Introducere

22 3 0
                                    

Buna, sunt doar un anonim care va incerca sa te ajute sa-ti imbunatatesti viata.

In primul rand as vrea sa spun cateva lucruri despre mine: sunt fata, am o multime de complexe, am probleme grave de anxietate diagnosticate, nu am multi prieteni si inca incerc din rasputeri sa imi continui "terapia" spre o gandire mai buna😊
In aceasta carte, voi incerca sa ajut cat de mult pot persoanele care chiar au nevoie sa fie ascultate, sa li se raspunda la unele intrebari, sa afle unele informatii legate, poate, de psihologie, sa domolesc anxietatea sau depresia din interiorul unora.
  Nu, nu sunt psiholog, psihoterapeut, psihiatru, medic sau orice alt specialist intr un anumit domeniu legat de aceste lucruri. Sunt aici pentru a da sfaturi pe care le-am preluat din experientele mele placute sau mai putin placute pe care le-am trait pana acum, de la milioanele de ganduri irelevante si incontrolabile pe care le am avut, pana la atacuri de panica aproape regulate si depresie.
   Inainte sa-mi sara in cap unii, nu, nu sunt un copil de 14-15 ani care vezi doamne sufera dupa "partener". Nu o sa-mi zic varsta deoarece nu cred ca are vreun rost si prefer sa raman intr-un complet anonimat:)

   Acest loc va putea fi chiar si un forum, why not? Atat timp cat se pastreaza decenta limbajului, totul este permis.
  Sunt activa si in privat, si aici in caz ca aveți intrebari despre anumite subiecte despre care voi vorbi.
M-am gandit ca de ce sa nu ma folosesc de aceasta aplicație care este plina de adolescenti intre 10-18, poate chiar si 25 de ani sa ajut oameni?:)

  Inainte de a incepe propriu-zis cartea, as dori ca, cine ar fi interesat, sa voteze sau sa lase un comentariu.
 

Dezvoltare PersonalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum