Άτιτλο κεφάλαιο 13

64 8 16
                                    

Η Σεσίλια δεν είχε καθόλου διάθεση όλο αυτόν τον καιρό και οι δυνάμεις της την εγκατέλειπαν. Σωματικά και συναισθηματικά ήταν υπό κατάρρευση. Η Ερμυλία την πλεύρισε ένα μεσημέρι στη κουζίνα και τη ρώτησε: « Τι έχεις; Έγινε κάτι στο σχολείο και μου το κρύβεις; »

« Όχι βρε μαμά καλά είμαι » προσπάθησε να γίνει πειστική στη γκρίνια και την αντιδραστικότητα της η Σεσίλια. Έτσι δεν θα ρωτούσε περαιτέρω πράγματα η μαμά της και δεν θα πήγαινε μακριά ο νους της. Έπιασε ένα σφουγγάρι και άρχιζε να πλένει πιάτα στον νεροχύτη, αλλά η μητέρα της επέμενε σε συνέχεια μιας και δεν είχε σκοπό να την αφήσει ήσυχη.

« Κοίτα να συνέλθεις γρήγορα και να βάλεις στην άκρη όποιο πρόβλημα και αν έχεις. Δεν θα ασχολούμαι μαζί σου συνεχώς. Μπήκε το φθινόπωρο και έρχεται ο αρραβώνας μου με τον Ισίδωρο. Θέλω να είσαι υπάκουη, να κάθεσαι φρόνιμα και να χαμογελάς με διάθεση και ευγένεια εκείνη τη μέρα » την πληροφόρησε με ύφος εντολής και σοβαρότητας. «Θα μας επισκεφτούν πολλοί καλεσμένοι, θα γεμίσει το σπίτι μας από τον αέρα της χαράς της εξωστρέφειας επιτέλους » σχολίασε με χαρούμενη υπερηφάνεια.

Όταν ήρθε εκείνο το φθινοπωρινό απόγευμα, της εποχής που εκατοντάδες κίτρινες, πορτοκαλί και κόκκινες πινελιές στους δασοσκέπαστους δρόμους, λόφους, πεύκα και κέδροι δημιουργούσαν ένα σκούρο φόντο ξεχωριστού περίγυρου με τη δική του ομορφιά...η Σεσίλια είπε να δοκιμάσει να μιλήσει στη μαμά της. Δεν ήταν σίγουρη αν θα έβγαινε κάτι αλλά ήλπιζε να την άκουγε.

« Μαμά... δεν είναι η κατάλληλη εποχή να παντρευτείς αυτόν τον άνθρωπο » έβγαιναν με δυσκολία και ταυτόχρονο θάρρος τα λόγια της από το στόμα της.

« Όχι όχι σε παρακαλώ μην αρχίζεις πάλι τα ίδια. Είναι μέρα χαράς σήμερα. Βάλε τα υπέρτερα σου σε εμφάνιση ρούχα ...το μπλε αμάνικο σκούρο φόρεμα με τη δαντέλα και φιογκάκι στη μέση της ζώνης σου μπροστά συγκεκριμένα, χτενίσου, αρωματίσου. Οι πρώτοι καλεσμένοι ήδη άρχισαν να φτάνουν. Μην καθυστερήσεις » την σκουντούσε η μαμά της και της έκανε νόημα καθώς πήγε να κατέβει τις σκάλες από το δωμάτιο της.

Στον αρραβώνα όλα πήγαν καλά το πρώτο μισάωρο, μαζεύτηκαν αρκετοί καλεσμένοι πλούσιων οικογενειών όμως η Σεσίλια δεν άντεξε το κλίμα της ευφορίας και τη μαμά της να δηλώνει φωναχτά και με προπόσεις το πόσο σημαντική ήταν εκείνη η μέρα για αυτήν. Της βγήκε αυθόρμητα μέσω της επίδρασης του ποτού...αποκάλυψε μπροστά στο πλήθος μερικών προσκεκλημένων το γεγονός του βιασμού της, όταν ρωτήθηκε από εκείνους σχετικά με το πως είναι.

Πρεμιέρα για νέα ζωή    #TYS2023    #M'HXmas2023     #TDASG2024Onde histórias criam vida. Descubra agora