Hangi kelimelerle yazmaya başlamalıyım. Hatalarımı,
22 yaşında bir kız tek başına büyüyen yanlız okuma bahanesiyle yollara düştü en yakın arkadaşı olan Tuğba'nın yanına kaçmak için yollara düştü. Bilmiyordu ki gittiği yer kendine acıdan başka bir şey vermeyecek farkında degildi kactigi yerden daha fazla mutsuz olacaginin.
Ve sonunda geldi bu soguk sehire once bir pansiyona yerleşti orda oda arkadaşının sinif arkadaşi oldugunu öğrendi ilk tanisma ilk heyecan biraz soguktu büşra ya karsi cunku korkuyordu arkadaş edinmeye.
Sonra züleyha icin ilk okula gitme günü gelmişti günlerden cuma aylardan ekimin 17siydi sınıfa büşra ile girdi ögretmen kürsisinin tam karsindaki ikinci siraya oturdular. Züleyhayi bir supriz bekliyordu tam sol tarafinda kapidan tarafta ilk sirada nerden bilebilirdi. Solundakinin solugu olacagini bilmiyordu bilseydi o ateşten kacardi.
Bir anliginada olsa gözlerini sinifta gezdirdi ve işte onu gördü solunda. Lacivert bir gömlek vardı uzerinde. Döndü büşraya sana birini göstermem lazım dedi. Büşra dur önce ben dedi ve büşra başladı bak orda lacivert gömlekli adı ne acaba dedi. Sustum. Ne diyebilirdim
Ee dedi sen kimi gostereceksin göster bakalım dedi züleyha yok onemli degil desede o an sinifa giren ilk kisiyi gosterdi. Sustu
Ve lacivert gömleklinin adı yusuftu
Büşra kendi hesabindan ona arkadaşlik istegi gonderdi. Züleyha ise yusuftan hoşlanmadigini ve büşranin kendisini onunla karsilastirmamasini istedi. Ve bizim busra zuleyhanin ondan hoslanmadigini dusundu hep.
Hep de oyle kalacakti. Sonra yusuf zuleyhaya hesabindan istek gonderdi. Busra zuleyhanin hesabindan konustu yusufla
Zuleyha hep tersledi yusufu kizdi yusuf da artik zuleyhanin kendisinden hoslanmadigini dusundu, emindi hatta bundan, oysa zuleyhanin icinde ateş böcekleri uçmayı ögreniyorlardi yeni yeni kanat cirpiyorlardi korkuyordu zuleyha icindekilerden kendisinden cunku o duygularinin pesinden gidecek bir kizdi vazgecmeyecek kadar mücadeleci savaşacak kadar güclu idi. Bir gun yusuf ders de kafasini cevirdi ve zuleyha ile gozgoze geldiler ama o ne bakisti nasildi zuleyha cildirmisti cunku ilk defa bu denli biriyle gozgoze gelmisti yusuf daha sonra zuleyhaya mesaj yazdi.
Bugun gozgoze geldik kusura bakma. Yanlis anlama!? Ne demek istemisti ki orda neden kusurunu bakilmamaliydi ama zuleyha heyecanlaniyordu kalbi pir pir ucuyor kanatlaniyor sanki bir ari gibi binbir cicegin özünü aliyor topluyordu icinin en kuytu derinliklerinde zannedersin icinde bir ben daha var zuleyhanin...
Ne mutlu ne mutsuz ama zor yasiyor.
Züleyha agliyor. Feryat figan sanki hissediyor başına gelecekleri yapacagi hatalarin bedelini gozleri simdiden odemeye hazir. Sanki yusuf onun icinde bir yolculukta
Nerde duracaksin yusuf nerde? Zuleyha guclu gorunen ama guclu olmayan biri aciz kimsesizligi dorukta hissedip dayanacagi birseyler arayan biri. Zuleyha bir arayiş icinde...
Zuleyha dayanamadi ve icindekileri haykirmak istedi yusufa ve oylede yapti
Pisman misin zuleyha ona icini actigin icin? Bir ateş böcegi gibi ateşine bu kadar yaklastigin icin pisman misin? Yakacagini bile bile onunla olmayacagini bile bile yaklastin ona ellerini avuçladin kokusunu icine cektin. Ama yusuf da sana karsilik verdi zannettin ki askin karsilikli nerden bilebilirdi züleyha...
Zuleyha nerden bilebilirdi!!!
Karsilikli zannettiginin karsilik degil de baska birsey oldugunu zuleyha hala anlam vermis degil yusufun yaptiklarina!!??
Oyleki zuleyha diz coktu onunde birakma beni dedi! Neydi zuleyhayi bu kadar dusuren sevgisi mi? Uyuyamiyor zuleyha pismanliklari hatalari icini kemiriyor
Korkulari var ama neden?