1

133 6 38
                                    

(bu kitabı neden yazdım çünkü canım istedi)

Cellat*

Okula yine geç kaldı...ben onu görmek için karga bokunu yemeden geliyorum o ossura ossura uyuyo.Ah hewalim ah bir günde erken gel ölmezsin.NERDESİN BACISINI Sİ-pardon.

Kapı tekmeyle açıldığında herkes kapıya baktı.O gelmişti...bad boy todoroki çok hawliydi özür dilemeden yerine oturdu.
Keşke bana aşık olsa çünkü o çok hawli ve bad boy onun için olmayan beynimi bile vermeye hazırım.

Tenefüs çaldığın da todo yanıma geldi.

"Selam güzelim kantinden bana kaşarsız kaşarlı tost alır mısın?"

"A-alırım"

Bana gülümseyip 5 lira verdi.

"Üstü senin olsun kendine sakız alırsın"

"P-peki t-todo"

Of ne kadar centilmen kaşarsız kaşarlı tost zaten 4 lira bir lirayı kumbarama atıp merdiven altı botosk yaptırcam.

Alıp geldiğim de bana eyvallah kardeşim dedi.

Ne kadar romantik bi çocuk şimdi buraya bayılacağım.Todoroki ye açılmaya karar verim(çok ani düşündü)

"T-todo"

"Efendim baba yiğit"

"B-benimle çıkar mısın?"

"Üzgünüm serdar ortaçla çıkıyorum birlikte poşet cover yapıcaz"

Çok sinirlenmiştim ve işte o zaman çingene pembesi saçlı çingene saiki içeri girdi...Eniştenize hoş geldin diyin.

Direk yanına koştum.

"Selam adın ne"

"Saiki gülüm senin?"

"Cellat"

"Oh ne güzel adın var"

"Yağğ salağk"

"Bi çay içelim mi kantin de"

"Olur"

"Cellat"

"Çok tatlısın be ağzın kokuyo ama olsun fakirsin sanırım"

"Y-ya nerden bildin"

"Çok salaksın ve bu çok hoşuma gitti"

"Yağğ manyaksın"

Birlikte kantine indik ve bana çay ısmarladı çıkışta sushili kokoreççiye götürücek beni of çok romantik.

(ABİ ÇOK SAÇMAĞ AMA CAN SIKINTISI XMKCKCKKC)

todocellat "sonsuz aşk"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin