פרק 23

5.4K 232 190
                                    

אידיוט
_______

נ.מ דניאל:

התהלכתי בחדר מצד אחד לשני, הלוך חזור, מבלבל את ג'יידן. הראש שלי היה מלא במחשבות, חששות, תהיות, ולא היה לזה שום קשר למבחן שיש לי מחר במדעים.

"זה קשור לדילן?" ג'יידן פתאום שאל, מוציא אותי מהמחשבות. "מה?" פאק שכחתי שהוא יודע.

"נכון שכן?" הוא שוב שאל ונאנחתי, "כן."
דילן משגע אותי, אני חושש מהיום אבל אני גם מצפה לזה. נמאס לי לפחד.

"אתה תספר לי?" הוא שאל בהתגרות ואני חייכתי בחזרה, "לא."
אני לא הולך לספר לך על מה שבאמת יקרה, ג'יידן, אתה נראה תמים יותר ממני.

"אבל אל תחכה לי, אני כנראה לא אשן כאן."
חייכתי והוא צחק, "סגור."
פתאום הוא לא נראה לי כל כך תמים.
בכל מקרה, זה נחמד שיש עם מי "לדבר" על הסיטואציה המוזרה שיש לי עם דילן.
זה מרגיש מוזר להתקדם ככה איתו לשלב הזה עוד לפני שדיברנו על מה אנחנו בכלל.
לא חשבתי שאני כזה בן אדם רומנטי, אלוהים.

_____

דפקתי על הדלת הפעם כי הרגשתי שכדאי שלא אכעיס את דילן כרגע, אני רוצה שיהיה רגוע, ועדין. כן, עדין.

"היי." הוא הרים גבה בחיוך ונשיכת שפתיים.
קח אותי עכשיו!

"סי נונה." פתאום שמתי לב שדילן בטלפון אז התיישבתי על המיטה שלו, מחכה שהשיחה תגמר. בינתיים לא יכולתי שלא לצותת, דילן דיבר עם מישהו באיטלקית אבל מדי פעם זרק משפטים באנגלית כמו, "אני יודע" ו- "הכל בסדר." אבל מה שגרם לי לחשוב היה משפט מוזר, "אני נשבע שאני לא יודע מה המנהל הזה רוצה ממני, בבקשה, נונה!"
וברגע הזה דילן שם לב לעובדה שאני מצותת לו ושזה לא באיטלקית אז הוא נכנס לשירותים וסגר את הדלת. משם כבר לא שמעתי.

גם אני לא מבין מה המנהל רוצה ממנו, הוא לא סיפר לי שום דבר על זה בכל השיחות שעשינו, ועשינו הרבה כי הכרחתי אותו שנדבר ונכיר.
חבל שדווקא על זה לא שאלתי.
דילן בחור פרטי ומסתורי, הוא לא מספר דברים אישיים, לפחות אם אני לא שואל ומתחקר אותו.

"מצטער, דיברתי עם סבתא שלי." דילן אמר כשיצא מהשירותים, נראה טרוד קצת.
לפחות זו הייתה סבתא שלו ולא איזו אקסית שיצאה מהתחת.

"מה אמרת על המנהל?" שאלתי פתאום כשהוא התיישב לידי. לרגע החיוך שהיה לו ירד והחל להיווצר עיוות בין הגבות שלו, מה שאומר שבכל זאת הצלחתי להכעיס אותו ושהוא פשוט הולך להכאיב לי בזממה.

"זה לא יפה לצותת לשיחות, דניאל." הוא אמר אבל רגוע. לקחתי את ההזדמנות להתחרט על השאלה שלי ונישקתי אותו בפה קצרה.
הוא הביט בי בנשיכת שפתיים, הוא מת על זה, ואז תפס בעורפי ונישק אותי עמוקות, שלא כמוני. הוא עבר לצוואר שלי ונשק לי שם, גורם לי להאנח בעונג, ואז הוא דחף אותי קלות לשכיבה ועלה מעליי.

One Kiss (boyxboy)Where stories live. Discover now