kilencedik

1.2K 113 15
                                    

Egy évvel később

Annyira izgultam, hogy majdnem behánytam, mikor a nyakkendőmet csomóztam. El sem hiszem, hogy mindössze egy év alatt idáig jutottunk Jiminnel. Perceken belül össze fogunk házasodni. Álmaimban sem gondoltam volna, hogy a Daeyonnal meghiúsult esküvőm után, amit egyáltalán nem akartam, most újra megházasodni készülök. Önszántamból! Méghozzá olyasvalakivel, akit egy éve ismertem csak meg. Akivel történetesen a legénybúcsúmon csaltam meg a volt menyasszonyomat. Az elmúlt időszak határozottan életem legszebb időszaka volt, efelől semmi kétség. Minden perce izgalmas volt a Jiminnel eltöltött napjaimnak. Miután elhoztuk a cuccaimat a Dayeonnal közös lakásunkról, a szürke hajúhoz költöztem ideiglenesen. Vagyis így volt tervezve, de aztán végül nem mentem sehova, mai napig a lakásán lakunk együtt. Kettőnknek teljesen megfelel az egy hálószobás kis lakás, nem is értem a volt menyasszonyommal miért éltünk egy lakosztály nagyságú helyen. Miután jobban megismertük egymást Jiminnel, megbizonyosodtam arról, ő valóban egy csodálatos ember. Az elmúlt egy év alatt egyszer sem éreztem azt, hogy irányítani szeretne. Mindig mindenben kikéri a véleményemet, közösen döntünk, nem makacskodunk. Több mindenben hasonlítunk, mint gondoltam volna. Bár azért jó pár dolog van, amiben sehogy sem tudunk azonos nevezőre jutni, de ez szerintem teljesen rendben van. Mintha az elmúlt egy évben újra éltem volna a húszas éveim elejét. Rengeteget buliztunk, ittunk, cigiztünk, élveztük az életet. Sokat kirándultunk, randiztunk, utaztunk, romantikáztunk és természetesen szexeltünk. Minden nappal egyre jobban beleszerettem az idősebbe. Szerettem vele kettesben lenni, még azt is nagyon élveztem, mikor egész nap csak az ágyban feküdtünk összebújva és sorozatoztunk. Az első lépést viszont Jimin tette meg. Nagyon meglepett, amikor megkérte a kezemet. Lassan három hónapja vagyunk jegyesek, de minél előbb össze akartunk házasodni. Mivel sajnos ez Dél-Koreában nem lehetséges, ezért nézelődni kezdtünk az interneten, hogy mégis hova mehetnénk. Először Thaiföldben gondolkodtunk, de az internet egyre több Fülöp-szigeteki hirdetést dobott be nekünk, így ott kezdtünk nézelődni. Mindkettőnknek a Palawan nevű sziget tetszett meg a legjobban, ugyanis gyönyörű tengerpartjai vannak. Ha valaha megkérdeztek volna engem, akkor biztosan egy szabadtéri esküvőt képzeltem volna el magamnak, egy gyönyörű tengerparton. Palawan pedig tökéletesnek bizonyult. Jimin is egyből rábólintott, bár volt egy kisebb vitánk emiatt. Nem akartam, hogy csak azért mondom igent a helyszínre, mert nekem nagyon tetszik. Nem fogom ugyanazt a hibát elkövetni, amit Dayeonnal elkövettem. Nem lesz a mi kapcsolatunkban semmi elnyomás, együtt fogunk dönteni, közösen átbeszélve a részleteket. De végül emellett a helyszín mellett döntöttünk. Az esküvőnk témája fehér-kék lesz, hiszen az tökéletesen illik a tengerhez, illetve mindkettőnk kedvenc színe a sötétkék. Egyébként nem hívtunk meg sok embert, sőt... Jimin családja, az én családom és a közeli barátaink lesznek csak itt. Sokáig kérdéses volt, hogy anya és apa itt lesznek-e, mert amikor meghívtuk őket, nem adtak határozott választ. Nem sokat beszéltem velük az esküvőm lemondása után, de azért mégis csak a szüleimről beszélünk. Természetes, hogy meghívtam őket, hiába nem ápoljuk a legszorosabb kapcsolatot. Alig egy hete hívott fel apa, hogy közölje; számíthatunk rájuk. A srácok egyből igent mondtak, talán Wonjin volt az egyetlen, aki először nem örült a hírnek, de végül ő is belátta, hogy az én boldogságom az elsődleges. A többieket kicsit sem érdekelte, hogy egy férfihez készülök hozzámenni. Sokkal inkább foglalkoztatta őket, hogy milyen piákat lehet inni a Fülöp-szigeteken és természetesen arra is kíváncsiak voltak, hogy jó nők lesznek-e. Kibéreltünk egy fogadót, ahol mindenkit kényelmesen el tudunk szállásolni. Többségében egy nappal az esküvő előtt érkeztek meg a vendégeink. Ez volt az első alkalom, hogy a szüleim és Jimin szülei találkoztak. Kicsit tartottunk tőle, de az első estén mindenki jól elbeszélgetett a másikkal. Apáék kitettek magukért, jól esett, hogy ilyen így igyekeztek mindketten.

is she the one? ~ jikook | ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora