Hoofdstuk 8

587 9 0
                                    

"GOEDEMORGEN!" Ik schrok wakker en ik keek op. Ik zag Enzo staan voor ons bed. "Jezus" zeg ik tegen hem
"Moet dat nou altijd" vraagt Noël aan hem, ik kan duidelijk horen dat hij nog moe is aan zijn stem. "WHAHAH, ja het is gewoon grappig om te zien hoe jij schrikt van mij en Em helemaal niet. Die wordt alleen wakker omdat ze schrikt van jou" zegt Enzo. Noël lijkt me aan "hoe schrok jij niet" vraagt hij aan me "geen idee, ik schrik alleen omdat jij schrikt" zeg ik lachend. Noel krijgt niet de kans om te reageren "komen jullie zo ontbijten?" Vraagt Enzo. "Ja is goed" antwoorden we.
Ik ben nog moe dus besluit om nog even in het warme bed te blijven liggen, Noël doet hetzelfde. Ik pak onze telefoons en geef die van hem aan. Ik weet nu inmiddels dat hij altijd even op insta kijkt net zoals ik. Ik ga weer tegen hem aan liggen en open mijn telefoon. Ik schrok van de hoeveelheid berichtjes. "Heb jij ook zoveel meldingen?" Vraag ik aan Noël. Hij ontgrendeld zijn telefoon en gaat naar insta. "Ja, 400 nieuwe na gisteren" hij kijkt mee op mijn telefoon en ik laat hem alles zien. "Jemig, hoeveel volgers heb jij erbij gekregen?" Vraagt hij na een tijdje. "750 volgers" zeg ik "zo je was dus al bekend" zegt hij lachend.
"Dat valt ook wel weer mee"
Antwoord ik.
"Zullen we gaan ontbijten?" Vraag ik
"Is goed" antwoord hij. Ik sta op en merk dat ik word aangekeken, ik kijk naar Noël en zie dat hij naar mijn kleding kijkt. Ik kijk naar beneden en zie dat ik een hoodie aan heb die zeker niet van mij is. "Sorry, het was donker gister" zeg ik terwijl ik hem weer aankijk. "Geeft niet, hij staat je goed" zegt hij terwijl hij ook opstaat en een broek aan doet.

"Goed geslapen?" Vraagt Myron aan mij als ik de keuken in loop om wat drinken te pakken. "Ja hoor" zeg ik, ik pak een glas en vul hem met water. Noël komt ook de kamer in lopen. We gaan met z'n alle aan de tafel zitten en we eten ons ontbijt. Ik wil net een hapje van mijn broodje nemen "Em, Noël kunnen jullie mee naar de fotoshoot van de nieuwe collectie van knolpower?" Vraagt Myron "wanneer is dat?" Vraagt Noël aan Myron. "Over 2 weken". "Ja leuk, jij Em?" Vraagt Noël aan mij. "Euhm, is goed". "Top" zeggen enzo en Myron meteen. "We krijgen de kleding over een weekje opgestuurd" verteld Enzo. "Welke collectie is het?" Vraag ik aan hem. "De pastel collectie". "Zo cool". "Wat willen we vandaag doen?" Vraagt Myron aan iedereen. "Ik moet nog even naar huis om wat spullen op te halen" verteld Noël. Hij kijkt mij aan "wil je mee?" Vraagt hij aan mij. "Ja is goed" antwoord ik meteen. "Kan je je schoon ouders alvast ontmoeten" zegt Enzo met een knip oog naar Noël we moeten allemaal lachen. "Kunnen wij naar buiten?" Vraagt enzo aan Myron. "Ja goed idee, Thijs ga je ook mee?" " is goed gezellig"

Ik sta in mijn kamer om te kleden en Myron komt binnen "hey Em"
"Heyy"
"Vindt je Noël leuk?" Vraagt ze meteen aan me.
"Hahah ja zeker we zijn beste vrienden geworden in een week"
"Niet meer dan dat?" Vraagt ze met een grijs.
"Nog niet" zeg ik tegen haar
Ze loopt weg en ik hoor Thijs en enzo Myron roepen om weg te gaan.
"Doei maatjes" roept enzo nog voordat de deur dicht gaat.

Ik sta mijn make-up te doen en Noël komt binnen lopen. "Yo"
"Yo"
"Ik ben bijna klaar hoor" zeg ik tegen hem
" neem je tijd" hij gaat op ons bed zitten en staart me aan, ik weet niet zo goed wat ik moet doen.
"Hoe is het met je insta" vraag ik lachend "m'n volgers vinden ons erg leuk" antwoord hij
"WHHAHA de mijne ook" inmiddels ben ik klaar met mijn make-up en pak ik mijn portemonnee met mijn OV, id, pinpas en dat soort dingen ik stop hem in mijn tasje en zoek mijn telefoon. "Weet jij waar mijn telefoon ligt?" Vraag ik aan hem "volgens mij nog in de keuken, ik ga wel even kijken" hij loopt weg terwijl ik nog in onze kamer kijk
"Ja hoor" zegt hij terwijl hij m'n telefoon terug geeft. "Raak dat ding altijd kwijt"
"En dat voor een influencer is niet zo handig hè" zegt hij
"Hahaha née"

 "Raak dat ding altijd kwijt" "En dat voor een influencer is niet zo handig hè" zegt hij "Hahaha née"

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit heeft Emma aan

Leuker dan verwacht ft. Noël Dekkers Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu