1.Bölüm Hoşçakal Sevgilim 🌙🖤✨
✨Bir caddede yalnız dolaşan kızdım ben. O cadde sevgililer caddesiydi. Bugün en çok nefret ettiğim günüm olan on dört şubat yani sevgililer günüydü. Sevgililer gününde, sevgililer caddesinde ve Paris olan sevgililer ülkesinde yalnız olan bir kızdım. Lakin altı ay önce trafik kazasında nişanlım ölmüştü.🥀
Onur Işık ve ben Sevda Işık tanışma hikayemiz bile farklıydı bütün sevgililerden. Ve bitiş hikayemiz de çok farklı olucak. Herkesten farklı çift ve onlarının aşklarının hikayesi... ✨
Beğendiniz mi hikayemi sadece bu kısa bir giriş hikaye şimdi başlıyor...
Ben Sevda hikayeme hoş geldiniz. Perde açılsın ve hikayem başlasın.
Her şey okulda başlamıştı çok ezik bir kızdım ve okula daha yeni gelmiştim. Herkesin tanıdığı "Onur'la" merdivenlerde karşılaşmıştık. "Şu an bilemezdim onun hayatı olacağımı" "Yanlışlıkla merdivenlerden düşmüştüm. "Ve kendimi Onur'un kollarında bulmuştum. Bu güzel bir hikayeydi hemde çok güzel. Popüler kızların beğendiği, şarkıcı ve gitarist olan o erkek ne kadar yakışıklı olduğunu anlatamam ve bakışları buz gibiydi. Hemen nefesimi, irademi toparlayıp. Onun kollarının arasından kendimi almıştım ona seslenmiştim.
-Aaah pardon demiştim. (Bir önemi yok diye fısıldamıştı kulağıma nefes nefeseydim beni kendine bağlamıştı.) Hemen onun yanından sessizce gidip sınıfa girmiştim. Kızlar benim gibi değildi; saçları boya, okul üstü giymiyorlardı. Çünkü bu okul bir koleji. Ve bu kolejin sahibinin oğlu da Onur'udu. Hepsi çok şımarık çok iticiydi. Kolejde bir erkek bir kızı kenara sıkıştırmıştı. Ve hemen kızın önüne geçmiştim. Erkeğe Onur çok benziyordu demek ki ikiziydi. Ne yapacağımı bilemeden koşarak sınıfa gittim. Öğretmen ben geldikten iki saniye sonra sınıfa gelmişti. Öğretmenin yanında elini tutan kişi Onur'du.Evet Onur'du...
Hemen okuldaki lavaboya gitmiştim ağlayarak. Ağlamaktan gözlerim morarmıştı. Çok ağlıyordum hem de çok neden o kadının elini tutmuştu? Neden, beni sevmemişti sevgilim...
Akşam mallikanemizin bahçesindeki terasa çıkmıştım. Babam ve Onur' un babası yani Akın amca birbirine bağırıyordu. Ve Onur'da benim yanıma gelmişti bana çıkma teklifi etmişti bende bir anlık dalgınlık ile kabul etmiştim. Onur'a babamla bir kadın evleneceğinden bahsetmiştim. Ve onun evinde kalabileceğiimi sormuştum o da iyi bir insan olarak olur demişti. Onun evine gitmek için bavulumu hazırlayıp malikanesi terk etmiştim aferin. Onun evinde her gece birlikte yatıyor, sarılıyor, sevişiyorduk ona aşıktım. Her şeyim olduğu gün 14 şubat'tı ve bana evlenme teklifi etmişti aşık olduğum adam. Ve ben kısık bir cevapla kabul ettim. Onu çok seviyordum düğünümüz yapıldı ve balayına gittik.Balayına giderken yani yıl dönümünde bir maganda arabasıyla Onur'a çarptı. Ve Onur kanlar içinde arabadaydı bu olamazdı beni bırakmazdı o. Defalarca seslendim Onur gitme diye. Gitme dedim ama o gitti...
"İyi ki varsın diyemiyorum artık iyi ki vardın diyebiliyorum." 🥀