Začátek nového života..

585 17 0
                                    

Sedím v autě se sluchátky v uších rozvalená na místě spolujezdce, nohy hozené na palubní desce. Připadalo mi, že už jedeme 10 tisíc let a to jsme jen nedaleko města, kde jsme bydleli. Bratr řídí a máma už stihla usnout na zadním sedadle. Mike (bratr) je o 3 roky starší než já, tudíž je mu 19 let.

,,Přidej trochu!", strčila jsem Mikeho do ramene. ,,Ať stihneme ten trajekt", protočila jsem panenkami a zase si hleděla svého. ,,Nesahej za jízdy na řidiče" zpražil mě a přidal trochu na rychlost. ,, A sundej ty svoje špinavé nohy z mojí palubní desky!" Prohlédla jsem své nohy, špinavé mi teda nepřišly.

,,Není to tvoje palubní deska, tohle auto bude brzo moje." Podívala jsem se na něj pyšně. On se jen uchechtl a už moje kecy neřešil.

Začala jsem přemýšlet jaké to tam bude, jestli si najdu nové přátele, nebo budu sama. Než jsme vyjeli tak mi mamka vysvětlila, že lidé na ostrově se dělí na dva ,,kmeny", smetánka a plebs. Babička bydlí na té bohatší části ostrova, takže patří ke smetance a my budeme zanedlouho asi také.

Když jsme už přepluli moře trajektem, tak už řídila máma. Zná to tady moc dobře, vyrostla tady. Za pár minut jsme už byli u babičky.

u babči

Vystoupili jsme z auta a babička nám šla už na proti. Mamka ji hned vpadla do náruče, a pak šla přivítat mě s bratrem. Byla šťastná, že nás vidí po takové době. Uvedla nás do svého domu, kde nám ukázala naše pokoje. Můj pokoj je malý a útulný s výhledem na moře. Na stěnách se vyjímaly tapety s vybledlým vzorem a nábytek zářil jasně bílou barvou. Všechno tu bylo celkem vybledlé, ale mně se to líbilo.

Při procházení pokoje jsem se zastavila u okna a kochala se výhledem. Nechtěla jsem se nudit a vybalovat se mi také fakt nechtělo. Podívala jsem se znovu z okna řekla si, že by mohly být celkem dobré vlny. Tak proč to nezkusit. Bratr mi mezitím donesl kufr z kterého jsem vyhrabala své plavky a košili.

Sešla jsem dolu z pokoje a oznámila, že si jdu zasurfovat. Mike už vše vynosil z auta, takže prkno bylo k dispozici. Vzala jsem ho a šla na pláž, byla naštěstí kousek od domu. Zašla jsem trochu dál a našla jsem pěkné místo. Shodila jsem košili a utíkala do moře.

Surfovala jsem jen párkrát na dovolených. Dřív jsme bydleli ve vnitrozemí :D. Docela mi to šlo a baví mě to. Tak proč se teď nepřizabít že? Když jsem viděla ty vlny tak se mi zastesklo po tátovi...surfovali jsme vždy spolu..

Snažila jsem se chytit první vlnu, ale neustále jsem. Podruhé mi to šlo už líp, ale napotřetí jsem ji ustála celou. Když jsem chtěla chytnout další vlnu, tak jsem na pláži zahlédla dva kluky, blonďáka a bruneta.

Ahoj, tohle je můj první příběh :D Tahle kapitola je spíš takový úvod. Tak snad se bude líbit<3

nový začátek v Outer Banks...Kde žijí příběhy. Začni objevovat