—————————— ═ ❀༉ ═ ——————————
—————————— ═ ❀༉ ═ ——————————
❀- Size çiçeklerden bir taç yapıp hediye edeceğine eminim.
❀- Size "tatlım, bebeğim, bal çiçeğim" şeklinde hitap edebilir.
❀- Belki biraz Mommy issues?
❀- Bence Kazuha gün batımı ya da akşam randevularını tercih ederdi.
❀- Bitkileri, yaprakları, çiçekleri araştırdığını ve bunları koleksiyon yaptığını düşünüyorum. Bu yüzden size bu koleksiyonundaki en sevdiği parçaları da armağan olarak verecektir.
❀- Nedenini bilmiyorum ama kedileri sevdiğine inanıyorum. Bir kedi sahiplenmek isteyebilir.
❀- Eğer seni üzen bir şey olduysa sana sarılacaktır. Bir süre sonra da senin için doğaçlama bir şiir okuyabilir / şarkı söyleyebilir.
❀- Çok sık kıskanacak biri değil, sana gerçektende güveniyor.
❀- Beidou ilişkinizden gayet hoşnut, hatta gemisinde bir randevuya çıktığınızda sık sık sizinle şaka amaçlı "Aşk kuşları/böcekleri" şeklinde alay ettiğide olucaktır.
❀- Sizi kaybetmekten gerçektende korkuyor ama bunu çok sık belli etmiyor çünkü o sakin biri.
❀- Elinizi tutmak, arkadan sarılmak ve yanağınızdan öpmek onun favorileri.
❀- Saçlarınıza şekil vermek isteyecektir ve bu konuda gayet iyi.
❀- Size yaprak ile nasıl ıslık çalınacağını öğretmeye çalışır.
❀- Sizi savaş konusunda geliştirmek için elinden geleni yapar. Kendisi yanında olmadığında başına bir şey gelmeyeceğinden emin olmak için belirli bir zamanı olmasa da sizinle antrenman yapacaktır.
Romantikliği pek de sevmediğimden ve ilk "x Reader Headcanon" kitabım olmasına rağmen şahsen güzel oldu...
Sonraki bölüm hangi karakteri yapayım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genshin Impact x Reader - Headcanons
Fanfictionꕤ · ˚. ༉‧ 𝘎𝘦𝘯𝘴𝘩𝘪𝘯 𝘐𝘮𝘱𝘢𝘤𝘵 𝘬𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘹 𝘰𝘬𝘶𝘺𝘶𝘤𝘶𝘮𝘶𝘻 ş𝘦𝘬𝘭𝘪𝘯𝘥𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘥𝘤𝘢𝘯𝘰𝘯 𝘺𝘢𝘻𝘢𝘤𝘢ğı𝘮. 𝘏𝘦𝘳 𝘨ü𝘯 𝘣ö𝘭ü𝘮 𝘺𝘢𝘻ı𝘱 𝘢𝘵𝘮𝘢𝘺𝘢 ç𝘢𝘭ış𝘢𝘤𝘢ğı𝘮. 𝘖𝘬𝘶𝘺𝘶𝘤𝘶𝘺𝘶 𝘣𝘢𝘺𝘢𝘯 𝘰𝘭𝘢𝘳𝘢𝘬 𝘦...