝙖 𝙍𝙤𝙨𝙚, 𝙆𝙝𝙞𝙖𝙧𝙖 𝙞𝙞 𝙉𝙤𝙫𝙖.
𝙊 𝙨𝙖 𝙫𝙖 𝙚𝙭𝙥𝙡𝙞𝙘 𝙩𝙤𝙩𝙪𝙡, 𝙙𝙤𝙖𝙧 𝙡𝙖𝙨𝙖𝙩𝙞 𝙢𝙖 𝙨𝙖 𝙢𝙖 𝙨𝙘𝙝𝙞𝙢𝙙.
𝙑: 𝙍𝙮𝙖𝙣, 𝙛𝙞 𝙨𝙞𝙣𝙘𝙚𝙧, 𝙣𝙚𝙥𝙤𝙖𝙩𝙖 𝙩𝙖, 𝙛𝙚𝙩𝙞𝙩𝙖 𝙙𝙞𝙣 𝙩𝙖𝙗𝙡𝙤𝙪, 𝙞𝙞 𝙛𝙞𝙘𝙖 𝙡𝙪𝙞 𝙉𝙖𝙢𝙟𝙪𝙣?
𝙈𝙞𝙖:🥺?

𝘙𝘺𝘢𝘯 𝘪𝘯𝘨𝘩𝘪𝘵𝘦 𝘪𝘯 𝘴𝘦𝘤,  𝘶𝘪𝘵𝘢𝘯𝘥𝘶𝘴𝘦 𝘭𝘢 𝘌𝘷𝘦𝘭𝘺𝘯 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘢𝘤𝘦𝘢, 𝘶𝘪𝘵𝘢𝘯𝘥𝘶𝘴𝘦 𝘭𝘢 𝘦𝘭.

𝙍𝙮𝙖𝙣: 𝙙𝙖, 𝙘𝙪𝙢 𝙙𝙚 𝙫-𝙖𝙩𝙞 𝙙𝙖𝙩 𝙨𝙚𝙖𝙢𝙖?
𝙅𝙨: 𝙨𝙞𝙢𝙥𝙡𝙪, 𝙨𝙚𝙖𝙢𝙖𝙣𝙖 𝙘𝙪 𝙚𝙡 𝙛𝙤𝙖𝙧𝙩𝙚 𝙗𝙞𝙣𝙚.
𝙀𝙫𝙚: 𝙤 𝙨𝙖-𝙞 𝙨𝙥𝙪𝙣𝙚𝙩𝙞?
𝙇𝙨: 𝙉𝙊𝙍𝙈𝘼𝙇! 𝙆𝙃𝙄𝙍𝘼 𝙄-𝘼 𝘼𝙎𝘾𝙐𝙉𝙎 𝘾𝙊𝙋𝙄𝙇𝙐𝙇 𝙏𝙄𝙈𝙋 𝘿𝙀 𝙐𝙉 𝘼𝙉! 𝘾𝙐𝙈 𝘼 𝙋𝙐𝙏𝙐𝙏 𝙎𝘼 𝙁𝘼𝘾𝘼 𝘼𝙎𝘼 𝘾𝙀𝙑𝘼?

𝘚𝘵𝘳𝘪𝘨𝘢.

𝙀𝙫𝙚:😒
𝙈𝙞𝙖: 𝙣𝙪!
𝙅𝙣:𝙣𝙪?
𝙈𝙞𝙖: 𝙣𝙪, 𝙣𝙪 𝙞𝙞 𝙩𝙧𝙚𝙖𝙗𝙖 𝙣𝙤𝙖𝙨𝙩𝙧𝙖 , 𝙚𝙖 𝙩𝙧𝙚𝙗𝙪𝙞𝙚 𝙨𝙖-𝙞 𝙨𝙥𝙪𝙣𝙖!
𝙑: 𝙈𝙞𝙖 𝙖𝙧𝙚 𝙙𝙧𝙚𝙥𝙩𝙖𝙩𝙚.
𝙇𝙨: 𝙩𝙪 𝙚𝙨𝙩𝙞 𝙣𝙚𝙗𝙪𝙣?
𝙉𝙤𝙞 𝙖𝙢 𝙖𝙛𝙡𝙖𝙩 𝙖𝙘𝙪𝙢, 𝙢𝙖𝙞 𝙩𝙧𝙚𝙘 𝙙𝙤𝙪𝙖 𝙡𝙪𝙣𝙞 𝙨𝙞 𝙫𝙞𝙣 𝙨𝙞 𝙚𝙞 𝙨𝙞 𝙤 𝙨𝙖 𝙖𝙛𝙡𝙚, 𝙆𝙝𝙞𝙖𝙧𝙖 𝙣𝙪 𝙢𝙖𝙞 𝙨𝙘𝙖𝙥𝙖, 𝙤 𝙨𝙖 𝙨𝙚 𝙞𝙣𝙩𝙖𝙡𝙣𝙚𝙖𝙨𝙘𝙖 𝙞𝙣𝙖𝙥𝙤𝙞! 𝙎𝙞 𝙞𝙣 𝙢𝙤𝙢𝙚𝙣𝙩𝙪 𝙖𝙡𝙖 𝙘𝙖𝙣𝙙 𝙖𝙛𝙡𝙖 𝙙𝙚 𝙘𝙤𝙥𝙞𝙡 𝙨𝙞 𝙢𝙖𝙞 𝙖𝙛𝙡𝙖 𝙘𝙖 𝙣𝙤𝙞 𝙨𝙩𝙞𝙢 𝙙𝙚 𝙙𝙤𝙪𝙖 𝙡𝙪𝙣𝙞 𝙙𝙚 𝙯𝙞𝙡𝙚 𝙨𝙞 𝙣𝙪 𝙞-𝙖𝙢 𝙨𝙥𝙪𝙨 𝙣𝙞𝙢𝙞𝙘, 𝙫𝙤𝙞 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙞𝙯𝙖𝙩𝙞 𝙘𝙖𝙩 𝙙𝙚 𝙣𝙚𝙧𝙫𝙤𝙨 𝙤 𝙨𝙖 𝙛𝙞𝙚!?
𝙅𝙣: 𝙢𝙞 𝙨𝙖 𝙧𝙞𝙙𝙞𝙘𝙖𝙩 𝙥𝙖𝙧𝙪 𝙥𝙚 𝙢𝙖𝙣𝙖.
𝙅𝙨: 𝙖𝙘𝙪𝙢 𝙢𝙞-𝙚 𝙛𝙧𝙞𝙘𝙖 ,𝙢𝙚𝙧𝙨𝙞 𝙢𝙪𝙡𝙩 𝙅𝙚𝙣𝙣𝙞!
𝙀𝙫𝙚: 𝙇𝙞𝙨𝙖 𝙖𝙧𝙚 𝙙𝙧𝙚𝙥𝙩𝙖𝙩𝙚.
𝙇𝙨: 𝙣𝙤𝙧𝙢𝙖𝙡 𝙘𝙖 𝙖𝙢 𝙙𝙧𝙚𝙥𝙩𝙖𝙩𝙚 , 𝙙𝙚 𝙘𝙚 𝙣𝙪 𝙞𝙖-𝙩𝙞 𝙨𝙥𝙪𝙨 𝙞𝙚𝙧𝙞 𝙙𝙚 𝙆𝙝𝙞𝙖𝙧𝙖 𝙨𝙞 𝙕𝙤𝙚𝙞?
𝙍𝙮𝙖𝙣: 𝙥𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙘𝙖 𝙖𝙢 𝙝𝙤𝙩𝙖𝙧𝙖𝙩 𝙨𝙖 𝙡𝙖𝙨𝙖𝙢 𝙩𝙤𝙩𝙪𝙡 𝙨𝙖 𝙨𝙚 𝙞𝙣𝙩𝙖𝙢𝙥𝙡𝙚 𝙣𝙤𝙧𝙢𝙖𝙡.
𝘾𝙪𝙢 𝙖𝙞 𝙯𝙞𝙨 𝙨𝙞 𝙩𝙪, 𝙘𝙖𝙣𝙙 𝙫𝙞𝙣 𝙚𝙞 𝙤𝙧𝙘𝙪𝙢 𝙙𝙖𝙪 𝙣𝙖𝙨 𝙞𝙣 𝙣𝙖𝙨.
𝙑: 𝙖𝙞 𝙙𝙚 𝙘𝙖𝙥𝙪 𝙢𝙚𝙪, 𝙣𝙪, 𝙚𝙪 𝙞𝙣 𝙯𝙞𝙪𝙖 𝙖𝙞𝙖 𝙥𝙡𝙚𝙘, 𝙣𝙪 𝙫𝙧𝙚𝙖𝙪 𝙨𝙖 𝙙𝙖𝙪 𝙤𝙘𝙝𝙞 𝙘𝙪 𝙚𝙡!
𝙏𝙧𝙚𝙗𝙪𝙞𝙚 𝙨𝙖 𝙞𝙞 𝙯𝙞𝙘𝙚𝙢!
𝘾𝙝𝙞𝙖𝙧 𝙙𝙖𝙘𝙖 𝙞𝙨 𝙨𝙪𝙥𝙖𝙧𝙖𝙩 𝙥𝙚 𝙆𝙝𝙞𝙖𝙧𝙖 ,𝙙𝙖𝙧 𝙞𝙢𝙞 𝙥𝙖𝙧𝙚 𝙧𝙖𝙪, 𝙉𝙖𝙢𝙟𝙪𝙣 𝙞𝙞 𝙛𝙧𝙖𝙩𝙚𝙡𝙚 𝙢𝙚𝙪, 𝙣𝙪 𝙢𝙖𝙞 𝙫𝙧𝙚𝙖𝙪 𝙨𝙖-𝙡 𝙫𝙖𝙙 𝙘𝙪𝙢 𝙨𝙪𝙛𝙚𝙧𝙖!
𝙍𝙮𝙖𝙣: 𝙘𝙧𝙚𝙯𝙞 𝙘𝙖 𝙣𝙪 𝙖-𝙨 𝙛𝙞 𝙫𝙧𝙪𝙩 𝙨𝙖 𝙞𝙞 𝙨𝙥𝙪𝙣, 𝙘𝙧𝙚𝙯𝙞 𝙘𝙖 𝙢𝙞𝙚 𝙞𝙢𝙞 𝙘𝙤𝙣𝙫𝙞𝙣𝙚 𝙨𝙖 𝙞𝙡 𝙢𝙞𝙣𝙩?
𝙁𝙖𝙘 𝙖𝙨𝙩𝙖 𝙥𝙚𝙣𝙩𝙪 𝙛𝙞𝙘𝙖 𝙢𝙚𝙖, 𝙞𝙞 𝙞𝙚𝙨𝙩𝙚 𝙩𝙚𝙖𝙢𝙖 𝙑!
𝙑: 𝙨𝙞 𝙖𝙧 𝙩𝙧𝙚𝙗𝙪𝙞 𝙨𝙖 𝙞𝙞 𝙛𝙞𝙚 , 𝙩𝙪 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙞𝙯𝙚𝙯𝙞 𝙘𝙪𝙢 𝙫𝙖 𝙧𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙖 𝙣𝙚𝙗𝙪𝙣𝙪 𝙖𝙡𝙖 𝙘𝙖𝙣𝙙 𝙤 𝙨𝙖 𝙖𝙛𝙡𝙚?
𝘾𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙚 𝙞𝙣𝙩𝙤𝙧𝙘 ?
𝙍𝙮𝙖𝙣: 𝙢𝙖𝙞𝙣𝙚 , 𝙡𝙪𝙣𝙞 𝙩𝙧𝙚𝙗𝙪𝙞𝙚 𝙨𝙖 𝙢𝙚𝙖𝙧𝙜𝙖 𝙡𝙖 𝙨𝙘𝙤𝙖𝙡𝙖.
𝙑: 𝙗𝙞𝙣𝙚 𝙢𝙖𝙞𝙣𝙚 𝙙𝙪𝙥𝙖 𝙘𝙚 𝙖𝙟𝙪𝙣𝙜𝙚 𝙤 𝙪𝙧𝙘 𝙥𝙚 𝙥𝙧𝙞𝙢𝙪𝙡 𝙖𝙫𝙞𝙤𝙣 𝙨𝙞 𝙞-𝙤 𝙙𝙪𝙘! 𝙂𝙖𝙩𝙖 ,𝙨𝙖 𝙩𝙚𝙧𝙢𝙞𝙣𝙖𝙩 , 𝙩𝙧𝙚𝙗𝙪𝙞𝙚 𝙨𝙖 𝙖𝙛𝙡𝙚 𝙍𝙮𝙖𝙣.!
𝙀𝙫𝙚: 𝙣𝙪!
𝙍𝙮𝙖𝙣: 𝙘𝙧𝙚𝙙𝙚-𝙢𝙖 𝙘𝙖  𝙩𝙚 𝙞𝙣𝙩𝙚𝙡𝙚𝙜, 𝙙𝙖 𝙣𝙪 𝙤 𝙡𝙖𝙨 𝙨𝙞𝙣𝙜𝙪𝙧𝙖 𝙘𝙪 𝙚𝙡 𝙨𝙖-𝙞 𝙨𝙥𝙪𝙣𝙖 𝙖𝙙𝙚𝙫𝙖𝙧𝙪𝙡!
𝙑: 𝙨𝙞𝙣𝙜𝙪𝙧𝙖, 𝙣𝙚𝙨𝙞𝙣𝙜𝙪𝙧𝙖 𝙩𝙧𝙚𝙗𝙪𝙞𝙚 𝙨𝙖 𝙞𝙞 𝙨𝙥𝙪𝙣𝙖! 𝙎𝙖 𝙩𝙚𝙧𝙢𝙞𝙣𝙖𝙩 𝙘𝙪 𝙩𝙤𝙖𝙩𝙖 𝙣𝙚𝙗𝙪𝙣𝙞𝙖 𝙖𝙨𝙩𝙖!
𝙍𝙮𝙖𝙣:😔
𝙀𝙫𝙚: 𝙤 𝙨𝙖 𝙤 𝙧𝙖𝙣𝙚𝙖𝙨𝙘𝙖?
𝙑: 𝙨𝙖 𝙙𝙚𝙖 𝙞𝙣 𝙚𝙖, 𝙡𝙖 𝙘𝙚 𝙢𝙤𝙧𝙩 𝙞𝙞 𝙙𝙪𝙥𝙖 𝙚𝙖, 𝙣𝙞𝙘𝙞 𝙫𝙤𝙧𝙗𝙖 ,𝙙𝙖 𝙢𝙖 𝙧𝙪𝙥𝙚 𝙥𝙚 𝙢𝙞𝙣𝙚 𝙞𝙣 𝙙𝙤𝙪𝙖 𝙙𝙧𝙖𝙘𝙪 𝙘𝙖 𝙣𝙪 𝙞-𝙖𝙢 𝙯𝙞𝙨, 𝙙𝙚 𝙖𝙞𝙖 𝙫𝙧𝙚𝙖𝙪 𝙨𝙖 𝙞𝙞 𝙯𝙞𝙘 𝙖𝙘𝙪𝙢!
𝙍𝙮𝙖𝙣: 𝙗𝙞𝙣𝙚, 𝙤 𝙨𝙖 𝙙𝙞𝙨𝙘𝙪𝙩𝙖𝙢 𝙖𝙨𝙩𝙚𝙖 𝙘𝙪 𝙚𝙖 𝙢𝙖𝙞𝙣𝙚 𝙙𝙪𝙥𝙖 𝙘𝙚 𝙖𝙟𝙪𝙣𝙜, 𝙢𝙚𝙧𝙜𝙚𝙢 𝙨𝙖 𝙣𝙚 𝙨𝙘𝙝𝙞𝙢𝙗𝙖𝙢 𝙞𝙣 𝙘𝙚𝙫𝙖 𝙢𝙖𝙞 𝙘𝙤𝙢𝙤𝙙 𝙨𝙞 𝙫𝙚𝙣𝙞𝙢 𝙨𝙞 𝙣𝙤𝙞 𝙡𝙖 𝙢𝙖𝙨𝙖.
𝙍𝙨: 𝙗𝙞𝙣𝙚.

𝗜𝘂𝗯𝗶𝗿𝗲 𝗔𝗱𝗲𝘃𝗮𝗿𝗮𝘁𝗮 🥰💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum