Dinner Show merupakan acara tahunan di Red Moon International Private College..Di acara tahunan ini kelonggaran diberikan kepada pelajar² untuk bersiap mengikut tema yang telah disediakan. Tema Dinner Show bagi tahun ini ialah "LOVELYZ COUPLE".
#
#
#
#Dorm Omega A Situation.
"Kalau tae tak nak pergi Dinner boleh!!"rengek Taeyong.
"Alar jom la..bukan selalu ada peluang macam ni.."kata Hyunjin
"Okey tae pergi!!Tapi jangan dedahkan identiti sebenar kita..Kalau pelajar lain tahu mesti kita kena"Kata Taeyong
Kesemua teman² mengangguk tanda faham..Selepas itu mereka semua pun bersiap-siap untuk ke Dinner Show..
Tiba² pintu dorm mereka diketuk..Siapakah yang mengetuk pintu..Hyunsuk berjalan ke arah pintu dorm lalu membukanya..Tubuh Hyunsuk menjadi kaku dengan tiba² apabila memandang ke arah Jihoon.
Kawan²nya dah melihat ke arah Hyunsuk dengan pelik..Hongjoong menuju kearah Hyunsuk yang berdiri dah macam pantung di depan pintu dorm..Sesampainya di depan pintu dorm Hongjoong tahu mengapa punca Hyunsuk menjadi tiang itu..
"Boleh kami nak jumpa kau orang!!nak bincang sikit"kata Jihoon
"Boleh je..Jemput masuk"kata San
"Boleh panggilkan yang lain tak..baru senang nak bincang"kata Wooyoung
Dalam 30 minit mereka berbincang akhirnya selesai..
"So macam mana??kalau setuju esok kita orang jemput boleh?"Soal Jaehyun
"Boleh je..tapi pakaian kita orang pakai mana yang ada je la"kata Hyunsuk..
"Ehh kalau pakaian kita orang dah bawa..so kau orang tunggu pakai je.."terang Bangchan
#
#
#
#Keesokkan.
Dorm Alpha A.
"Woiii lambat lagi kesiap..nak pergi jemput partner lagi!!"Jerit Yibo
"Kejap² sikit lagi ni..aku nak makan ubat kawal hormon Alpha.."Kata Bangchan.
Dorm Omega A.
Kesemua omega² sedang menunggu Alpha mereka untuk datang jemput ke Dinner Show pada malam ini..
Kelihatan kesemuanya berada dalam keadaan gugup..Mesti la gugup senior datang dorm f2f ajak untuk jadi partner untuk dinner..Siap sediakan pakaian lagi..
YOU ARE READING
Kisah Kita 🔞 ( RMIPC ) ✅
Fanfiction( COMPLATE ) Start - 27/12/21 End - 23/07/2022 Bagaimana perhubungan mereka terjalin??