Sienna van de Graaf: jij
🌵🌵🌵
Hoi! Ik ben Sienna van de Graaf, het zusje van Robbie van de Graaf. Ja, die ene uit de YouTube groep "Bankzitters". Ik ben het vriendinnetje van Matthy het Lam en ben al 3 jaar gelukkig met hem. Mijn broer Robbie, is mijn vertrouwens persoon want ik kan bij hem huilen en over van alles praten. Ook als ik bang ben kan ik bij hem terecht. Mijn ouders besteden weinig aandacht aan mij en Robbie, en gaan dus ook zonder ons Kerstmis vieren bij de familie Verdezen, dat zijn goede vrienden van mijn ouders. Robbie en ik willen niet alleen zijn dus vieren we Kerst en Oud-En-Nieuw bij Casa Del Huts met alle leden van de Bankzitters. Hoe ik eruit zie? Zie de foto hieronder!—~~
Robbie van de Graaf: je broer en vertrouwens persoon
🌵🌵🌵
Yoo, ik ben Robbie van de Graaf, ik heb één jonger zusje, Sienna. Ik heb ook ouders maar die geven niks om mij en Sienna. Als we erachter komen dat onze ouders naar de familie Verdezen gaan, voelen wij ons heel alleen dus gaan we naar Casa Del Huts om daar Kerst te vieren. En nieuwjaar natuurlijk. Hoe ik omga met de relatie van Matthy en Sienna? Simpel, ik laat het gewoon gaan, ik vind dat Sienna een goede jongen heeft uitgekozen. En ik moet blij zijn dat ze niet thuiskomt met een bezopen gast uit weet-ik-veel-welk-land. Hoe ik eruit zie? Kijk naar de foto hieronder!—~~
Matthy het Lam: je boyfriend
🌵🌵🌵
Hey! Ik ben Matthy het Lam. Ik ben helaas geen enigkind... maar dat boeit me verder niks want ik zie mijn gezin toch bijna nooit omdat ik altijd bij Casa Del Huts, in Barendrecht ben. Met Kerst hebben ik, en alle leden van de Bankzitters afgesproken dat we met z'n alle bij Casa Del Huts Kerst vieren. Ik ook weer blij want dan zie ik mijn vrienden en vriendinnetje, Sienna, het zusje van Robbie. Ik woon ook in Casa Del Huts, samen met Raoul, Robbie, Milo en Koen, helaas woont Sienna nog wel thuis, maar ik denk dat ze vroeg of laat ook nog erbij komt wonen want ze voelt zich heel alleen. Verder heb ik veel geluk in mijn leven, en de relatie tussen mij en Sienna gaat ook goed! Hoe ik er verder qua uiterlijk uitzie? Zie de foto onder dit stukje tekst!—~~
Koen van Heest: vriend van je/Bankzitter
🌵🌵🌵
*GRIEP* oh sorry. Hoi ik ben Koen van Heest. Ik ben één van de Bankzitters. 3 jaar geleden kwam Sienna ook bij de Bankzitters. Sienna is het zusje van Robbie. Later ook de vriendin van Matthy. Dat vind ik werkelijk geen enkel probleem want Sienna voelt eerder aan als een zusje van mij. En wie date nou weer zijn of haar jongere zusje? Niemand, inderdaad. Anyways, ik ga geen Kerst met de fam vieren maar met de Bankzitters, dat vind ik zelf ook wel fijn want mijn ouders gaan naar Amerika voor familie. Ik heb geen zin om daar lekker een cocktail te zitten drinken en dan met het besef dat mijn vrienden bij Casa adel Huts enorm veel lol hebben. Mijn ouders waren eerst heel pissed over het feit dat ik vrienden kies boven familie, maar voor mij voelen mijn vrienden ook als mijn familie. Te veel gekletst, kijk naar de foto hieronder, ja, dat ben ik, knap hè? *GRIEP*—~~
Raoul de Graaf: vriend van je/Bankzitter
🌵🌵🌵
Oh hallo daar! Ik ben Raoul Joshua de Graaf. Ik ben de oudste van de Bankzitters en daarom ook een beetje de vader. Sienna is 3 jaar geleden toegevoegd aan de groep, en ik kan het goed met haar vinden. Als het aan mij ligt voelt het alsof ik haar al heel mijn leven ken, en soms alsof ze mijn dochter is. De jongens daarintegen zijn ook een soort van mijn zonen, maar ook mijn beste vrienden. Mijn familie? Volgens mij ben ik enigkind tenzij mijn moeder en vader nog een kind hebben gekregen. Je vraagt je vast af, hoezo weet jij er dan niks van? Nou, het zit zo, op mijn 12de kreeg ik verkering met het zusje van een oude vriend van me, dat zusje bracht me naar die vriend en die vriend bracht me naar Koen. Natuurlijk was Koen toen nog heel jong maar we waren al wel beste vrienden. Het ging uit tussen mij en dat meisje en ik en Koen bleven altijd bij elkaar, ik heb nooit meer iets van me laten horen of zien. En ben nooit meer terug gekeerd naar mijn ouders. Okay, klaar met dit zielige gedoe, de foto hieronder deze tekst ben ik en ik zie je laterrr!—~~
Milo ter Reegen: vriend van je/Bankzitter
JE LEEST
Christmas with the Bankzitters
FanfictionDit boek gaat over Sienna die ook een deel uitmaakt van de Bankzitters want ze is het zusje van Robbie en de vriendin van Matthy. Alle Bankzitters (dus ook Sienna) beleven geweldige avonturen in de sneeuw! Wil je weten wat? Lees dit boek dan!