Hujung lidahku bermain di kelentit Sue. Badan dia dah mula berpeluh. Makin kencang nafas Sue, makin kuat dia mengerang. Termengah-mengah aku tengok. Aku berhenti sekejap, bagi Sue ambil nafas. Sue suruh aku duduk atas sofa dan dia masuk bilik. Aku tengok dia bawa keluar KY dengan kondom. Sue melutut celah kangkang aku dan masukkan konek aku dalam mulut dia. Ahh, dapat blowjob lagi. Tapi kali ni Sue ganas sikit, sampai telur aku pun digigitnya. Sakit tapi sedap. Zakry pulak tengok je Sue blowjob aku sambil melancap. Batang dia besar sikit daripada aku, mungkin dalam 6 inci lebih kurang.
Sue picit KY atas tangan dia. Aku rasa mulut dia dah penat blowjob aku, mungkin dia nak lancapkan pulak. Tiba-tiba dia mainkan jari dia dekat lubang jubo aku. Jari dia tap-tap lubang jubo aku, kadang-kadang dia letak betul-betul dekat lubang tu. Terkemut-kemut aku. Aku pegang tangan Sue.
"Sue nak buat apa tu?"
Sue: "Sue nak finger Idan la"
"Tapi aku bukan gay"
Sue: "Sue tau, kan Sue perempuan, alaa bolehla. Ramai lelaki straight pun suka"
"Tapi tak pernah lah Sue, tak berani. Nanti terkeluar...."
Sue: "Takpe, sikit-sikit tu biasa. Trylah dulu please. Esok Sue nak balik dah, tak dapat jumpa lagi"
Sue merengek-rengek manja sambil melagakan tetek dekat batang aku. Akhirnya aku termakan pujukan Sue. Sue suruh aku angkat dan pegang lutut aku supaya senang dia nak nampak lubang aku. Sue cuba masukkan, tapi sebab aku tak biasa aku kemut lubang aku.
Sue: "Relakskan sikit lubang, jangan takut. Idan terima je jari Sue"
Sue lancapkan aku sambil jari dia main-main kat jubo aku. Lepas beberapa kali percubaan, akhirnya jari tengah Sue berjaya masuk sampai habis. Tak sakit, tapi rasa pelik. Perlahan-lahan Sue tarik, masuk, tarik masuk jari dia. Rasa pelik sangat, batang aku mula kendur. Sue hisap batang aku sambil jari dia keluar masuk lubang jubo aku. Makin lama makin laju. Aku mula rasa sedap, aku pandang ke atas dan mengerang. Makin galak jari Sue jolok aku. Lepas tu dia mula pusing-pusingkan jari dia.
Sue: "Sedap tak?"
Aku tak jawab, aku tutup mulut aku dengan belakang tangan aku dan angguk je. Aku mengerang sambil tutup mulut. Batang aku mula naik balik. Badan aku dah mula basah dengan peluh. Aku tutup mata, aku layan je. Sedap.
Sue: "Sue nak masukkan 2 jari pulak. Tahan ye"
Dengan mata tertutup aku angguk je. Sue korek jubo aku pakai 2 jari. Aku mengerang tak tentu arah. Rasa terlampau sedap. Peluh aku makin banyak keluar, lencun dah, sofa pun basah. Nasib baik pvc. Tiba-tiba aku rasa ada tangan kasar ramas-ramas dada aku. Aku bukak mata, Zakry dah mula gigit puting aku. Aku cuba tolak, tapi aku tengah lemah dalam kesedapan.
"Jangan, jangan ahhh"
Aku cuba tolak dengan kuat, tapi tiba Zakry tolak tangan aku ke atas dan jilat ketiak aku. Aku terus lemah, sedap. Rupa-rupanya aku lemah bila orang main ketiak aku. Aku mengerang makin kuat, ahhh ahh ahh. Aku tak peduli dah. Aku tak pernah rasa sedap macam ni. Sue kerjakan lubang aku, Zakry pulak meratah badan aku. Sampai six pack aku pun berlendir dengan air liur Zakry. Air mazi aku meleleh keluar kena kerjakan dengan Sue dengan Zakry. Zakry berdiri atas sofa dan pegang kepala aku cuba nak masukkan koneknye ke dalam mulut aku. Aku terbau bau masam kangkang dia yang berpeluh tu. Aku tolak dia sampai terduduk.
"Aku bukan gay lah bangang, tak paham bahasa ke?"
"Ahhh,.ahh sue cukup Sue"
Sampai merintih aku bila Sue finger fuck aku laju-laju sampai 3 jari. Sue berhenti, dan ambil kondom. Aku relaks kejap, ambil nafas, penat kena ratah. Sue sarungkan kondom, aku tarik Sue ke atas sofa dan aku tonggengkan dia.
"Tadi nakal ye..sekarang giliran aku pulak kerjakan lubang kau"
Aku masukkan konek aku dalam pantat dia perlahan-lahan. Aku fuck Sue doggy style. Aku hayun, makin lama makin laju. Sue mengerang kesedapan. Aku peluk Sue aku ramas tetek dia dari belakang, lepas tu aku sambung lenjan laju-laju. Dekat dinding tepi sofa tu ada cermin panjang, aku nampak tetek Sue bergoyang makin ghairah aku lenjan. Plap, plap, plap. Kuat bunyinya sebab masing-masing dah lencun dengan peluh. Zakry pulak duk cium-cium dan jilat bahu aku. Aku tak peduli dah sebab dah stim sangat.
Aku baringkan pulak Sue atas sofa, aku kangkangkan dia. Aku lenjan laju-laju. Pap, pap, pap. Turun naik tetek dia bergoyang. Makin kuat Sue mengerang makin kuat aku hayun. Lepas beberapa ketika aku kepenatan, aku peluk Sue. Aku kissing pulak. Terasa sedap tetek dia yang berpeluh tu dekat dada aku. Aku dayung slow-slow pulak sambil kiss. Aku terasa ada benda lembut bergerak-gerak dekat sekeliling lubang jubo aku....
YOU ARE READING
Aku Straight
RandomSeorang straight, kaki perempuan akhirnya bertukar menjadi slutty bottom selepas tidak sengaja merasa kenikmatan ...