(Bölüm düzenlenmiştir.)Bölüm müziği;
Christina Aguilera-Something
Dinlemenizi tavsiye ederim.Bu arada multideki Batuhan ♡♡♡
Keyifli okumalar..
" Ne!! Ne dedin Pelin? " dedim öksürerek.
" Batuhan ve Kayra yarın- "
Sözünü bitirmesine izin vermeden konuştum. " Duydum Pelin!! Ya sen aptal mısın?! "
" Off nee!! " dedi bağırarak
" Kayra ne demişti biliyor musun!
İsmimi unutma çünkü tekrar karşılaşıcağız. "Pelin şaşırmıştı tek kaşını kaldırarak konuştu. " Ne yani? Ne demek bu? "
" Bende bilmiyordum ama sayende öğrenmiş oldum. "
" Anlat artık.. " dedi bıkkın sesle.
" Bence Kayra beni tekrar görmek için Batuhan'ı kullandı. Batuhan seni aradı ve kendilerini zorla davet ettirdi. "
Pelin alayla gülüp beni alkışladı.
" Hııhı aynen öyle oldu." Dedi" Olmadı mı? " dedim.
" Kızım salak mısın nesin ya? Batuhan Yağmurdan benim numaramı almış. Beni tanımak istediğini söyledi. Ben de nezaketen onları akşam yemeğine çağırdım. Hiç bir zorlama yapmadı."
" Ay bravo sana Pelin! Daha ilk günden eve çağırılır mı aptal gibi? Hadi onu da geçtim bari sadece Batuhanı çağırsaydı-"
" Off saçma oldu farkındayım ama ne yapıyım onun sesini duyunca çok heyecan yaptım. Hemm.."
" Hemm???"
" Hemm belki Kayra ile aranız düzelir ve aslında o iyi birisidir. Ve sende ona aşık olursun. "
" Off Pelin hiç sanmıyorum ama neyse."
" Bu bir ihtimal. Hem büyük aşklar nefretle başlar diye bir söz yok mu?"
" Hıhı ondan." Dedim.
...
Pastane bugün hiç olmadığı kadar kalabalıktı. Yani bugün erken çıkma gibi bir lüksü müz yoktu.
Bol bol çalıştık. Bir yandan temizlik yaptım, bir yandan siparişlerle ilgilendim,bir yandan da Pelin nin sürekli bugün Batuhan ve Kayra geleceği için ne kadar heyecanlı olduğunu anlatıp durmasını dinledim. Yani anlayacağınız çok yoruldum.Bugün akşam yemeği için pastane den hazır yemekleri çaldık. Çaldık demek iyi bir kelime olmasa da çaldık. Sevda abla anlasa da kızmaz.
Canım benim ya herkese böyle patron denk gelmez.Pelin,Batuhan'a evin adresini attı.
Sürekli mesajlaşıyorlardı. Acaba ne zaman çıkmaya başlarlar?
En sonunda evimize gelmiştik. Eve gelmemizle doğru mutfağa koştuk.
Hemen pastaneden getirdiklerimizi hazırladık sanki biz yapmışız gibi.
Sonra masayı hazırladık özenle.
Daha da hızlı davranarak üstümüzü değiştirip daha düzgün şeyler giydik.
Tam herşeyi tamamladık derken kapı çaldı. O sırada o kadar çok heyecan yaptık ki ikimiz de kapıyı açamadan bayılacaktık.
Sonunda kendimize gelip kapıyı açtık.
Batuhan ve onun arkasında Kayra.
Off Allahım bir rezillik çıkmasın...
Yemekleri yemiştik ve tahmin ettiğim gibi kötü bir gün geçirmemiştik.
Herşey oldukça yolundaydı.
Bol bol sohbet edip birbirimizi tanımıştık. Konu hiç meyve suyu olayına gelmemişti." Hah ciddi misin Batuhan, bu inanılmaz bir şey keşke ben de senin gibi resim çizebilseydim. " dedi Pelin.
Batuhan bize telefonundan çizdiği harika resimleri gösteriyordu. Gerçekten yetenekliydi. Pelin'in gözün de daha da yücelmişti.
" Eğer istersen birgün beraber resim çizebilir-" derken Batuhan.
" Ah sahi mi çok isterim." Dedi Pelin.
Onun bu hevesli haline hepimiz güldük.
" Gerçekten çok güzel çiziyorsun." Dedim Batuhan'a." Sizin kadar güzel olmasa da. " dedi Batuhan. Yaa sen ne kadar kibar bir erkeksin.
Pelin le beraber gülümsedik." Bu iki güzel kıza güzel teklifimiz var." Dedi Kayra bana bakarak.
" Neymiş ? " dedi Pelin.
Kayra sırıtarak cebinden dört kağıt parçası çıkarttıp masaya koydu.
Biz Pelinle masada duran kağıtlara baktık. Pelin dayanamadı ve kağıtları alıp inceledi. O incelerken tabii bende baktım. Bunlar kağıt parçası değilmiş.
Bunlar David Guetta konser biletiymiş. Hem de altın biletler!Şaşkın gözlerle Kayra ya baktım.
Gülümseyip konuştu.
" İsterseniz bizimle beraber yarın ki David Guetta konserine gelin."Pelin lütfeen gidelim! Diyen gözlerle bana baktı. Ben de konuşmaya başladım. " Eğlenceli olur."
" Geliyor musunuz ?" Dedi Batuhan.
Pelin le aynı anda " Evet. " dedik.
....
Evet diğer bölümde David Guetta konserine gidiyoruz... 🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sevmeni İstiyorum ↭ (Tamamlandı)
RomanceIrmak ile Kayra nın nefret sonrası aşkları..