11. Bölüm: ''YATAK''

24.7K 441 101
                                    

Beni wattpad üzerinden takibe almayı unutmayın! ❤

Bir de anlamadığınız bir mevzu olmuş sanırım, eğik yazılan yerler genelde geçmişten kesittir. Onu da söyleyeyim, kafanız karışmasın çocuklarım.

OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. ÇOKÇA YORUM! (SİZİN YORUMLARINIZ, OYLARINIZA GÖRE HAFTADA 2 OLAN BÖLÜMÜ 3'E ÇIKARIRIM DİYORUMMMMM)

OF İŞTE O BÖLÜM.. İŞTE İKİ HAFTADIR 11 11 DİYE KUDURDUĞUM O BÖLÜM... GELLDDDİİİİ!

İyi okumalar... <3

🌙

11. YATAK

Uzandığım yatakta uykusuzlukla tavana bakarken yattığım yeri yadırgıyor olmama yorumluyordum her şeyi. Sert bir nefes verip hızla yataktan doğrulurken üzerimdeki yorganı itelemiş ayaklarımı yere basarak yataktan kalkmıştım.

Zenbar muhtemelen Ring'teydi. Ring gündüzleri uyurdu, geceleri uyanırdı. Bu yüzden burayı gezmeye çıksam kimin umurunda olurdu ki?

Odadan çıkmamla, girdiğim odanın ışıkları solukça yanmaya başladığında ''Valzekan.'' Diye mırıldandığımda ekran aydınlandı.

''Hizmetinizdeyim.''

Çıplak ayaklarıma giydiğim çorapları dizimin altına kadar çektiğimde botlarımı giydim. Bağcıklarını bağlamayıp fermuarını çekmediğim için botlar ayağımda emanet gibi duruyordu.

Üzerime siyah, beli büzgülü kısa kot ceketimi giydikten sonra ceketimin cebine telefonumu attım.

''Bana bu binanın planını çıkarır mısın?'' diye rica ettim. ''Binayı biraz dolaşmak istiyorum, uzun bir süre boyunca burada olacak gibiyim.''

Ekranda hızla kırmızı çizgiler belirdi. Bina katlara ayrıldı, her katta bulunan odalar siyah çizgilerle belirlendi.

Gözlerim aydınlanan cam masanın üstüne devrildiğinde cam masa karelere bölündü. Bu, Ring'e ait kamera sistemiydi. Anlık olarak içeriyi görebiliyordum. Kamera kayıtlarından Zenbar'ı bulmaya çalıştım.

''Zemin kat ve altını gösterir misin?'' dediğimde diğer iki kat ekranda silindi.

Zemin kat ve altı önüme serildi. Ben sadece beton var sanıyordum ancak bu binanın altı, betonla sınırlı değildi. Betonda üç kapı vardı, üç kapıdan ikisi sağ ve sol tarafta olan kapılar, yerin altına iki kat olacak şekilde daha iniyordu.

''Teşekkürler Valzekan,'' dedim. ''Kendini kapatabilirsin.''

''Size eşlik etmemi ister misiniz?'' ekran kapandı, ben cevap veremeden kendisini kapatmış olması kaşlarımı çatarken cebimdeki telefonumdan ses geldi. ''Yol gösterebilirim.''

Telefonumun işletim sistemine giriş yapmıştı.

İznim olmadan... Nasıl?

Telefonumu tamamen kapatıp koltuğun üzerine attım.

Koltuğun sırt kısmında kalan yöndeki koridora sapıp loş ışıkta kapıların önüne geldiğimde kapı kolunu indirdim. Geldiğimden beri tuvalete bile girmemiştim ancak Zenbar banyonun burada olduğunu söylemişti, diğer kapılar hakkında beni bilgilendirmemişti.

İndirdiğim kapı kolu en az kaldığım oda kadar küçük olan bir mutfağa açılıyordu. Diğer kapıyı açtım, burada bir çalışma masası, bilgisayar ve tozlu raflar vardı. Rafların hepsi boştu ve cam masanın arkasında kalıyordu.

CÜRETKAR ~ SONSUZU YAŞAMAK | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin