Moje šance

160 11 1
                                    

,,musíme támhle "do té černé budovy hned vedle nemocnice....šepotem řekl Boogs a ukázal směrem do kouře kde před chvílí spadla bomba.

Boogs se podél stěny plížil a pak vyběhl....běželi jsme za ním až do černé budovy....Cressida a ostatní už tam byli....Peeta šel přede mnou a Boogs a Gale za mnou.....běželi jsme všichni za Polluxem který utíkal střemhlav polorozpadlo černou budovou...proběhla jsem kolem žebříku a neodolala jsem ...vylezla jsem po něm a už jsem slyšela kroky za mnou....Hurikán ....vyběhla jsem na střechu....a rozhlížela se ...

,,co to děláš ?" Uslišela jsem Hurikána....

,,nic..." Odbyla jsem ho a obrátila oči v sloup ...rozběhla jsem se o pár metrů dál....nabyla kuš výbušným šípem....neumím moc dobře s kuší ale apsoň to zkusím....Hurikán si stoupl vedle mě...nabil kuš stejným šípem....podíval se na mě a já na něho...

Z POHLEDU HURIKÁNA

Černé vlasy jí vláli ve větru a s kuší tam stála připravená na všechno....nabil jsem taky a ještě se na ní znovu podíval....její modré oči mě propalovali pohledem a za chvíli vzhlédla k nebi a děsivím pohledem namířila kuš do mraků....uslyšel jsem motor a na nebi se objevilo 2 vznášedla s Kapitolským erbem.....namířla a trefila ho do křídla ....vystřelil jsem já a trefil jej do motoru....1. Vznášedlo narazilo do toho druhého a oba dva spadli na zem....:ozvala se hrozivá rána a už jsme jen vyděli jak všechny vznášedla odlétají a už se nevracejí....

,,larisoo ???" Zakřičel hlas z chodby ...

Larisa zbystřila a rychle slezla ze žebříku...tupě jsem stál a pomalu jsem slezl za ní.....vysela Peetovi v obětí a hladil ji rukou po vlasech....

Z POHLEDU PEETY

,,bál jsem se..." Pošeptal jsem jí do ucha a obejmula mě pevněji......

,,moment !!! Co nemocnice ? " vystřelila ze dveří a vyběhla ven.....

Rozběhl jsem se za ní a jak jsem vyšel ven .....klečela v prachu .....vzlykala a kuš odhodila do trosek a vlasy měla rozházené všude ....pomalím krokem jsem došel k ní..... Trosky nemocnice hořeli v kruhu kolek ní a v očích se jí leskly plameny.....Cressida doběhla a využila situace ..zapla kameru....

,,chceš něco říct ? " Řekla Cressida a podívala se ja Larisu....

Přikývla a stoupla si....

,,byla to nemocnice v 8. Kraji......kapitol z něho udělal hřbitov a jestli budou pokračovat já budu taky ....mám vzkaz pro prezidenta snowa......" Řekla podívala se do zemně a znovu do kamery.....

,,pane prezidente jsem jako kotva.............potáhnu vás ke dnu..." Řekla a drsně hodila vlasama a přecházela s místa na místo ......šel jsme za ní.....byl jsem překvapený z její reakce....Larisa je silná a dokáže všechno.....Proto je tak vyjímečná.....

Z POHLEDU LARISI

moje mysl byla prázdná.....zhroutila jsem se do prachu a ruce jsem složila na klín ....Peeta si sedl ke mě a hladil mě po zádech....v tom mě praštila záře zlata do očí v prachu se leskla zlatá věc....natáhla jsem ruku a vyndala to......

,,oh můj bože...." Rozbrečela jsem se a sevřela brož v ruce....byla to ta brož kterou jsem dala tomu klukovi v nemocnici.....sevřel se mi žaludek a Peeta si mě vzal znovu do obětí...

,,musíme jet ....." Řekl Pollux a odvedl nás k vznášedlu......nasedli jsme a já hned usla v Peetově obětí....teplo jeho těla mě hřálo a já mohla v klidu usnout....jak jsem zavřela oči objevil se mi v mysli ten výraz toho kluka....díval se na mě smutně a pustil na zem odznak s reprodrozdem....

Hunger games- Larisa DarkKde žijí příběhy. Začni objevovat