A venit subiectul. Doamna l-a deschis și... a împărțit foarte repede subiectul. Noi ne uitam să nu cumva să fi picat cercul.
Ne era frică de cerc, cine știe cum ne tăiam în vârfurile lui asculțite.
M-am uitat pe foaia de examen și...
...picase un trapez?
Semăna cu un trapez.
Era un trapez peste un triunghi.
Complicat.
M-am uitat la primul punct: la adunare și mă blocasem efectiv.
Am avut așa, un moment de șoc, dar dupa cca. 2 secunde mi-am revenit.
Am scris încontinuu 1h10m până am ajuns la două subpuncte pe care nu știam să le rezolv. Nu am cum să le uit.
Subiectul III, 1b
Subiectul III, 2cNu m-am uitat iar pe subiectul de examen, dar sigur acestea erau.
Neavând ce să fac, îmi calculam rezutatul: 9 fix.
Eu chiar iar 9 la mate?
Am mai scris ceva la acele pucte.
Am ajuns acasă. Ploua. Cerul era la fel de mohorât ca și noi, clasa a VIII-a.
Mi-am testat nivelul de stres.
Am văzut baremul.
Chiar iau 9!!!
Vin rezultatele.
Nu pot să uit momentul acela.
Au venit multe mesaje de spam, am deschis laptopul, scriam codul iar mama stătea cu degetul pe ENTER așteptând să termin de scris.
A dat ENTER, am țipat umpic, dar vecinii sunt obișnuiți.
Luasem 9.50 la română și 9.25 la matematică.
???
???
???
Stai o secundă!
Deci, hai să recapitulăm.
În clasa a VII-a la simulări am luat 5.15 la mate și 5.60 la română. Nu am mai dat simulările în a VIII-a.
Cu toate astea, am luat 9.25 la mate și 9.50 la română.
Whattttt???????????????????
Țin clar minte că: la maxim 5 minute dupa ce au venit rezultatele a început o ploaie torențială. ;))))
Doar gândiți-vă că erau persoane afară sau la școală.
Am sunat-o pe profa de mate de la meditații: ea a zis că o să iau între 8.50-9.00. Nu mai putea de bucurie când a aflat.
Am sunat-o pe profa de română de la meditații(care a zis că mă bate dacă iau sub 9.00) care a zis "Hm.. se putea și mai bine"
Viața e frumoasă, nu? ;)
Vă voi da doua sfaturi:
După proba de la română am auzit doi elevi vorbind despre un subiect, parea foarte fericit și s-a bucurat că a completat cu ceva anume, îl voi numi Y.
Iar eu completasem cu Z, și eram tristă deoarece credeam că greșisem.
M-am uiat pe barem și eu aveam dreptate.
Asta e primul sfat: Consulați baremul și după concluzionați dacă e bine sau prost.
Iar al doilea sfat: Dacă aveți idei proaste de rezolvare: scrieți-le. E o idee bună.
Eu pe prostiile mele de la E.N. am luat 0.25. A fost o idee bună să le scriu, nu?
Ca ~~~BONUS~~~ vă mai dau un sfat, bine, acesta e de la sine înțeles.
Media din V-VIII ar trebui să fie mai mare decât cea de la E.N.
Nu fiți ca mine.
Eu am avut 9.37 media E.N. și 8.48 media V-VIII.
Media finală: 9.19.
Cum ziceam, nu-mi băteam capul să învăț în V-VIII.
La E.N. am învățat că nu trebuie să judec o persoană după cum e provită de alții.
Aveam o fată pe care toți o consideram deșteptă, care luase 9.07, se clasa abia în TOP 4 în clasă, iar în școală era destul de jos(cum ziceam, școală considerată bună)
Eu eram în TOP 1 fără medie generală(cred, asta nu știu sigur) și TOP 2 cu medie generală(asta sigur)
Bine, noi eram cei proști. Cei deștepți erau la clasele vecine, noi eram considerați cei mai proști din școală și că "nu merităm să fim la această școală".
CITEȘTI
Știi Replica: "HAZ DE NECAZ"?
Short StoryOrice zi tristă are un lucru pozitiv de care poți să râzi. ;) în această carte îți prezint atât viața mea, cât și a prietenilor mei de zi cu zi într-un mod amuzant.