"En uzun,en çaresiz geceni düşün.Sabah olmadı mı?"
○
Hep birlikte yediğimiz neşeli yemekten sonra şuan salonda hep birlikte oturup çayın demini almasını bekliyorduk.
Gecenin elinde ki tepsiyle "Çaylar geldi çaylarrrr.Veriimmi abimee bir çay."diyip taklit yapmasına katıla katıla gülmeye başladık.
Kendimizi o kadar çok kaptırdıkki gülmekten neredeyse gözümden yaş gelecekti.
Hayatımda ilk defa acıdan değilde mutluluktan göz yaşı akıtıyordum.
Sırayla çaylarımızı tepsiden aldık ve yavaş yavaş içmeye başladık.
Gece "Abi çaylarımızı içtikten sonra odama çıkıp gökyüzünü izleyelim mi?"diye sordu.
Kararsızca ona bakmıştım ki Poyraz abi hemen lafa atladı "Benim daha iyi bir fikrim var gelin benle."dedi.
O ayaklanınca bizde onu takip edip yukarıya adımladık.
Fazladan eşyaların konulduğu tarzda bir odaya gelmiştik.Sırayla ellerimize birşeyler tutuşturmaya başladı.
Nergis ablaya halı,Geceye yastık,bana iki tane battaniye ve kendide kocaman bir yatak kucakladı ve "Hadi bakalım terasa.Bu gün orda hep beraber gökyüzünü izleyelim."dedi.Hepimizin ağzından sevinç çığlığı koptu.
Yer yatağını serip içine girmiştik ki kapıdan iki farklı boğaz temizleme sesi geldi.
Hepimiz o tarafa baktığımızda Serdar bey ve Nermin hanımın elinde iki tane yastık ve bir tane battaniye vardı."Bizede yer varmı?"diye sordu Nermin hanım.
Hep beraber gülümseyip onlara yer açtık.
Sağ tarafımıza Nermin hanım sol tarafımıza Serdar bey yattı ve hepimizin kafası onlarda yerleşince gökyüzüne döndü.
Serdar bey sessizligi bozarak "Oğlum yarın sen geldikten sonra istersen Gece sana mahalleyi gezdirsin.Eminim çok seveceksin."dedi.Gece "Baba ben bence abimle birlikte çıkayım.Mahalleden çıkana kadar kaybolmasın.Sonrada beraber döner mahalleyi gezdiririm ona.Abimden önemli bir işim yok nasıl olsa."dedi.
Serdar bey oğlunu onaydı.
Gece abisine sokulup iyice sarıldı ve onun güven veren o mistik kokusunu içine çekti.
İlk sarıldığında aldığı kokudan beri Göktürkün kokusu ona güven ve huzur hissi veriyordu sanki.
Derin bir nefes aldım ve bana kollarını saran Geceye bende kollarımı sıkı sıkıya sardım.
Daha sonra hepimiz birbirimize sanki birbirimizi kaybetmekten korkar gibi sıkı sıkıya sarıldık.
Sanırım hayatımda ilk defa bu kadar huzurlu bir uyku çekecektim.
Gözlerimi kapayıp üzerime çöken ağırlıkla yavaşça kendimi uykuya teslim ettim.
○ ○ ○ ○
Bölümü nasıl buldunuz?
LÜTFEN HAYALET OKUYUCU OLARAK KALMAYIN BÖLÜMLERİ BEĞENİP DÜŞÜNCELERİNİZİ YORUM OLARAK BELİRTİN Kİ BENDE YENİ BÖLÜMLERDE ONA GÖRE BİR YOL İZLİYİM.
Yarın yeni bölümde görüşürüz fındıklı kurabiyelerim <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA BİR MASAL ANLAT BABA
Ficção AdolescenteBu sefer zengin bir aile değil ,bu sefer bir kız çocukta değil,bu sefer gök gözlü bir adamın hikayesini okuyacaksınız. ~Her masal okunmayı hakeder.