|19|

349 23 0
                                    

„Dobrý deň." s ťažkým krokom vchádzam do miestnosti. Zamávam všetkým prítomným dámam a spolu s Debbie vstupujeme hlbšie do jedného zo salónikov tohto obrovského hotela v Chesteri. Hotel je dnes takmer celý uzavretý kvôli svadbe Noaha a Alexandry Evansových. Svadobný dar Alexinho otca.

Salónik slúži neveste a ostatným ženám dôležitým v tento deň na prezliekanie a prípravu. Aj keď táto miestnosť si pomenovanie salónik určite nezaslúži. Je priestranný, nádherne osvetlený denným svetlom a kľudne by sa tu dokázala odohrávať menšia svadobná hostina. Aj keď počtom stolov so zrkadlami a vešiakmi na šaty, by to mohla byť aj šatňa podujatia Miss.

„Oh, Ahojte." jednotne nás pozdravia nevesta Alex a jej mamka, ktorá jej pomáha s úpravou čo vyzerá odlomeného nechtu. Za tie hodiny strávené poslednými úpravami Alexiných šiat, sme sa všetci pomerne dosť zblížili.

Nemôžem povedať, že by sme boli najlepšie kamarátky, ale myslím že sme si získali vzájomný rešpekt.

Je len osem hodín ráno a obrad sa bude konať až o druhej poobede. Prečo sme tu tak skoro mi je záhadou, ale v hlboko vo vnútri cítim, že šesť hodín zbehne ako voda.

Nudiť sa asi nebudem.

Zatiaľ sú tu všetci prítomní oblečení len v rifliach a tričkách alebo legínach, ale o pár hodín to tu naozaj bude vyzerať ako na udeľovaní cien krásy.

Spolu so mnou a Debbie, sú tu prítomné Tiana, Alexina mamka, Alex a jej dve švagriné. Všetky ženy sú jedna krajšia ako druhá.

Cítim sa ako škaredé káčatko. Ostáva mi len dúfať, že ma jedná z páni zo salónu krásy premení na labuť.

Alexine švagriné – Amy a Elena, už v rukách zovierajú šampanské s jahodami a ich smiech zapĺňa celú miestnosť.

Myslím, že jeden alebo dva poháriky čoskoro skončia aj v mojom bruchu.

„Dobre, takže kaderníčky a kozmetičky tu budú čoskoro. Vaše šaty dievčatá sú tamto." Tiana všetkým pripomenie a ukáže na čierne obaly, zjavne plné nádherných šiat odpočívajúce na stoličke v rohu šatne.

„Čo máte dievčatá pod šatami? Nebude nič trčať?" ubezpečí sa a mne začnú horieť líca, zatiaľ čo Debbie hrdo ukáže svoje spodné prádlo, ktoré máme rovnaké, ja len oznámim, že sme na tom podobne a bude to vyzerať dobre.

„Och okej." začervená sa Tiana potom Debbienom nečakanou striptíze a ja sa musím ubrániť smiechu. „Dobre dievčatá a dámy, tu máte a bežte sa prezliecť." postupne všetkým podá ružové darčekové tašky, na ktorých sú zlatým písmom napísané naše mená. Z vrchu tašiek trčí biely zošúverený papier a na rúčkach tašky sú priviazané malé balíčky.

Dnu nájdem saténové, samozrejme ružové, župany a v balíčkoch sa ukrývajú jednoduché ale o to krajšie zlaté doplnky k našim ružovkastým šatám.

Krásne. Mysleli naozaj na všetko.

V záchode si nasadím župan, na moje už polonahé telo. Chladivý materiál spôsobí, že sa mi na pokožke vytvorí milión malých zimomriavok. Na nohy si nasadím chlpaté, samozrejme ružové, papuče s mojim menom a veci si zavesím na vešiak, Áno ružový vešiak, tiež s mojim menom v zlatej farbe.

Alex sa s tým proste nemaznala.

Naše šaty sú však v prekrásnom odtieni staro ružovej až púdrovej a lichotia každému z našich tónov pleti.

Kvety vo výzdobe a našich malých kytičkách sú biele orchidei s ružovými, dokonca aj ženích bude v čiernom obleku s čiernou košeľou a s ružovou kravatou.

Práve dnesحيث تعيش القصص. اكتشف الآن