İyi okumalar...
Hayır inanmıyorum inanamıyorum araba çarpmıştı kolum acıyordu bacağımıda hissetmiyordum. Nasıl olabilirdi çok dikkatsizdim peki Koray Koray nerdeydi ? Her neyse sorun o deildi sorun Kaandı ."Kaaannnnnn ..." diye sessizce mırıldandım.
Gözlerimi kapattım . Hiç bir şey hissetmiyordum . Gözlerimi tekrar açtığımda hastanedeydim . Koluma serum bağlanmıştı . Diğer kolum alçılıydı yani sol kolum ama şuan acımıyordu. Yatağımın yanındaki koltukta Koray vardı. Sanırım uyuyakalmıştı . Zamanında yetişip beni hastaneye getirebilmişti. İnşallah son söylediğim sözleri duymamıştır. Başımı yana çevirdiğimde... Ahh hayır yaa inanmıyorum. Kaan tam karşımdaydı. Uyuyordu ya da baygındı bilmiyorum. Ama çok tatlıydı. Mışıl mışıl masum bi çocuğu nadırıyordu şuan. Tüm tehlikelerden uzak toz pembe hayata sahip olan masum bi çocuk ... Peki Selin nerdeydi Koray ona haber vermemiş miydi ? Yerimde kıpırdandım. Bu sırada Koray gözlerini açtı . Hemen yanıma geldi ve yatağa oturduğu ardından sarıldı.
Hafif duygulandı gibi... "Bi daha hiç uyanmıycaksın sandım çok korktumm. Doktorlar bayıldığını ve sadece kolunun zarar gördüğünü alçıya aldıklarını söylesede endişelendim işte..."
"Tamam sakin ol iyiyim işte gördüğün gibi." Gülümsedim."Ne kadar ısrar etsemde şu Kaanıda buraya getirdiler neymiş 'başka oda yokmuş hem zaten aynı okuldalarmış' falan filan..."
"Tamam sorun yok. "Sessizlik oldu. Sormalıydım cevabı nolursa olsun. Bu soruyu ne kadar endişeli sorsam da sordum...
"Peki peki Kaanın durumu nasıl , nolmuş ona , iyi miymiş ?"
"Kaan . Imm şey Kaan sinir krizi geçirmiş önemli değil bazen olur zaten bişeye ya da birine sinirlendiğinde veya üzüldüğünde ama bu sefer sinirden olduğunu düşünüyorum . Bişey olmaz ona direk çıkar burdan ..."
"Peki annesi babası falan gelir mi ?" diye endişeyle sordum. "Sanmam annesiyle babası 3 yıl önce ayrıldı . Babası çekip gitmiş yani babası gelmez annesi de işlerine çok düşkün eve bile ara sıra uğrar oğlundan haberdar olmak isteyeceğini sanmam ama bizim okulun sahipleri gelebilir bak , evet evet onlar gelirler."
"Niye ki?"
"Bizim okulun sahiplerinin hiç oğlu yok ve Kaanı oğulları gibi severler hattaa Kaanın okuldaki bu rahatlığı da ondan geliyor."Üzülmüştüm her ne kadar suratımla belli etmesemde... Yüzümü Kaanın o masum yüzüne çevirdim ardından düşündüm . Seviyor muydum :ah tabiki hayır sevmezdim sevemezdim böyle kötü bi çocuğun neresini sevebilirsin ki sev-mi-yor-sun. Aklımda bu sorular dönerken Kaan gözlerini açtı.
"Ne işim var be benim burda." Dedi sinirli bi sesle ardından gözü bana kaydı. Gözlerinin içindeki mânayı görebiliyordum kahverengi gözleri insana huzur verirken tedirgin etmeyide ek olarak hissettiriyordu.
"Sinir krizi geçirip bayılmışsın.Okuldan da ambulans çağırmışlar ve şimdi burdasın." dedim. Verceği cevaptan korkuyordum. Kızar mıydı? Kızmazdı dimi yok yok kızmazdı.
"Bu açıklama için saol ama artık susun." Her neyse kızmamıştı ya bu da bişeydi. O sırada doktor kapıyı tıklatıp içeri girdi.
"2 hastamızda uyanmış güzel. Tugce hanım olmalısınız ?" ''evet" "Hmm bi kaç gün burda kalmanız gerekiyor ve siz Kaan Bey bugün çıkabilirsiniz siz hazırlanırken beyfendide yakınınızsa çıkış işlemlerini halledebilir." Korayı işaret etti ve ikisi birden çıktılar.
Kaanla yalnız kalmıştık onunla konuşmak için can atarken aynı zamanda susmam gerektiğini düşünüyorum. Ben tüm bunları düşünürken bu seferki sessizliği Kaan bozdu."Senin yüzünden şu düştüğüm duruma bak. Bana bulaşmamalıydın şimdi mutlu musun?"
"Tabiki mutlu falan değilim asıl benim bu halde olmamında tek nedeni sensin. Senin bayıldığını duyduğumda suçluluk duygusu hissettim ve koşarak okula gelirken araba çarptı işte şimdi de bu haldeyim. Belki sen mutlusundur , ha?
"Bilmiyodum , üzgünüm .Imm her neyse hiç değilse ödeşmiş olduk."
"Evet " gülümsedim ardından o da gülümsedi vayy onun bu hallerine alışık değildim. Yorgunluktan arkamı döndüğümde birden yataktan kalkıp şifonyerin üstünde duran bardağı alıp dibinde olan bi kaç damlayı bana savurdu. Vay inanmıştım ona. Bende etrafta ona karşı kullanabileceğim bişey var mı diye aramaya koyulmuşken Koray geldi işlemleri halletmişti.Evet meraba tekrar umarım beğenmişsinizdir sınır 5 vote ... Bi sonraki bölümde görüşmek üzere öpüldünüz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULDAKİ YABANCI ? (Askıya Alındı)
Teen FictionKız ve erkek okul koridorunda çarpışır ; +"Çok üzgünüm kusura bakma :(" -"Önemli değil asıl sen kusura bakma " Bu diyaloğu değiştirmeye var mısın? Cevabın evetse hadi gel ve oku ... Sen Yoksan Bu Kitap 1 Kişi Eksik !!! ^_^ Başlangıç ; 18 Mart Perş...