VII dio

26 0 0
                                    

Dortmund, 14.maj
22h 36minuta

Atmosfera me je dizala. Osjecala sam se super, dok me mucnina nije udarila po sred stomaka. Morala sam do WC-a da se osvijezim. Nadja je plesala sa nekim momkom, dok je Lela razgovarala sa drugim. Laganim korakom probijala sam se kroz gomilu, kao da me nosi. U WC-u je bila golema guzva.
Ponekad iako sam devojka, nije mi bilo jasno zasto neke devojke idu u WC sa drugaricom i to drzeci se za ruke.
Red je bio ogroman. Nema sanse da cekam. Povraticu po nekom. Tesko disem, moram napolje. Jedva sam se probila do izlaza. Napolju, bilo je jako hladno. Godilo mi je. Skupljena gledala sam u beton. Uskoro mi se priblizio, dobro gradjen momak kome nisam vidjela lice. Poceo je da mi prica nesto nerazumno.
Nisam ga zeljela slusati. Zeljela sam da je moj gad tu i da mi on nesto prica. Zeljela sam da se ponovi ona noc.
Momak je pokusao da me poljubi. Odupirala sam se ali jednostavno nisam imala snage. Pokusavala sam zvati nekoga u pomoc, ali glas nije izlazio iz mojih usta, zaustavljao se negdje u grlu. Suze su mi krenule. Velikom brzinom priblizavala nam se Honda CBR 1000rr. Marco. Srce mi je pocelo jace lupati. Sisao je sa motora, prisao nam, i snazno ga odgurnuo. Ovaj mu se nije htio odupirati. Zagrlio me je. Pokusla sam ga odgurnuti i onda sam od nemoci povratila po njemu. Probudila sam se u autu. Lezala sam na njegovom krilu. Pokusla sam se ustati, ali nije mi dozvolio. Smrdila sam na bljuvotini. Odvratno.
Uskoro smo stigli do neke kuce. Iznio me je iz auta, odnio u sobu. Sjedila sam na krevetu.. dosao je kod mene.
- Dodji da se okupas.
- Zelim da idem.
- Ma kud ?
- Kuci. Kod Nadje. Molim te pusti me.
- Kako da te pustim u ovakvom stanju da ides ?
Odpratio me je do kupatila, napunio je veliku kadu kupkom. Pomogao mi je da se skinem.
- Idem, uzivaj.
- Ne moras da ides.
- Molim ?
- Ostani..
Usla sam u vodu, osjecala sam olaksanje kao da me je bol napustila. Pozeljala sam da mi je blizu i sada je tu. Mazio me je po glavi. Zaronila sam duboko u vodu. A nakon kraceg vremena izronila.
- Anika ja.... ono sve sto se idesavalo. Nisam bio iskren prema tebi. Sa tom devojkom sa bio u vezi od 2009, sve do prije mjesec dana. I onda smo prekinuli, ali ona nije to prihvatila. Prije 15-ak dana smo se nasli, poljubila me je i novinari su to slikali. Znam da mi ne vjerujes, ali to je to.
- Nije da ti ne vjerujem, ustvari ja ne zelim vise biti nicija devojka. Kapiras ? Zelim uzivati u zivotu, zelim disati punim plucim, ali sam se zaljubila u tebe.
- Stvarno ?
- Da.
Izasla sam iz vode. Umotala sam se u peskir.
- Hajde nadji mi nesto da obucem. I nazovi mi taksi. Moram da idem.
- Nemoj ostani nocas ovde. Zelim opet da spavam na ledjima. Klara ce nam nesto skuvati za dorucak.
- Klara ?
- Moja druga majka. Ona se brine da budem sit i cist.
- Jadna zena.
- Hajde hoces li ostati ? Zelim da me masiras. Teska si pa me bole ledja.
- Hahahahah. Ostacu, ali samo jos nocas. Ni jednu vise noc. Sutra cu vjerovatno u ovo vrijeme biti u Beogradu.
- Hvala ti.
Marco je bio dobro raspolozen. Pricao mi razne sale. Lezala sam na krevetu zajedno sa njim, nisam se mogla smijati. Samo sam se naslonila na njegova prsa, a zatim sam se lagagano podigla i poljubila sam ga u usne. Stisnu me je uz sebe.
Samo smo sutali. Uskoro je sve utihnulo. Zaspao je. Jako je njezno disao, dok su mu se misici naprezali i opustali u umirujucoj atmosferi.

6h 18minuta

Probudila sam se, lagano sam se izvukla iz kreveta. Odlucila sam se oprostiti od njega. Poljubila sam ga. Sasvim tiho sam izasla iz kuce. Suze su mi izlazile iz ociju, nikad ovoliko cesto nisam plakala. Ali nisam moga biti s njim.
Uskoro sam stigla do Nadjine kuce. Svi jos spavaju. Uvukla sam se u sobu i legla na krevet. Nikad se necu udati, nikad necu imati djecu.

Kada sam bila mala imala sam zausnjake. To mi je promjenilo zivot. To je bilo nesto sto me je izjedalo. Rekli su mojim roditeljima da nikad necu moci imati djecu, slucajno sam to saznala. Kao mala mastala sam da imam puno djece, ali sada sam sigurna da je to ne moguce. Zato ne mogu da nekom upropastim zivot, da kao ja nikad ne osjeti kako je biti roditelj.

Lela mi je uletila u sobu i legala pokraj mene. Samo je cutala. Zagrlila me je. A onda je progovorila.
- Hajdemo u Beograd. Tesko mi je ovde distati.
- Ako zelis.
- Nadja je rekla da ce s nama.
- Stvarno ?
- Da. Hajde spavaj. Vidi kako si umorna. I da, danas ima utakmica. Nadja je mislila posto ima ulaznice da idemo. I on ce igrati.
- Molim ? Cek on danas ima utakmicu ?
- Da.. zasto pitas ?
- Onako. Hajde da spavamo.

TišinaWhere stories live. Discover now