Kyungsoo'm beni ensemden tutup yerime oturtuyor, Baekhyun'dan karşıya geçmesini istiyor ve yanıma oturuyor, sonra elimi sıkıca tutuyor. Eziğim, kalbim kolayca kırılıyor ve insanların hiçbir zaman ilk tercihi olmadım. Geçmişin hırsını Kyungsoo'dan çıkaramam, onu geçmişteki hayaletlerle bir tutamam.
Baekhyun ile Chanyeol bana, şu salağa bak bakışları atıyorlar. "En iyi arkadaşlar ve aşıklar arasındaki fark budur." diyor Baekhyun. "Senin arkanı dönmen bize koymaz ama Kyungsoo kıyamıyor işte."
"O nedenmiş, siz ikiniz gamsız puştlar olduğunuz için olabilir mi?"
"Hayır, ne olursa olsun aramızdaki dostluğa bir şey olmayacağını biliyoruz, gerçekten kırılmadığını, yalnızca içindeki volkanın tetiklendiğini, biraz durulunca kendine geleceğini de biliyoruz. Sana zaman veriyoruz. En iyi arkadaşlar bile bu sınırı geçemez. Ama o volkan seni kaynatıp dururken, durulacağın ana kadar içindeki kaybolmuş anılarla yalnız başına savaşmana kıyamamak aşığının yapacağı iş. Sizin aranızda o sınır yok."
"Keşke Kyungsoo'm ile üç yaşında tanışsaymışız o zaman. Tüm yıllarım onsuz geçmiş diye çok üzülüyorum." Onu kendime doğru çekip, sırtını göğsüme yaslıyorum.
"İnsan ol da geri kalan yıllarının hepsini onla geçir o zaman. Böyle aptal olmaya devam edersen bırakıp gitmekten başka yol bırakmayacaksın çocuğa."
"Gidecek misin aşkım?" diyorum göğsümdeki sevgilime doğru eğilirken.
"Bir yere gittiğim yok, ben de kolay sayılmam hem." diyor. "Ama salaklık yapmaya devam edersen ayaklarını bilekten kırmayacağıma söz veremem."
"Tehdit hoş bir şey değil aşkım."
"Başına geldiğinde tehdit olup olmadığını tekrar tartışabiliriz." Yanağını tutup sıkıştırıyorum.
"Siz Kyungsoo'ya bakmayın, iş yerinde de hep böyleydi. Şimdi düşündüm de aman yarabbi, sadece bana böyleydi, beni kovmakla tehdit ediyordu ama şimdi bakın."
"Seni hala kovabilirim."
"Ben de o zaman tam zamanlı bir house husband olurum aşkım. Çocuklarımızı büyütürüm ve sana pastalar yaparım."
"Hayal gücün karşısında tüm kelimeler kifayetsiz Jongin."
"Hayal gücümde tüm sevgililerim kıyafetsiz Kyungsoo."
"Kaç tane sevgilin var ki?" doğrulup bana bakmaya çalışıyor, onu göğsüme sıkıca bastırıp ağzına biraz et veriyorum.
"Bir." Kocaman gülümsüyorum. "Sadece bir."
Chanyeol içtiği suda boğulurken, Baekhyun alkış tutuyor. "Jongin'i hayatımda ilk kez flörtöz görüyorum, aman tanrım. Bu işi bu kadar kısa sürede nasıl öğrendin sen?"
"Kyungsoo'ya bakınca içimden böyle olmak geliyor."
"Çapkın biri olmak gibi mi?" diye soruyor Kyungsoo.
"Aşık biri olmak."
"Peki madem, seni durduracak değilim." Kucağıma daha çok yerleşiyor ve sağ kolumu karnının üstüne koyuyor.
Akşamımızı adımlarımızı planlayarak, yemekleri silip süpürerek ve hafif şeyler içip keyiflenerek geçiriyoruz ve liderlik becerilerine kefil olduğum sevgilim, zekası ile de ne kadar harika olduğunu kanıtlayıp üçümüzü de kendine hayran bırakıyor. Önümüzdeki hafta sonuna kadar planı tamamlayıp hafta sonuna birlikte dedesinin dağ evine gitmeyi öneriyor. Biz üç küçük kuzucuk olarak çoban köpeğimizi çoktan seçtik ve onun bu dahiyane fikrine de bayılıyor ve kabul ediyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yüreğime konan dert "kaisoo (tamamlandı)
FanficBilinmeyen numara: Jongin Bilinmeyen numara: Evleniyormuşsun Jongin, ağzına sıçayım senin. Jongin yalnızca bir kişi bu hayatta onunla olsun isterdi, Jongin aradı, aradığı Jongin'i buldu.