الحلقه السادسه و العشرون -2- من انتقام الامبراطوره جحيم الانتقام للكاتبه نور عصام
في روسيا كانت تجلس "نيروز" أمام "كلوديا" رغم ضيق "كلوديا" منها بسبب ما فعلته بأوس الى انها مضطره للحديث معها من أجله
"كلوديا" :
- انا سمعاكِ يا نيروز اللي عاوزه تسألي فيه اسألي ..- انتي اكيد عارفه اللي حصل بيني و بين أوس عاوزه اعرف هل هو فعلا ملحد و سادي و مغتصب ...
- أول حاجه ايوه كان سادي لكن قبل ميعرفك وقبل مينزل مصر لا أنا ولا ريان سبناه لحد متعالج...
- لاء ده متعالجش انا شفته و كان .
- معلق واحده في الاوضه اللي تحت السلم و ...
قصت عليها ما رأته "نيروز" بالتفصيل يومها و كأنها كانت معهم لتكمل حديثها قائله..
- احنا كنا قاصدين عشان توصلي الكلام لي آل نصار و توصليلهم اللي احنا عاوزينه..
-و انا إيه ذنبي تعيشوني في رعب و انا بتخيل اني يجي يوم و ابقى مكانها ليه؟؟؟
تحدثت بنهيار و صريخ وهي تنهض لتجيبها "كلوديا" قائله...
- عشان انتي السبب أوس كان مستعد يحكيلك كل حاجه اتخانق معانا و وقف في وشنا عشان عاوز يقولكو كان هيقلك و هيجيبك بعد ملك لكن بعد اللي عملتيه و روحتي وقلتي عن موضوعه هو و ابوه ل ياسين و اهل بيته و للأسف مكناش مستعدين انك تكشفي سرنا ليهم و ضعينا..
- بس انا مش فتانه عشان انقل حاجه زي دي..
قطعت "كلوديا" حديثها قائله..
- إذا كنتي نقلتي سر أخطر من ده يبقى نثق فيكِ ازي قوليليِ ...
اجتمعت الدموع في عينيها قائله ..
- بس انا .. انا مقصدتش انا ..
- اهدي يا نيروز انا عارفه انك مكنتيش قاصده تتكلمي على بلاك .. و انك اتكلمتي بدون قصد لكن دا كان غلط و اناي للأسف عاودتي الغلط مرتين ..
مسحت دموعها قائله ...
- ط...ط..طب و حكايه انه ملحد ...
ابتسمت لها بسخريه قائله...
- انتي بجد مصدقه ان أوس ملحد طب ازي ؟؟؟ ياعني عمرك مشفتيه بيصلي ازي؟؟؟ ازي صدقتي واحد قلك كلمه منغير حتى متتأكدي...
- ب..ب..بس انا سألته؟؟؟
- انتي دبحتيه مش سألتيه انتي هجمتيه و اتهمتيه انه هو كان عايش معاكِ في الحرام اتهمتي أنه ذبحك رغم انه عمره محب خد غيرك .. أوس من يوم مشافك وهو رجع أوس القديم مش بلاك..
أنت تقرأ
انتقام الامبراطوره "جحيم الانتقام " (مكتمله)
Misterio / Suspensoانتقام الامبراطوره بقلمي نور عصام #الروايه_الثالثه