1.New works ..

143 6 0
                                    

Moj život bol proste dokonalý i keď v ňom bolo par drobnych chyb . Mala som dokonalych kamaratou , milujuceho a hlavne sexi frajera a na škole dosť velku popularitu aj ked na niektore som fakt nemala . Ale to uz predbehujem .. Takže byvala som v Blave moji rodičia mali pracu v ktorej travili viac než 15 hodin času z dna takže som mala dosť priestoru na svoje sukromie a hlavne na party . Nuž moji rodičia dostali tu "skvelu" pracu , kde budu traviť čas so mnou a preč od všetkeho . Ta praca bola v Los Angeles , to znamenalo , že sa musi nasa "sudržiaca" rodinka presťahovat do LA .

"A Dajana vobec ma to nezaujma ideš s nami a bodka. "Ozval sa chraplavy hlas spomedzi dveri . " Čo ? To .. ocí " snažila som sa byt ockove dievčatko ,ktore potrebuje podporu aj od ocka " Dajanka moja dnes veli mamka . " povedal zo sklonenou hlavou .

To nemyslia važne .. v škole mam rozbehnutu už celkom slušnu popularitu ,moji kamarati a dokonca sa vzdať aj Nicka? Tak to nie !!

Story bude zamerana skôr na jej život ale jasne že hlavnu rolu tu hrá Jusso,kamarati,rodina a staré možno už zabudnuté lasky. V pribehu budú viac slávnych takže bude mať trocha problem sa medzi nich zaradiť i keď sa správajú naozaj prirodzene. Takže ..
/mam pokračovať .. ale nie ? / :33

Baby it's BieberWhere stories live. Discover now