Svatá říše postele

160 15 0
                                    

Když jsem se ráno vzbudil, cítil jsem se příjemně. Bylo mi teplo, a pak mi to došlo vedle mě leží Clay. Ugh musí to vypadat hrozně gay . Chvíli jsem se k němu ještě tulil  a i kdyby bych chtěl pryč ,nedokážu to má moc pevný sevření.
Náhle se pohnul, hrozně jsem se lekl jen jsem zavřel oči a předstíral že spím.

Pomwalu se zvedl a odešel. Jako wut já se k němu tady tulím a on jen tak odejde, to zabolelo.

Každopádně jsem si sednul. Bok už mě tak moc nebolel, vzal si mobil a napsal Dreamovi dobrý ráno.... Neodepsal jak nečekaném Dost to zabolí když s osobou kterou milujete se pohádáte jen protože vás nějak sledoval.Sice jo je to důvod který je na hovno a kvůli kterými by se člověk jen tak nepožádal spíš by si to nechal vysvětlit ale, ahh mě to prostě sere.

Ale co už po Dreamovi se mi stýská. Ale Clay je ve skutečnosti celkem fajn i když mě pořád sere. No nic vstávat ještě nehodlám takže Claye nahradila peřina ke které jsem se přitulil a nalepil ale...proč ne.

Clay na mě začal volat něco ve smyslu pojď dolů nebo vstávej atd.. ale to já v plánu opravdu nemám. Takže Clay je mi líto ale ne nestávám.

Po asi pěti minutách se rozrazili dveře a v nich stál nasraný Clay.

"Tak hele když ti tu vařím a hlídám tě můžeš aspoň sejít na tu podělanou snídani." Ukončil svojí divnou řeč pro to nebylo těžký vymyslet argument

"Tak hele já se neprosil o to aby jsi tu byl šel jsi sem z vlastní vůle protože ti ne mě z nějakýho důvodu záleží. Tak tu neobviňuj mě že nechci na snídani "
Ach ezz

" Na tom něco bude a to že si mi přirostl k srdci na tom taky něco bude ale jestli se hned ne zvedneš tak si pro tebe půjdu" řekl a usmál se

" Ugh teď se zvedat nebudu hezký se mi leží " řekl jsem
Náhle se rozešel k posteli kde jsem ležel natáhl se ke mě a vzal mě začal jsem sebou škubat já se prostě zvedat nebudu hej ať to pochopí.

" Já se zvedat nechci nech mě heeeej to názvu znásilňováním heeej"
Nemohl jsem se přestat smát to lechtalo

"Hmm tvůj problém a nazvy si to jak chceš." Náhle mě pustil a lehl si vedle mě. Obejmul mě a já pomalu usínal

"Takže ti nevadí když tě obímám?"
Zasmál se

"Haha ne nevadí naopak je to příjemný"
To vyznělo hodně gay ale z toho se už nevymotám. Po chvíli jsme oba zase usnuli

Hiii nwm co je tohle za kapitolu ale není moc špatná ne no názor mi můžete napsat

Teryyy <3

because i love you idiot -DNF-Kde žijí příběhy. Začni objevovat