6 rész:
Nem akartam vele lenni. Nem akarok a közelében lenni. Nem akarom látni. Úgy csinál mintha teljesen normális lenne hogy ő elrabolt és hogy fogva tart, és. Rá adasul egy lánccal a nyakamon.
-Gyere le!-fogtam meg a láncot majd húzni keztem még úgy is hogy tudom hogy nem fog lejönni-Gyere le!
Felálltam kimentem a gardrobbol és úgy próbáltam meg leszedni rólam.
-Ahhh!-kiabaltam fel mérgesen mikor már fájt a nyakam
Leültem a földre és csak néztem a lánc végét, le akartam szedni a nyakamrol hogy utána a legelső alkalommal elszökhessek. Hihetetlenül dühös voltam. El akartam innen menni minél messzebbre és messzebbre.
-Ezt nem hiszem el!-csapodott ki az ajtó majd belépett rajta-Elfelejtettem
Rám nézett majd közeledett felém, én felaltam vele szemben ezzel is mutatva neki hogy nem félek. Lassan elém ért belenyúlt a zsebébe és kivett egy kulcsot.
-Csak estére kell ez.-nyult az államhoz és felemelte a fejem én viszont hátra léptem egyett ezzel is azt érve el hogy ne nyúljon hozzám.-Ne csináld!
Lépett egyet hogy elém érjen én viszont megint hátrébb léptem egyet.
-Nehéz veled, azt hittem könnyebb lesz!-megfogta a kulcsot és az ágyra dobta-szedd le magadnak! Az ablakon rács van az ajtót pedig zárom kijutni nem tutsz!
Gyor léptekkel az ajtó felé haladt majd kinyitotta és kilépett rajta, hallotam a zár kattanast majd a kulcs felé nyúltam. Nagy nehezen bele tettem a kulcs jukba és elcsavartam.
-Végre!- vettem le magamról majd a nyakamhoz nyúltam, éreztem hogy a bőrt lehorzsoltam nem is kicsit és itt ott már vérzett is-király!
Körül néztem a szobában amit már tegnap felmértem és a tv-melleti ajtóhoz siettem majd kinyitottam. Fürdőszoba volt az, wc, zuhanyzó kabin, kád, kézmosó, tükör. A tükörhöz siettem majd megnéztem magam. A nyakamkorul egy piros horzsolás a hajam kócos és a szemem alatt karikás. Megfordultam és jobban felmértem a szobát. A zuhanyzó kabinnak az üvege vastag mintás volt mégis fura fény szürödött be rajta. Oda léptem majd kinyitottam, egy ablak volt ott amin a rácsok már rozsdasok voltak. Megfogtam őket és elkezdtem rancigalni, egy nagyon kicsit megmozdult de nem eléggé ahoz hogy ki tudja szedni.
-Gyerünk!-ráncigaltam tovább
-Alexiaa!-hallotam a nevem ekkor elléptem a rácstol majd hátra fordultam
-Itt vagy?-kopogott be
Kiléptem a zuhany kabinnol és pont akkor képet be.
-Szoval szívem, hoztam neked ruhát egy póló, pulcsi, nadrág, papucs.- tette le a kézmosora.-fürodj le vagy zuhanyoz amihez kedved van.
-Miért csinálod ezt?-néztem rá
-Gondoltam jót fog esni nem piszkos ruhában lenni és lefürdeni, ott vannak a kedvenc tusfürdőid és a sanponaid.-mosolygott
-Miért csinálsz úgy mintha együtt lennénk?
-Miert szeretlek.-mondta majd kilépett az ajtón.
Igaza van, jól esne ha lefürödhetnék és talán akkor a rácsra is rá segít egy kicsit a gőz.
YOU ARE READING
fogságodban
Random-Szeretlek.-mosolygott rám miközben a kezét nyújtotta hogy az arcomat megsimogassa -Hazudsz.-nyeltem egyet majd hajoltam el -Nem! Nem hazudok! Neked sose tudnék hazudni, hisz benned megbizom senkiben nem bíztam még így! -Folyton csak hazudsz! Azt mo...