Další dny se Daisy snažila víc trávit se smečkou. Přesto doma nocích pořád brečela a měla noční můry. Se smečkou se cítila líp.
Taky zaslechla, že Bella někde našla dvě starý motorky a teď je spolu s Jacobem opravují. Je ráda, že tráví čas s zrovna s Jacobem.
Chtěla za nima se jet podívat, ale nakonec stejně byla s klukama. Vždyvky když hlidali území nebo se chtěli proběhnou si Daisy sedla na jednoho z nich a spolu s nima si to užívala.
Byla moc vděčná za kluky. Kdyby tady nebyla tak by od rána do večera ležela v posteli a brečela.
Naštěstí Bella už přestala mít noční můry. Byla ráda, že se díky Jacobovi lepší. Daisy Jaspera viděla snad všude kam se podívala a když už si myslela, že je v pohodě. Rychle jí to vyvedlo z omylu.
Ráno se Daisy probudila a byla vcelku natěšená. Dneska jdou kluci skákat z útesu a vážně se na to těší.
Rychle se oblékla a šla dolů kde potkala Bellu. "Ahoj. Co máš dneska v plánu?" zeptala se Daisy. "Budu s Jacobem, ty?" zeptala se naoplátku ikdyž znala odpověd. "Půjdu se smečkou" pokrčila rameny a hned se zarazila. Omylem řekla smečka. "Se smečkou?" zeptala se nechápavě Bella. "Takhle jim říkám. Docela roztomilý ne?" zasmála nervózně a snažila se to zakecat. Naštěstí to Bella nechala býr.
Jakmile se nasnídala tak se v rychlosti rozloučila s Bellou a jela k útesům kde měli sraz. "Ahoj" s každým se objala. (Teď mi došlo, že jsem úplně vynechala Embryho. Moc se za to omlouvám a bude tu odte)
"Tak kdo skáče jako první?" zasmála se. "Ty dnes skáčeš taky" rozcuchal jí vlasy Embry. "Nech toho!" odehnala jeho ruku. "Dneska neskáču" zavrtěla odmítavě hlavou. "To určitě" řekli najednou. Všichni věděli, že jí stejně donutí.
Bella jela s Jacobem v autě a povídali si. Byla ráda, že ho má. Projízděli kolem útesů když viděla jak se na nich perou kluci a následně jednoho strčí dolů.
Se zalapáním po dechu zastavila auto a vyběhla ke straně se podívat. Jacob jí hned se smíchem následoval.
"Oni se neperou doopravdy Bello" uklidňoval jí Jacob. Hned na to uslyšeli dívčí křik a uviděli Daisy jak se snaží dostat pryč zatímco jí kluci táhnout ke kraji.
"Bože! Co když se jí něco stane?" vyšilovala Bella. "V klidu. Daisy to už skočila tak stokrát" zasmál se zas Jacob. A spolu koukali jak strčili Daisy z útesu a ta s křikem padala dolů.
Hned se vynořila a Bella si oddechla. "Tohle si vypijete vy čoklové!" zařvala na ně se smíchem a plavala ke brěhu, kde jí Sam pomohl nahoru.
"My ostatní skáčeme z menší výšky. Předvádění necháváme na Samovi a jeho poskocích." vysvětloval Jacob. "Máš proti němu něco?" zajímala se Bella. "Ani nevím. Jen si myslí, že jim to tu patří" začal Jacob. "Embry jim dřív říkával steroidový bouchači a teď se na něj podívej" ukazal hlavou na kluka co zrovna skočil dolů.
"Co se mu stalo?" zeptala se Bella. "Přestal chodit do školy a najednou začal běhat za Samem jako nějaké malé štěně. Totéž se stalo i z Paulem a Jaredem" vysvětlil jí. "I na mě se pořád divně dívá. Jakoby na mě čekal nebo co. A Daisy mu za to občas da pohlavek. Jakoby věděli něco víc" pokrčil rameny.
Později toho dne seděla Daisy s klukama u Emily a zase se ládavali jídlem.
"Ještě, že má Emily nějaký oblečení navíc. Jinak bych vás roztrhala" řekla naoko naštvaně klukům a ty se jí jen zasmály. "Ale jako vždy jsem si to užila" zazubila se. "S náma to jinak ani nejde" mrkl na ní Jared a všichni se zasmály.
"Děkuju, že jste tu se mnou" řekla vážně vděcně. "Nikdy tě neopustíme" řekl Embry a objal jí kolem ramen. "A proto si vás tak vážím" řekla s upřímnypm usměvem a vzniklo z toho hromadné objetí.
Další den ve škole jí Bella přemluvila aby si s ní šla sednout k jejím kamarádům. Daisy kamarádi to nebyli nikdy. Ona měla jen Cullenovi a smečku. Teď už má jen smečku.
Když šli směrem ke stolu tak ještě stihli poslechnou Angelinu. "Ale fakt. Bylo to černý a velký a na všech čtyřech to bylo pořád vyšší než člověk. Snad medvěd" snažila se je přesvědčit. "Nebo vetřelec" zasmál se Erik a Daisy pevnem stiskla pěst. Bylo jí jasné, že to černý a velký byl Sam a nechtěla aby je někdo nedejbože viděl a pak se je vydali zabít.
"Fakt jsem to viděla" furt je přesvědčovala a to už Daisy s Bellou došli ke stolu. "A nejsi jediná . Táta má na stanici už pár hlášení. Už pět turistů zabil nějakej medvěd a nemůžou ho najít" přidala se do rozhovoru Bella a Daisy si odfkla. Smečka rozhodně nikoho nezabila.
"Vidíš?" zeptala se vítězně Angelina Erika. "Naposledy jste pochybovali o mý holce" řekl jim a Daisy se uchechtla, ale stejně jak odfknutí všichni ignorovali. Mike se začal bavit s Bellou a Daisy si tam připadala navíc.
Vůbec se jí nelíbilo, že tam je. Nejradši by byla jinde, ale nemůže tam teď nechat Bellu a tak jen seděla a koukala do prázdna a snažila se je ignorovat.
Probrala jí až Bella která zvala všechny do kina. Všichni souhlasili a Daisy se z toho neměla jak vyvléct.
Jakmile došli s Bellou před kino tak tam stál jen Mike a u něho Jacob. Bella pozvala i Jacoba takže byla aspoň trochu Daisy ráda. Obě šly rychle koupit lístky.
"Jessica to vzdala a Angelina mal strěvní chřipku, tak se o ní Erik stará" vysvětlila všem Bella. "Takže jen my tři" dořekla Daisy a šla si stoupnout vedle Jacoba.
V kině se usadila Daisy do uličky, vedle ní Jacob, Bella a pak Mike. Začal film, ale Daisy to ani trochu nebavilo. Radši by byla se smečkou.
Taky docela pobaveně sledovala jak Mike a Jacob se perou o Bellu. Bylo to mnohem zabavnější než filmy.
V půlce se Mike zvedl s tím, že bude zvracet a rychle zmizel. Daisy, Jacobovi a Belle nezbylo nic jinýho než ho následovat.
"Je to měkota" ucechtl se Jacob. "Měla si vzít někoho kdo má silnější žaludek" pokračoval a Bella s Daisy se tomu smály.
Daisy trochu vypla a tak neposlouchala Jacobův a Bellův rozhovor. Byla ve svých myšlenkách a znovu na ní dopadala tíha rozchodu. Tak moc jí Jasper chyběl a ona s tím nemohla nic dělat.
Z přemýšlení jí vytrhl až příchod Mike. "Musím jít domů" začal po chvilce. "Bylo mi zle už před tím filmem víte?" snažil se obhajovat Mike a Daisy to přišla akorát tak vtipný.
"Co máš za problém?" řekl po chvilce když na něj Jacob vražedně díval. "Můj problém si ty" řekl Jacob. "Je ti zle? Tak by jsi možná měl jít do nemocnice. Mám ti do tý nemocnice pomoct?" vyjel na Mike Jacob a zvednul se.
Daisy hned došlo co se děje. "Ale ne" zúpěla a běžela k nim. Okamžitě mu dala ruce na čelo a jak si mohla myslet tak měl horečku.
"Jacobe! Musíš domů! Řekni tátovi co ti je a on to to vysvětlí, ale musíš zmizet" naléhala na něj přísně. "Jacobe? Co ti je?" starala se Bella a držela ho za ruku. "Bello teď ne!" okřikla jí Daisy. "Jacobe jeszli okamžitě neodejdeš dopadne to špatně jasný? Si silný kluk a zvládneš to, ale musíš vypadnout. Pak přijedu" řekla mu a strkala ho ke vchodu. Jacob jen s kývnutím vyběhl pryč ikdyž nic nechápal.
"Co to bylo?" zeptala se Bella jakmile se vrátila k nim. "Nic. Je mu blbě. Pojď, půjdeme domů" řekla Daisy a táhla Bellu k autu. Bylo jí jasné, že se tady objevil nějakej upír a nechtěla nic riskovat.
ČTEŠ
Jasper and Daisy Cullenovi /Twilight saga/
FanfictionDaisy Swanová se stěhuje se svou sestrou Bellou ke svému otci do Forks, kde pozná lásku svýho života. /nevím co k tomu napsat. Twilight saga snad znáte a je to podle filmu, jen jsem přidala postavu/