10

186 27 15
                                    

Pah-chin'in gidişi Kazutora'nın üzerine buruk bir mutluluk yerleştirdi. Çocukluk arkadaşı ıslah evi denen bu cehennemden kurtulduğu için onun adına mutluydu mutlu olmasına ama kendisi adına düşününce bir arkadaşı gitmişti ve yalnızlığa bir adım daha yaklaşmıştı.

Eylül ayının sonunda Keiji ve yanında iki hücre arkadaşları daha tahliye oldu ki zaten o üç çocuk işbirlikçi olarak ıslah evine girmişlerdi. Shoji ise bir sorun çıkmazsa yılbaşını ailesinin yanına dönmüş bir şekilde, kendi evinde kutlayacaktı.

Tam, Kazutora müebbet hapis cezasına çarptırıldığı ve hakimin Mikey, Baji dahil diğer arkadaşlarının ise jüri olduğu, iç karartıcı bir kabus görüyordu ki Shoji onu deprem oluyormuş gibi dürterek uyandırdı. "Kalk hadi! Kahvaltıya gidelim."

Kazutora ağır ağır esneyerek yerinde doğruldu. Kollarını iki yana açtığında tüm kemikleri kütürdüyordu. Bön bön arkadaşının suratına baktıktan sonra "Günaydın!" dedi "Tanrım! Kullandığım ilaçlar o kadar uykumu getiriyor ki yatıp yirmi dört saat uyuyabilirim."

"Buna komaya girmek denir, Kazutora." dedi Shoji ve güldü. "İlaçlar senin o kadar uykunu getiriyor ki olay bile çıkaramıyorsun. En son kışın Chiba'nın ağzına sıçtın. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Sorun çıkarmayan Kazutora'dan memnunum ama sürekli yatman da hoş değil. Sanki hastaymışsın gibi."

"Olay çıkarmamamdan tabii ki memnun değilsin kanka. Sen kavga dövüş seviyorsun birileri tepişse diye nabız yoklayıp ortalığı sikiştirmişliğin bile var." işaret parmağını ona doğrultarak gözlerini kıstı, sırıttı. "Sen kavgacı değilsin ama dehşet bir tetikleyicisin."

İçeri gardiyanlardan biri gelince susup ayağa kalktılar. Adam ise onlara baktıktan sonra. "İki." diye mırıldandı. "Aki Shoji ve Kazutora Hanemiya." Çocuklarla konuştu. "İkili kalmak nasıl bir his?"

"MÜ-KEM-MEL!" diye diyerek cevap verdi Shoji, tek elinin parmaklarını da o şeklinde tutuyordu. "V.I.P hücreye koyulmuşuz gibi bir his ama keşke kızlarla karışık kalıyor olsak. Hem arada kız kavgası falan da çıkardı, biz de kızlarla çıkardık."

Gardiyan tıslayarak güldükten sonra "Buraya gün içinde iki çocuk gelecek." diye ekledi. "V.I.P üyeliğinizin son günü anlayacağınız. Kalıcı olacakları tahmin ediliyor."

Kazutora, gardiyan gittikten sonra üzerini değiştirirken Shoji'ye baktı. "Yeni çocuklar mı? Biz burada iki kişi iyiydik... Neyse, umarım kafa tiplerdir ya da ben buranın efendisiyim diye dolaşan tipler değillerdir. Kaşınanı pataklamak için üç yıl daha buradayım ama kimseyle üç yıl kötü olmaya lüzum yok."

"Evet ya!" diye hemfikir olduğunu belirtti Shoji. "Birileriyle kötü olmak okay ama hücre arkadaşınla kötü olmak sıkıntı. Ota boka bağırıp çağırırsın, uykunda boğazlanma ihtimalin artar, hücre içinde ayrışmalar yaşanır. Islah evi hayatı sanki mükemmelmiş gibi, iyice yarrak gibi olur anlayacağın."

İki arkadaş sohbet etmeye devam ederek yemekhaneye geçtiler ve hem sıra beklerken hem de yemek yerken durmadan konuştular.

Kazutora ile Shoji'nin bakıldığında üç yıllık arkadaşlıkları vardı ve onunla birlikte tüm Toman üyeleriyle geçirdiği zamandan daha fazla zaman geçirmişti.

"Bugün ne yapacaksın?" diye sordu Kazutora, kahvaltıdan sonra yemek yedikleri masayı ve çevresini temizlerken. Islah evinde gün yine erkenden başlamıştı ve artık herkes yavaş yavaş görev yerlerine ya da sınıflarına dağılıyordu.

"Dün akşamüstü bugün için mutfak görevi yazdırmıştım." dedi Shoji. "Ama akşam yemeğinde balık varmış. Kokudan bayılmazsam mutfakta olacağım. Yapabilirsen bir ara yardıma gel de gebermeyeyim... Sen ne yapacaksın?"

Days Are Numbered 卍 Kazutora HanemiyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin