"Cine sunt frații S ?"

8 2 2
                                    

Astăzi, este o onoare pentru mine să "comentez" prima carte citită de mine în care ființele numite "vârcolaci" au predominat, da, ați citit corect, și spre surprinderea mea, a fost -și încă este- o carte superbă. Această carte a fost scrisă de _Elilah-Lorelay_ care are un foarte mare potențial.

Voi începe după modelul clasic, și anume voi comenta coperta, îmi place foarte mult, este misterioasă și interesantă precum este și titlul cărții, dacă m-aș află pe Wattpad într-o zi ploioasă și ar apărea prin recomandate, cu siguranță aș fi îndrumată să o citesc.
La fel pot încadra și descrierea, un pasaj din acțiunea cărții care oferă câteva mici detalii despre plot.

Deci chiar dacă autoarea este la început de drum, are talent și ar merita mult mai multe citiri decât numărul mic de vizionari, dar din păcate atenția publicului este acaparată de încercări de cărți de prost gust, acesta este adevărul.

Cartea este corect scrisă gramatical, avem diacritice și capitole corectate, apreciez foarte mult că autoarea se străduiește să arate totul perfect, prea puțini se mai îngrijesc de acest aspect. Capitolele au o lungime moderată și ăsta este un alt aspect pe care îl apreciez. Informația din capitole nu ar trebuii să fie nici prea scurtă dar nici foarte lungă pentru că oamenii se vor plictisi și se vor pierde în detalii.

Singurul lucru asupra căruia vreau să îi atrag atenția autoarei noastre este așezarea semnelor de punctuație. Corect gramatical în limba română, semnele de punctuație de lipesc de ultimul cuvânt apoi se lasă spațiu după ele, ca de exemplu "ai fost la magazin, nu?" Sau "nu îți permit să îmi vorbești pe asemenea ton! Ieși afară din casa mea!". Sper că atât tu cât și ceilalți care citesc aceste lucruri să se prindă de schemă, pentru că nu știu cum să fiu mai explicită.

În final, cartea ta are din partea mea o apreciere și îi invit pe toți să arunce un ochi asupra ei, merită, nu va dezamăgi pe nimeni. Ca drept răsplată pentru munca depusă de tine, atât eu cât și AstridRedd îți vom oferi voturi, căci deja am citit cartea, și vom rămâne la curent cu actualizările pentru a afla ce se întâmplă în continuare. Mult succes, ai un mare potențial.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 29, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

𝘮 𝘦 𝘵 𝘢 𝘯 𝘰 𝘪 𝘢 •Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum