Orman

20 3 0
                                    

Genç kızlar başlarına geliceklerden habersiz ormanda yürüyorlardı.Bu orman bilinmezliklerle doluydu asla ne olacağını kestiremezdiniz .

"Sana bunun kötü bir fikir olduğunu söylemiştim Emily"
"Ozaman kabul etmeseydin Allison"

Emily ve Allison'un bilmem kaçıncı kavga etmesini dinlerken ormanda bir çıkış yolu arıyordum 1 saattir bu lanet ormanda yürüyorduk ama bir çıkış yolu yoktu her bir köşesine bakmıştım ama bu gizemli orman çıkış yolunu bize göstermemek için çabalıyordu.Yürümeye devam ederken ayağıma bir taş takıldı ve dengemi kaybedip yere düştüm tekrar ayağa kalktığımda ağacın dibinde bir kitap gördüm dışı siyahtı ve kadifeydi üzerinde başlangıç büyüleri yazıyordu.
Kitabın içini açtığımda kopuk sayfa dikkatimi çekti sayfaya baktığımda üzerinde 'karanlık ormanda yön bulma ' yazıyordu ve bir büyüden bahsediyordu adı moon macig yani ay büyüsü .Büyüyü yapmak ay ışığında şu söylemek gerekiyormuş"
lux lunae viam rectam mihi"kitap çoğunlukla latinceydi ailemin kökleri yüzünden latincem iyiydi .Biraz saçmaydı ama denemeye değerdi sözleri söyledim ay ışığı yön değiştirdi ve lavanta kaplı bir yol gösterdi tartışmayı kesmiş
bana bakan Emily ve Allison'u gördüm.

Herkeze merhaba bu benim ilk kitabım ve oldukça yazım yanlışı yapmış olabilirim kitap hakkındaki düşüncelerinjzi belirtirseniz sevinirim diğer bölümde görüşmek üzere.


 Black~Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin