"الحلقة السادسه و العشرون"

1.8K 106 6
                                    


الحلقه السادسه و العشرون من انتقام الامبراطوره جحيم الانتقام للكاتبه نور عصام

☆بسم الله الرحمن الرحيم☆

__________________________________

قبل يوم :

كانت "منال" تجلس في منزل "نازلي" وهي تفكر بطريقه لكي تعود للقصر و إلى أبنائها..

انتبهت إلى اهتزاز هاتفها لتقترب منه و حملته لتجد رساله نصيه محتواها...

{انا اللي فزت انا اللي اخدت منك كل حاجه حتى ولادك هيبقو معايا و انتي لوحدك وهما بقو ليا انا } ..

لم تفهم معنى محتوى الرساله لتقترب منها "نازلي" و جلست بجوارها وهي تتصفح على هاتفها بملل لتسألها "منال" ..

-كنتي فين؟؟؟

- كنت مع قاسم اوف عيل رزل ..

-ليه عمل إيه؟؟؟

- كان جاي قال إيه يسلم عليا قبل ميسافر.. مش عارفه إيه الحنيه الاوفر دي اف..

اعتدلت "منال" في جلستها و سألت بستفسار..

- هيسافر؟؟ هيسافر فين؟؟

-قال هيسافرو كلهم على روسيا مش عارفه ليه الظاهر رايحين اجازه ..

-روسيا ؟؟ هيعملو إيه يا في رو..

اتسعت عينيها و نهضت بصدمه ..

- روسيا.. أي يا بنت ال*** عاوزه تلميهم حواليكِ ..

نظرت لها "نازلي" بعقده من بين حاجبها قائله:

- مين دي؟؟؟

-الست ليل هي اللي في روسيا و اكيد رايحلها ماهي عايشه دور الضحيه والله مهحسيبها تتهنى ابداً ..

- مناال ناويه على إيه بالظبط ليل مش زي زمان فوقي ..

- و رحمه امي ما انا سيابها.. انا هعرف ازي اقهرها زي ما هي..

اوقفت حديثها بسبب صوت خرج من هاتفها لتفتحه لتجد صوره إلى ابنتها وهي مضروبه و نائمه على الأرض..
لتتسع اعينها بصدمه و من ثم وجدت رساله نصيه بعدها ..

{ داين تدان الزمن بيعيد نفسه و اللي عملتيه في غيرك هيترد في بنتك يا منوله.. }

القت هاتفها على العشب بغضب وهي تتنفس بعنف قائله...

- نازلي عوزاكِ تحجزيلي تذكره ل روسيا ..

-نعم ؟؟ ياعني إيه مش فاهمه؟؟

التفتت اليها "منال" متحدثه بغضب ..

- ياعني احجزيلي أنا معنديش فلوس و انتي عارفه كده كويس متبقيش ندله انا وقفت جنبك كتير ..

انتقام الامبراطوره  "جحيم الانتقام "   (مكتمله)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن