אתגר ראשון שאני משתתפת בו✨

77 12 19
                                    

אתגר 3# של LadyHunkyhair321

חלק 1- כתיבה:

שם הדמות: אסטריד (מופיעה בספר שלי "משופרים").

~¤~¤~¤~¤~¤~¤

אממ היי, לא ככ הבנתי את הפורמט הזה... פשוט לספר על עצמי? אוקיי...
תתכוננו לסיפור משעמם...

אז בעיקרון, לפני 16 שנה, קרה נס מדהים ואני נולדתי.
שום דבר מעניין לא קרה עד גיל 4, שם הכרתי את אלכס, החבר הכי טוב שלי והיחיד. כי אני לא צריכה עוד חברים.

בקיצור, אחרי שנה כשהייתי בת 5 בערך אבא שלי עזב.
במשטרה התיק שלו נסגר כ'נפטר' כי החרא הזה זייף את המוות שלו, אבל הוא השאיר לאמא שלי מכתב על זה שהוא אעלק מצטער בגלל שהוא עוזב עם כל הכסף שלנו. והוא עזב עם כל הכסף שלנו...

מפה לשם אני חייה עם אמא אלכוהליסטית שמכורה לקניות, מיותר לציין שהקניות הן רק לעצמה...

התחלתי לעבוד בגיל 12 וחצי כדי לקנות לעצמי בגדים, גיל התבגרות ארור.
לא עבודה מיוחדת, בעיקר בייביסיטר לאלו ששמעו את הסיפור שלי וריחמו עלי. אני אף פעם לא ביקשתי רחמים אבל אם זה בא עם הרים של כסף, טוב... מה רע.

מאז שפגשתי את אלכס אני באה אליו הרבה ולפעמים יושנת אצלו כמה ימים ברצף, זה אחד היתרונות של עצם העובדה שלאמא שלך לא אכפת ממך.
היתרון השני הוא ציונים, לאמא שלי לא אכפת מציונים.
אבל מאז גיל 5, מאז מה ש..קרה, רציתי לעבוד כשוטרת, כדי לוודא שמקרים כאלו לא יחזרו על עצמם, ובשביל זה צריך ציונים טובים...

מאז, שגרת היום שלי היתה- בית ספר, אלכס, עבודה, קצת ריבים עם אמא שלי וחזרה לאלכס.
מזלי שאמא שלו קיבלה אותי כי אני ממש עלוקה.

עד אתמול הכל היה רגיל; עד אתמול...

איך לזהות אותי בין אנשים?
לא תזהו אותי, סביר להניח שהשיער שלי יסתיר לי חצי מהפנים ואני אהיה עם קפוצ'ון שחור ארוך.

אם אתם ממש מתאמצים?
הגמד גינה הזה בפינה, הזה עם האוזניות שלא מקשיב לכלום חוץ מלאלכס שחופר על בנים חתיכים, ואם מודים בזה, יש לו אחלה טעם.

למה גמד גינה אתם שואלים?
טוב... זה בעצם גמד גינה אפל, רוח של גמד גינה.
שיער ג'ינג'י כהה ועיניים כחולות כהות.
בסופו של דבר המראה הזה עוזר לי להתחבא אז אין לי טענות...

ועכשיו, ברגע זה, אני מספרת על עצמי כי... אין לי שמץ.
מקווה שנהנתם מלקרוא עליי.
ביי?

אתגריםWhere stories live. Discover now