"Hvordan gik skolen idag?" Spurgte min far, da vi sad og spiste aftensmad.
"Okay, tror jeg." Svarede jeg, og stak i min pasta. Min far nikkede kort, og så snakkede vi ellers ikke mere om min dag. Min lillesøster sad og fortalte løs om sin dag, og sin nye skole. Hun elskede at vi flyttede fra Oxford, eftersom hun ikke havde det godt i sin gamle skole. Hun blev mildest talt mobbet. Jeg havde det godt på min gamle skole. Jeg havde en del venner, og jeg blev også altid inviteret med til alle fester. Jeg kendte stort set alle, og alle kendte mig. Jeg havde altid Jackie lige ved siden af mig, og alle hendes venner. Det var hende der var den populære, imens at jeg bare var hendes bedste veninde. Men jeg var også okay tilfreds med bare at være hendes bedste veninde, jeg kunne også godt lide ikke at have super mange mennesker omkring mig hele tiden. Så det passe mig perfekt at jeg altid var i skyggen af Jackie.
Jeg gik op på mit værelse, og smed mig i sengen. Jeg fandt min mobil, og gik hurtigt ind på facebook. Jeg havde 46 venneanmodninger. Men ikke nogen fra Michael, og ikke nogen fra Luke. Men fra deres venner. Jeg satte noget musik på, og slap hen i mit eget universe, inden jeg faldt i søvn.•••••
Jeg åbnede irriteret mine øjne, da mit væggeur ringede. Jeg fik sat mig op i sengen, men mine øjne var stadig lukket i. Da jeg åbnede mine øjne, havde jeg glemt hvor jeg var. Desværre kom jeg hurtigt i tanke om, hvilket hul vi var flyttet hen til. Jeg kunne ikke vente til at flytte tilbage til Oxford!•••••
Jeg stod på parkingspladsen, og gik igennem det hele, for at komme hen til indgangen. Jeg kunne mærke folks blikke hvilede på mig, men sådan var det vel at være den nye. Jeg kiggede efter Michael, men jeg kunne ikke se ham nogen steder. På en måde følte jeg mig tryg når jeg var i nærheden af Mochael, det lyder dumt, men det er sådan det er. Jeg så Luke, og overvejede om jeg skulle gå hen til ham. Men der var kun 5 minuter til time, så jeg valgte at finde mine ting istedet.
Jeg var så uheldig at jeg skulle have spansk, og jeg har aldrig haft spansk før overhovedet. Jeg havde valgt fransk på min gamle skole, hvilket jeg var godt tilfreds med. Men spansk? Det orkede jeg ikke lige at begynde på, når alle andre på skolen kunne det. Jeg fandt spansk lokalet, og fandt bare en plads der. Lokalet blev fuldt, og jeg så Michael komme ind.
"Godmorgen!" Sagde en træt Michael, og han slog sig ned ved siden af mig.
"Godmorgen!" Sagde jeg glad, og i det samme kom Luke ind. han kiggede kort på mig, inden han gik videre. Jeg forstod virkelig ikke Luke han var konstant sur, eller irriteret. Jeg havde ikke gjordt Luke en skid, så jeg forstod virkelig ikke hvorfor han opførte sig
YOU ARE READING
A Little Death
FantasyHar du nogensinde hørt om nogen som os? Vi er lidt ligesom vampyrer, men vi drikker ikke blod. Vi er døde, men lever stadig. Hvis du ser på os, ville du tro at vi er mennesker, men det er vi ikke. Har du hørt historien om satan, Lucifer den faldende...