Nu ka hmangaih a sin!

304 70 35
                                    

Get well soon.....Namjin
Yoongi ..... Awm in ti nuam lo a nia......

Heartbeats

Chapter-29

____________

Alex leh Mark pawn in an thleng a...

Mark// ti nge Jay lak ah khan kha tia i awm vak a.....?

Alex// êng tin nge ka awm a?

Mark// min zawt let deih suh.......Zan ah chuan min lo hruai har lo la aw ....

Alex// lawk....Zothansang vawi khat chiah min fawp hmasa ve la....

Mark// pawn...

Alex// tu mah an awm loh hi..../ A tum nghal hmuk a.....

Mark// A nih..../ A hawi zak+ a

A va fawp zeuh a,chu pawh chu a lunglawm a kim hliah+ mai si....Tun ah tâk hi chuan Alex hi a khawngaih thlak hliah+ tawh a ni ber...... Mark lut lai chu a en a,a nui var+ mai....Mahse,a nui rei meuh ang chu maw😟

Mark chuan a room lam a pan ngal a,a nu nen an in tawh chuan Êng tin mah a awm lo.....'Alex nen hian eng in lei chin na nge in neih' a tih chiah chuan Mark chu a ding dat a.....

Pi mamuani// dawt sawi miah suh.....khaw lai ah pawh in in fawp ngam tawh a nih chuan eng chiah nge in thlen?.....

Mark// n..nu....

Pi mamuani// he tiang tur hian ka en kawl lo che a sin...Ti nge...Ti nge?...i pa ang mai a i awm?

Mark// ma..maw...K pa chan

Pi mamuani// ka hria....Ka hre vek.....chuanna pawi ka ti......Ka pawm pui thei lo che....i nu a min la pawm a nih chuan bansan ang che.....

In hnuai lam ah chuan a chhuk nghal a...A room ah lut nghal in..A phone a la a...Pi hana number chu a call ta....

Call

Pi hana// hello...

Pi mamuani// Hana....kei mah....Pu buanga monu ka nia maw,thil êng nge maw ni ah biak lawk che ka duh a....

Pi hana// han sawi la...

Pi mamuani// I fapa Alex hian a an pui a ngaizawng tih i hria em?....

Pi hana// ma.maw...Ka fapa Alex Rosangkim an maw?.... êng nge maw i rawn sawi hi le....

Pi mamuani// kei pawn rin harsa ka ti .... Mahse,ka fapa nen ngei an in fawp lai ka ....ka.ka hmu miau si a.../ Ṭah in sum tak chuan a ti hak a....

Heartbeats //BL//(mizo)Where stories live. Discover now