ka fa a ni ve tho

299 62 36
                                    

Ka reh na chan chu.....Tih tur ka ngah mai bak ah Tun lai chu kei mah ka chiang lo a,hei ka dam lo a nih chu..ber an a....Tun ah pawh a vâwt min lo kuah lum teh u.....
Ka lawm e......

Heartbeats

Chapter-30

________________________

Alex pov

Thla khat lai a ni ta,ti nge kan pahnih nun hi tluang tâk a kan hman ve theih miah loh?
Mizoram ah ka awm deih tawh a,a ni erawh Mumbai damdawi in khum dai tak ah nat na hreh awm tak tuarin a mu a.....
He tah nupui ka nei a,Ka chhungte hian min hre thiam ngai dâwn lo a nih hi......
Ka hmangaih na chu tlem+ a pawh hlih ka tum ve na in,ka hmangaih hmasak ber...ka an pui leh nghal lak ah ka hmangaih na ka lo hlan a...Har sa tâk a ni...A harsat zia chu a tawng tawh te chuan in hriat ka ring.....

A ni tel in ka cher a,ka nu duh dan a ka awmloh chuan a nun na in a tuar ang tih ka ngaihtuah tel lo thei si lo...Ni ee....kha mi ni Mark ka hmuh ni khan....Ka nu chu nikua hre lo in a tlu a.....A ni la la in an zei a....Thluak cancer a lo ni......A dam thei tawh lo,thlan tur ka nei lo...A thih hma ngei a a maunu tur a duh zia leh ka thil toh leh ka kawng dai sual te chu a zah thlak zia a sawi a,Mark ka hmangaih ang bawk in min hring tu ka nu hi ka hmangaih lo thei lo....

Amenda leh Nu Mamuani te chuan min dem rawn a....ka hria ka hre thiam lutuk....mahse,Mark chuan Hmangiah tu leh duat tak a kuah tu A nu leh Amenda a la nei a....A thi mai dawn lo bawk...Mahse,ka nu chu Tlem in a biak thei ṭawk+ a....chu ta kar a Hawi san a..Ka duh na lam pan hi ka thei lo..nilo .ka tih tur a nilo bawk....
Muana chung chang pawh kan chhui zel a..Ka pa chuan a hre tawh....Min in kan lo awm reng a....Ka pa driver ni ṭhin kha a lo ni...Jail ah an nawr liam a..Thla khat chhung a thil thleng hi a kal zut+ a...Ka nu pawh a thi ṭhelh a ni......
Vernon Leh Reubena chauh ka nei leh a....Ka thik a ni...Ka thik tak zet...mahse,thik ngam tur ka nilo....Jay chu Mark man an lai tak a awm ṭhin a ni..ka tih theih loh te min tih pui tlin sak tu a ni....mahse,ka thinlung hi a na a ni.
In neih na kan zo a,kan mu dun lo...Eng tin nge.....A bialpa nen an tlan dun loh...theih zaqk?...nge he hnu hian rua hman na a siam zawk....?

End of Alex pov

Pi mamuani// Zuali....a zia tawh a nia han haw tawh ta che....

Zuali// nu mamuan Mark hi ka hmangaih a..Ka en kawl tur a nia lawm....

Amenda// nu.....Kan lo kal leh vat ang w...Kar khat chiah a ni mai..hna a tam lutuk tawh a....kar khat hnu ah kan lo let leh ngei+ ang...Zuali....Jay ka nu hi lo en kawl laqk ru aw....

Jay// ummm....Rc....haw ve nghal rawh aw....

Rca// aih....../ A chhuak nghal hmuk a...

Zuali// i nau a mi?

Jay// a..aw.....

Amenda leh a pasal chu an chhuak zui nghal a,Jay chuan Rca a um zui bawk.....

Jay//ccccc....Lo ding teh.....

Heartbeats //BL//(mizo)Where stories live. Discover now