❄️⛓️ 1. Chain ⛓️❄️

584 42 165
                                    

* Μπορείτε να βρείτε το βιβλίο μου όπως κι όλα όσα έγραψα στο προφίλ μου (παπάκι)DianaRay1, στην εφαρμογή του Wattpad. Αν το διαβάζετε από άλλη σελίδα, όπως η teenfic τότε αυτή η σελίδα είναι παράνομη κι έχει υποκλέψει τα βιβλία μου γιατί ΔΕΝ έδωσα την άδεια να δημοσιευτούν οπουδήποτε αλλού, εκτός από το Wattpad. Σύμφωνα με τους νόμους: Ν.4411/2016 (άρθρα 370Γ, 370Ε και 386 Α) και  Ν.2121/1993, πρόκειται για αξιόποινες πράξεις κυβερνοεγκλήματος καθώς διαπράττονται σε περιβάλλον διαδικτύου. Αν δεν θέλετε τον κίνδυνο επιθέσεων κακόβουλου λογισμικού στις συσκευές σας, τότε καλύτερα διαβάστε τα βιβλία μου από την κανονική σελίδα του Wattpad με ασφάλεια.

Άλλη μια ιστορία με το αγαπημένο μας ζευγάρι, αυτή τη φορά πιο χαλαρή, συγκινητική, ζεστή, αγαπησιάρικη, δώρο για όλους εσάς, μα το παρόν βιβλίο είναι αφιερωμένο στην αγαπημένη μου φίλη και συγγραφέα elenapaxi που χωρίς αυτήν, δεν θα έβλεπε το φως της δημοσιότητας αυτή η σειρά! Γι' αυτό την αναφέρω και της αφιερώνω όλη τη σειρά!! Αξίζει να αναφερθεί και να το γνωρίζουν όσοι το διαβάζουν! Σ' ευχαριστώ αγαπημένη μου Έλενα που με παρακίνησες να το ανεβάσω! Δεν σε ξεχνώ ποτέ! ❤️❤️❤️

❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

🔞

Πλησιάζει αυτή η περίοδος που το μόνο που κάνει είναι να μου παγώνει περισσότερο την καρδιά!

Βλέπω όλο τον κόσμο να είναι χαρούμενος, μα δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί χαίρονται τόσο πολύ;

Ακόμα κι η Σίλκ χαμογελάει συνέχεια! Κάνει ετοιμασίες, δουλειές κι η πριγκίπισσά μου, η Έηπριλ χοροπηδάει συνέχεια χαρούμενα σ' όλο το σπίτι τραγουδώντας χριστουγεννιάτικα τραγούδια.

Θέλω τόσο πολύ να συμμετέχω στη χαρά τους μα δεν μπορώ. Δε μου βγαίνει. Προσπαθώ να χαμογελάσω βεβιασμένα, να μη δίνω στόχο για να μην τις χαλάσω τη διάθεση αλλά νομίζω πως η Σίλκ έχει αυτή τη μαγική ικανότητα να με διαβάζει πολύ καλά! Είναι όμως διακριτική και δε μου λέει τίποτα...προς το παρόν.

Πάντα τα Χριστούγεννα ήταν ημέρα γιορτής, χαράς, ελπίδας και ξεγνοιασιάς για όλους!
Ίσως να ήταν ακόμα και για μένα...αν δεν έβγαινα έξω εκείνη τη μέρα που είχε χιόνι...

{Αναδρομή στο παρελθόν}

Το χιόνι λένε ότι συμβολίζει τη χαρά. Θυμάμαι πολύ καλά ότι έτσι ένιωσα κι εγώ όταν το πρωτοείδα έξω απ' το παράθυρο του δωματίου μου! Ήθελα να βγω έξω να δω τί είναι, να το πιάσω, να παίξω έξω στο στρωμένο παχύ χιόνι όπως κάτι παιδιά που έβλεπα στο βάθος!

Silk & Chain 2.5 "Snow Angel: A Christmas Miracle" (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now