nereden başlasam bilemiyorum ama elbet bir yerden başlayacağımı biliyorum. hepimiz başlayacağız bir gün bir yerden. bu belki bugün olur, belki yarın, belki biri dün başlamıştır bilemeyiz. şunu da çok iyi biliyorum ki, başlamadığımız sürece kendimize işkence ediyoruz ve bunun farkına varmalıyız bir an önce.önce tanışalım istiyorum, adım kaan. şimdiden memnun oldum.
ben bu bölümü ne zaman yayımlarım bilmiyorum ama şu an tarih 28 aralık ve saat dördü üç geçiyor. böyle bir şey yapmak az önce aklıma geldi ve eminim daha önce birinin aklına gelmiştir aslında. ben yks öğrencisiyim ve bütün yks öğrencilerinin olduğu gibi benim de bir yks günlüğüm var. bu çalışmayı da zaten buradan esinlenerek zihnimde oluşturdum.
kafamdaki şey tam olarak bir "yeni yıl günlüğüm".
ben içten edilen duaya, tanrı'nın muhakkak cevap verdiğine çok inanırım. sizden bu bölümde ki yorumlara; dualarınızı, isteklerinizi, ".... bunun gerçekleşmesini gerçekten çok istiyorum","... hayatımda bu da olsa çok iyi olur","bu yıl başıma böyle olaylar geldi, bir daha gelmemesini diliyorum","iyi bir üniversite istiyorum" gibi aklınıza gelen ve gelecek olan her şeyi yazmanızı istiyorum.
bir video izlemiştim; kadın ileride evleneceği adamda istediği özellikleri, eğer çocuk sahibi olursa çocuklarında istediği karakter ve fiziksel özellikleri bir deftere yazmıştı ama bunlara zaten sahipmiş gibi yazmıştı. yani şunu demek istiyorum mesela siz para istiyorsunuz o deftere zaten siz çok zenginmişsiniz gibi şeyler yazıyorsunuz. örneğin "çok zenginim, hayatıma para akıyor" gibi şeyler. pek tabi en önemlisi içten isteyiş. daha demin de dediğim gibi, gerçekten içten bir şekilde istenen her şey gerçekleşiyor tanrı bizi duyuyor eminim.
dipnot: kadının yazdığı şeylerin %90'ı gerçekleşmiş(kadın videoda kanıtlıyor şüpheniz olmasın.).
sizden istediğim tam olarak bu, o kadının deftere yazdıklarını siz bu bölümdeki yorumlara yazın ama o şeye zaten sahipmişsiniz gibi yazın.
elbette ki yazacaklarınız bunlarla sınırlı olmasın, istediğiniz her şeyi yazabilir anılarınızı benimle paylaşabilirsiniz.
umarım ki dilekleriniz dualarınız gerçekleşir, gerçekleştiğinde de yazmayı unutmayın.
bilemiyorum belki bu çalışmayı kimse kaale almaz ve es geçer ama geçmeyip de bir şeyleri benimle paylaşanlara söz veriyorum sizin için ben de çabalayacağım. artık elimden ne gelirse.vakit ayırıp da okuyanlar için şimdiden teşekkür ediyorum ve yazacak olanların bir an önce iyileşmeye başlamasını temenni ediyorum.
"ne zaman hayata göz kırpsam, çiçekler açsam, kapıma dayanır sonbahar" sözlerini 'ilkbahara' çevireceğimize eminim ben, siz de olun. yapabileceklerinizin sınırı yok.
hoşçakalın. sizi sevgiyle kucaklıyor kıymetli annelerinizin de ellerinden öpüyorum. onlara da iyi bakmayı sakın unutmayın.
çok klişe ama siz de sıkılmadınız mı bu mutsuz hayatlardan. belki gerçekten de 2022 bizim yılımız olur ;)
kaan'dan size, sevgilerle..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yeni yıl günlüğüm
Non-Fictionbiz bu akvaryumun balıklarıyız ve şimdi okyanusta yüzme vaktimiz.