Első fejezet

92 2 0
                                    

5 rész:

Hallotam. Hallotam azt mondta dögöljek meg. Hallotam hisz az ajtó előtt álltam.

-Szeretni fogsz.-léptem el az ajtótól és mentem a nappaliba.

Leültem a kanapéra és bekapcsoltam a tv-t. A gyilkos elmék mentek amit pedig imádok, minden ilyen sorozatot imádok Dr.Csont, Castle és az összes többi ilyent. Eléggé későre járt így bementem az egyik fürdő szobába.

-Itt vagy a másik szobában.-fordultam a fal felé-itt vagy és itt is maradsz, nem fogsz itt hagyni.

Lassan lehunytam a szemem és el is aludtam.
Arra keltem hogy a nap süt be az ablakon, lassan felálltam és megnéztem az időt.

8:14

Még eléggé korán van úgyhogy Alexia nem lehet ébren. Mentem az ajtó felé és kinyitottam majd le a lépcsőn egyenesen a konyha felé.

-Mit szeretne reggelizni?-gondolkodtam el- tükör tojást, müzli, bundáskenyér? Bundáskenyér az jó lesz!

Elővettem egy tálat majd négy tojást tejet és sót meg persze kenyeret. A tojást a tálba vertem majd villával felvertem, tettem bele egy kis sót és egy kis tejet. Elő vettem egy serpenyőt majd olajat öntöttem bele és a gázra tettem. Mikor eléggé felfort az olaj egy kenyeret a tojásba martottam majd az olajba és ezt megcsináltam még ötször. Mikor kész lettem elő vettem kettő tálat egy tálcát két üvegpoharat majd a talcara tettem. Mind kettő tálra tettem három három kenyeret rá pedig tejfölt és a poharakba tejet. Megfogtam a tálcát és indultam fel.

-Nem mehetek be hozzá a tegnapi ruhámba.-jutott eszembe hogy még nem öltöztem át. Bementem abba a szobába ahol aludtam és elő vettem egy fekete farmert ami a térdén jukas egy fekete pólót és egy terepmintás kapucnit és persze egy szürke zoknit. Megnéztem magam a szekrényen lévő tükörben megigazotottam a hajam és indultam Alexia szobájába.

Lassan kinyitottam az ajtót, az összes ruhám a földre dobálva, letettem a tálcát az ágyra majd megnéztem hova vezet a lánc ami Alexia nyakán van. A gardróbba, lassan kinyitottam és ott feküdt az egyik sarokban össze kuporogva, lassan oda sétáltam hozzá és pár szál haját elsöpörtem az arcabol.

-Alexiaa.-simogattam az arcát de nem kelt fel rá

-Alexiaaa.-mondtam kicsit hangosabban amire már egy kicsit a pempolai megremegtek

-Alexiiaaa reggel van!-mondtam ezt már egész hangosan.

Hirtelen kinyitotta a szemét és alig hogy meglátott engem felült.

-Menj el a kozelemből!-nézet rám

-Mi a baj?-áltam fel

-Mi a baj?! Még meg mered kérdezni?! Te vagy itt a baj!-kiabalt rám

Én? Vigyázni akarok rá nem bántani. Óvni akarom hogy ne essen bántódása és azért is hoztam ide, hiszen én jó vagyok hozzá most se csináltam semmi rosszat.

-Hoztam reggelit.-mosolyogtam rá-gyeree

Gyorsan oda léptem az ágyhoz és leültem a tálca egyik oldalára de Alexia nem jött ki.

-Alexiaa! Gyere reggelizni!-szoltam rá de csak nem jött ki- jó ha nem akarsz velem reggelizni akkor reggeliz egyedül!-megfogtam egy poharat és egy tálat majd gyors léptekkel kimentem az ajtón.

fogságodbanМесто, где живут истории. Откройте их для себя